Miksi suomalaiset miehet haukkuu suomalaisia naisia kevytkenkäisiksi, mutta
Kun suomalainen nainen ei sitten hyppääkään sänkyyn ekalla eikä ehkä kolmannellakaan tapaamisella, mies suuttuu?
Kommentit (12)
No koska MINÄ olen spesiaali. Kyllä mulle kuuluu antaa prkl. Minähän OIKEASTI välitän sinusta.
Ei mut oikeesti....ite oon just tollanen "janoinen" mies. Jos ei kolmannella kerralla mitään tapahdu, niin menetän mielenkiinnon. (Koska oon ollu niin monta vuotta ilman seksiä)
Nyt aion testata sellaista, että käytän maksullisia ja deittailen samaan aikaan. Sitten mulla ei oo kokoajan börsä mielessä ja voin keskittyä naiseen ihmisenä.
Kattelin, että 50€ maksaa BJ. Jos kumia käyttää, ni ei tuu tautejakaan.
Faktan esittäminen ei ole haukkumista. Treffien jälkeen sekstailu ei ole kevytkenkäisyyttä, jos vaikuttaa siltä että toinen saattaa kiinnostaa. Kyllä sen kevytkenkäisyyden tittelin ansaitsee ihan toisin keinoin.
Tapailin kerran erästä kiinnostavan oloista miestä. En hAlunnut hänen kanssaan sänkyyn heti koska pidin hänestä oikeasti. Olin jo haaveillutkin seksistä hänen kanssaan kunnes hän sitten neljän tapaamisen jälkeen alkoi puhua minulle suominaisten kevytkenkäisyydestä. Hän ei ilmeisesti juurikaan ollut päässyt itse osingoille suominaisten helppoudesta. Ei päässyt tämän jälkeenkään. En vastannut enää hänen puheluihinsa, lähetti vielä muutaman anelevan viestinkin. Mutta onneksi suomi on täynnä helppoja naisia, varmasti tälläkin hetkellä nauttii kyseisestä etuoikeudesta olla suomalainen mies. :D
Vierailija kirjoitti:
Tapailin kerran erästä kiinnostavan oloista miestä. En hAlunnut hänen kanssaan sänkyyn heti koska pidin hänestä oikeasti. Olin jo haaveillutkin seksistä hänen kanssaan kunnes hän sitten neljän tapaamisen jälkeen alkoi puhua minulle suominaisten kevytkenkäisyydestä. Hän ei ilmeisesti juurikaan ollut päässyt itse osingoille suominaisten helppoudesta. Ei päässyt tämän jälkeenkään. En vastannut enää hänen puheluihinsa, lähetti vielä muutaman anelevan viestinkin. Mutta onneksi suomi on täynnä helppoja naisia, varmasti tälläkin hetkellä nauttii kyseisestä etuoikeudesta olla suomalainen mies. :D
Mitähän tuollakin on liikkunut päässä? Miten voi luulla että tuo olisi millään mittarilla hyvä iskutaktiikka?
Onhan tuota ihan tutkittu ja kansainvälisesti vertailtu. Suomalaiset naiset harrastaa irtosuhteita useammin kuin mitä muualla tapahtuu. Siihen perustuen väite kevytkenkäisyydestä on ihan paikkaansapitävä.
Eikä tuossa nyt mitään ihmeellistä ole, ettei muutaman ekan tapaamisen aikana vielä päädytä yhdessä sänkyyn. Hyvin harva sellaisesta nyt alkaa suuttumaan.
Suomalaiset miehethän ne vasta helppoja on :D- Kaikilta irtoaa sata varmasti.... :D
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehethän ne vasta helppoja on :D- Kaikilta irtoaa sata varmasti.... :D
Turkkiin kun menin lomalle niin paikallisilta karvakäsiltä sai vongata päivätolkulla, eikä sittenkään ollut varma irtoaako.
Väitän suomalaisten miesten tuntevan oman arvonsa paremmin kuin kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Joko luulet itsestäsi liikoja tai miehistä liian vähän. Ehkä treffailet vain urpoja.
Tummakulmien mielestä suomalainen nainen on helppo.
Enpä ole kuullut, että suomalaiset miehet haukkuisivat kotimaisia naisia kevytkenkäisikis, mutta olen useaan otteeseen kuullut tuon asian ulkkarimiehiltä. Eivätkä he sitä pahalla sano, vaan toteavat vain, että näin asian laita on.
Jos löytyy niitä kevytkenkäisiä niin mulle saa laittaa meiliä ja puhelinnumeroita. ihan mietin lähtisikö tänään tai huomenna katsomaan onko saluunoissa halukasta naista? Eipä ole tullut moneen vuoteen käytyä.
Koska naisen anteliaisuus on huono juttu, kun se kohdistuu muihin miehiin kuin minuun.
T.tyypillinen mies