Mitä teette joulun ylijäämäsuklaille?
Saatiin ihan älytön kasa suklaata. Nyt jo olen syönyt enemmän kuin saisi. Mies varmaan kiittää.
Lahjoja ei kuitenkaan viitsisi poiskaan heittää, mutta kehtaako noita vieraillekaan tarjota enää pitkään joulun jälkeen? Vyötäröllehän nuo kaikki menevät jos pitää esillä.
Mitä te tekisitte?
Kommentit (41)
Mikä pakkomielle ihmisillä on heittää kaikki roskiin? Ei ne suklaat siellä kaapissa miksikään mene muutamassa kuukaudessa. Ja varmasti joku ne mielellään söisi, jos ei itselle maistu. Viekää saakeli vaikka kirjaston pöydälle tai jättäkää junan penkille, päälle viesti että saa ottaa. Varmasti kelpaa jollekulle, saattaapa olla ihan päivän pelastus. Toisin kuin luulette, ei kaikkien kaapit pursua suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle ihmisillä on heittää kaikki roskiin? Ei ne suklaat siellä kaapissa miksikään mene muutamassa kuukaudessa. Ja varmasti joku ne mielellään söisi, jos ei itselle maistu. Viekää saakeli vaikka kirjaston pöydälle tai jättäkää junan penkille, päälle viesti että saa ottaa. Varmasti kelpaa jollekulle, saattaapa olla ihan päivän pelastus. Toisin kuin luulette, ei kaikkien kaapit pursua suklaata.
Yritä siinä sitten elää terveellisesti ja pitää linjoista huolta, kun joka suklaanhimoon on kaapissa valmiiksi tarjolla avattu laatikko joulusuklaita.
Sama homma kuin että kaupasta ei saa ostaa mitään mitä ei tarvitse. Kaikki menee, ajan kanssa, suoraan vyötärölle. Sitten ihmetellään mistä ne makkarat tuli.
Niin, jouluaatostahan on semmoiset 6 päivää. Jos nyt suklaakiintiö on täynnä niin eiköhän kuukauden päästä taas herkut maistu. Ei kaikkea tartte heti roskiin laittaa.
Mulla on kylppärin kaapissa joululta jäänyttä hammastahnaa. Pitäisiköhän heittää pois?
Eikö ole mitään itsekuria? Mä voin ihan helposti pitää suklaat pöydällä ja syödä kohtuullisesti pitkän ajan sisällä. Onko sulla niin pakko ahmia, että joudut ihan roskiin heittämään?! Kuka hitto heittää roskiin ne suklaat, ne ei edes ole mistään halvimmasta päästä!!!! Vie perhana vaikka työpaikalles jaettavaksi jos et muuta keksi. Älä heitä roskiin please! V*tuttaa ku porukka viskelee kaiken roskiin. Opettele vaikka itsehillintää syömisessä. Ja sitä paitsi eipä se suklaat sinne vyötärölle kyllä välttämättä edes jämähdä. Ihan on yleisistä elämäntavoista tämäkin asia kiinni.
Minä syön viikoittain suklaata ja mitat 175/56.
Mä oon aina syönyt kaikki joulusuklaat. Joka vuosi. Aina. Ja ihan samat mitat vuodesta toiseen, että enpä jaksa moista stressata! :D
No kaikilla nyt ei ilmeisesti sitten ole itsekuria..
Vierailija kirjoitti:
7 rasiaa tuli lahjaksi. Töihinkään ei voi viedä, kun naisvaltainen ala ja kaikki syö joulun jälkeen vain salaattia ja on tipattomalla ja ilmottautuu jumppiin ja käy kävellen töissä, eikä käytä hissiä kuukauteen jne.
4 laatikkoa jäljellä, enkä tiedä mitä tehdä niille :(
Jaa, OK. Meidän naisvaltaisessa työpaikassa on ainakin todella rento meininki. Herkutellaan yhdessä kokoajan.
Vie vaikka ensi- ja turvakotiin.Kun kiireessä lähtee saattaa suklaat jäädä syömättä.
lol syön joka päivä suklaata ja mitat 165 cm/50kg :D
Pahat konvehdit rasioista menee julmasti roskiin, muut säästetään
Kuka idiootti heittäisi pois? Yleensä niissä on kuitenkin päiväystäkin paljon pidemmälle, että säilyyhän ne siellä kaapissa. Jossain vaiheessa kuitenkin tekee mieli suklaata. Ja jos ei tee, niin antaa sellaiselle jonka tietää syövän ne pois.
Anna pois jos et muuta keksi. Mulla ei jäänyt yhtään. Meillä oli 3 rasiaa.
Vien rasiat töihin. En tietenkään heitä pois ruokaa.
Vai että mies varmaankin kiittää sinua suklaansyömisestäsi. Olet typerä!
Jos miehesi puutuu mihinkään tai mitenkään sinun ruokavaliooli, suklaansyömiseesi tms.,
paiskaa mätisäkki ulkoruokintaan. Jos raaskit luopua, heitä joku suklaarasia perään.
Vierailija kirjoitti:
Ei jäänyt yli, kun oli varaa vaan kahteen Fazerin 320 gramman laatikkoon ja yhden sain lahjaksi. Syöjiä oli kuitenkin kolme. En ole juonut alkoholiakaan yli kuukauteen, ei ole varaa. t. Se työtön
Miksi alanuoli? Vihaatko työttömiä? Aktivointimallin aktiivinen kannattaja? Et ymmärrä, että työttömyys voi osua kenen tahansa kohdalle?
Vie jollekin kodittomalle. Ihan varmasti kelpaa.
Ja meillä ei ole tapana antaa niitä lahjoina