Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvasti huono omatunto tytön 4,5v kohtelusta :(

Vierailija
13.04.2006 |

Mulla on ihan koko ajan huono omatunto. Tyttö on aika itsepäinen, vilkas ja energinen kun taas minä ja mies ollaan laiskanpulskeita. Tyttö on perhepäivähoidossa ja nyt tunnen huonoa omaatuntoa siitä, että onko se nyt sitten hyvä hänelle syksyllä kun hän täyttää 5v ja hoitokavereina on sitten 4,5v poika, 3,5v poika ja 1v poika. Tyttö kuitenkin itse haluaa sinne jäädä. Mutta ei toi vielä mitään: kaikkein kamalimmalta tuntuu se, että jos pidämme tytön kanssa vapaapäivää niin alan 12 miettimään, että voi kun se olis hoidossa :( En jaksa viihdyttää sitä koko ajan vaan hiljennän videoilla ja siitä sitten tulee tosi huono omatunto. Ikävöin häntä työpäivän ajan mutta heti kotona alkaa rasittava mankuminen ja itse haluaisin istua hetken rauhassa tietokoneella. Tyttö haluaisi pelata koko ajan jotain mutta en minä jaksa niin kauan pelata. Mies jaksaa paremmin. Eilen mies vei tytön ajamaan pyörällä ja minä menin koneelle= huono omatunto. Lisäksi ei jakseta tehdä enää illalla ruokaa vaan syödään leipää, hedelmiä tms. Vien kyllä tyttöä esim. viikonloppuisin kyläilemään mieluisiin paikkoihin tai uimaan tai lelukauppaan tms. mutta kotona en jaksais tehdä sen kanssa mitään. Tää mun olo on hirveä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ota hyvä ihminen itseäs niskasta kiinni!

Vierailija
2/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tyttö on hoidossa koska lähden kohta töihin. Tietokone on hyvä olla olemassa enkä mä muuten sitä tarvi iltaisin mutta kun tulen töistä niin haluaisin lukea sähköpostit rauhassa. Ei sen puoleen, tyttö haluaa ja saa katsoa pikkukakkosen ja silloin ehdin hyvin lukea postit. Mutta välillä en jaksais lopettaa ja kohdata tytön vaatimuksia. Täytyy nyt vaan piristyä ja päättää vaikka, että pelaan puoli tuntia hänen kanssaan joka ilta ja käydään vaik ulkona. Tää huono omatunto on kamalaa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet sisätyötä ja tulet kotiin vain viettämään aikaasi sisällä, saattaa se tosiaan väsyttää noinkin paljon ja heijastua sitten lapsen kohteluun.

Jospa kävisitte ensin ulkona, tulisitte kotiin laittamaan lapsen kanssa yhdessä ruokaa ja aterian jälkeen lapsi saattaisi jo antaa sinun olla hetken tietokoneellakin, kun on saanut sekä huomiota että jotain puuhaa. Noin ison tytön kanssa voi vaikka sopia, että kumpikin puuhastelee omiaan puolisen tuntia ja sen jälkeen saa jompikumpi päättää mitä yhteistä voisitte tehdä. Eihän sen aina tarvitse olla peli, jos olet jo kyllästynyt niihin. Ehdota joskus itse jotain muuta tekemistä ja lapsesi on varmasti ihan tyytyväinen.

Eikä se mitään haittaa vaikka miehesi touhuaisi lapsen kanssa joka toinen päivä, jolloin voisit vaikka harrastaa jotain ihan omaakin ja mies taas voisi harrastaa silloin, kun on sinun vuorosi olla lapsen kanssa.

Vierailija
4/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista että teet ne ruuat valmiiksi etukäteen ja lämitätte sitten niitä että lapsi saa kunnon ruokaa ja suostuisiko tyttö vaikka tekemään jotain opin itse-kirjaa tai värityskirjaa sun kanssa saman pöydän ääressä jos haluat roikkua netissä?

Vierailija
5/5 |
13.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ajatukset jotenkin koko ajan muualla, työssä ja milloin missäkin enkä jaksais keskittyä tytön juttuihin. Teen asiakaspalvelutyötä ja se vie kyllä kaikki mehut aika hyvin. No, ei kai tässä auta kun yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme