Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette joulun ylijäämäsuklaille?

Vierailija
30.12.2017 |

Saatiin ihan älytön kasa suklaata. Nyt jo olen syönyt enemmän kuin saisi. Mies varmaan kiittää.
Lahjoja ei kuitenkaan viitsisi poiskaan heittää, mutta kehtaako noita vieraillekaan tarjota enää pitkään joulun jälkeen? Vyötäröllehän nuo kaikki menevät jos pitää esillä.

Mitä te tekisitte?

Mitä teette joulun ylijäämäsuklaille?

Vaihtoehdot

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin metsästää niitä Mon Cheri -suklaita joulun jälkeen. Äidin luona söin muutaman ja olivat hyviä. Suurinta osaa joulusuklaista en saa syödä.

Ja meillä ei ole tapana antaa niitä lahjoina

Vierailija
22/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakkomielle ihmisillä on heittää kaikki roskiin? Ei ne suklaat siellä kaapissa miksikään mene muutamassa kuukaudessa. Ja varmasti joku ne mielellään söisi, jos ei itselle maistu. Viekää saakeli vaikka kirjaston pöydälle tai jättäkää junan penkille, päälle viesti että saa ottaa. Varmasti kelpaa jollekulle, saattaapa olla ihan päivän pelastus. Toisin kuin luulette, ei kaikkien kaapit pursua suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pakkomielle ihmisillä on heittää kaikki roskiin? Ei ne suklaat siellä kaapissa miksikään mene muutamassa kuukaudessa. Ja varmasti joku ne mielellään söisi, jos ei itselle maistu. Viekää saakeli vaikka kirjaston pöydälle tai jättäkää junan penkille, päälle viesti että saa ottaa. Varmasti kelpaa jollekulle, saattaapa olla ihan päivän pelastus. Toisin kuin luulette, ei kaikkien kaapit pursua suklaata.

Yritä siinä sitten elää terveellisesti ja pitää linjoista huolta, kun joka suklaanhimoon on kaapissa valmiiksi tarjolla avattu laatikko joulusuklaita. 

Sama homma kuin että kaupasta ei saa ostaa mitään mitä ei tarvitse. Kaikki menee, ajan kanssa, suoraan vyötärölle. Sitten ihmetellään mistä ne makkarat tuli. 

Vierailija
24/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jouluaatostahan on semmoiset 6 päivää. Jos nyt suklaakiintiö on täynnä niin eiköhän kuukauden päästä taas herkut maistu. Ei kaikkea tartte heti roskiin laittaa.

Vierailija
25/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kylppärin kaapissa joululta jäänyttä hammastahnaa. Pitäisiköhän heittää pois?

Vierailija
26/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään itsekuria? Mä voin ihan helposti pitää suklaat pöydällä ja syödä kohtuullisesti pitkän ajan sisällä. Onko sulla niin pakko ahmia, että joudut ihan roskiin heittämään?! Kuka hitto heittää roskiin ne suklaat, ne ei edes ole mistään halvimmasta päästä!!!! Vie perhana vaikka työpaikalles jaettavaksi jos et muuta keksi. Älä heitä roskiin please! V*tuttaa ku porukka viskelee kaiken roskiin. Opettele vaikka itsehillintää syömisessä. Ja sitä paitsi eipä se suklaat sinne vyötärölle kyllä välttämättä edes jämähdä. Ihan on yleisistä elämäntavoista tämäkin asia kiinni.

Vierailija
27/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön viikoittain suklaata ja mitat 175/56.

Vierailija
28/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina syönyt kaikki joulusuklaat. Joka vuosi. Aina. Ja ihan samat mitat vuodesta toiseen, että enpä jaksa moista stressata! :D

Vierailija
29/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikilla nyt ei ilmeisesti sitten ole itsekuria.. 

Vierailija
30/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 rasiaa tuli lahjaksi. Töihinkään ei voi viedä, kun naisvaltainen ala ja kaikki syö joulun jälkeen vain salaattia ja on tipattomalla ja ilmottautuu jumppiin ja käy kävellen töissä, eikä käytä hissiä kuukauteen jne.

4 laatikkoa jäljellä, enkä tiedä mitä tehdä niille :(

Jaa, OK. Meidän naisvaltaisessa työpaikassa on ainakin todella rento meininki. Herkutellaan yhdessä kokoajan.

Vierailija
31/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie vaikka ensi- ja turvakotiin.Kun kiireessä lähtee saattaa suklaat jäädä syömättä.

Vierailija
32/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol syön joka päivä suklaata ja mitat 165 cm/50kg :D

Vierailija
33/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat konvehdit rasioista menee julmasti roskiin, muut säästetään

Vierailija
34/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti heittäisi pois? Yleensä niissä on kuitenkin päiväystäkin paljon pidemmälle, että säilyyhän ne siellä kaapissa. Jossain vaiheessa kuitenkin tekee mieli suklaata. Ja jos ei tee, niin antaa sellaiselle jonka tietää syövän ne pois.

Vierailija
35/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pois jos et muuta keksi. Mulla ei jäänyt yhtään. Meillä oli 3 rasiaa.

Vierailija
36/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien rasiat töihin. En tietenkään heitä pois ruokaa.

Vierailija
37/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että mies varmaankin kiittää sinua suklaansyömisestäsi. Olet typerä!

Jos miehesi puutuu mihinkään tai mitenkään sinun ruokavaliooli, suklaansyömiseesi tms.,

paiskaa mätisäkki ulkoruokintaan. Jos raaskit luopua, heitä joku suklaarasia perään.

Vierailija
38/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jäänyt yli, kun oli varaa vaan kahteen Fazerin 320 gramman laatikkoon ja yhden sain lahjaksi. Syöjiä oli kuitenkin kolme. En ole juonut alkoholiakaan yli kuukauteen, ei ole varaa. t. Se työtön

Miksi alanuoli? Vihaatko työttömiä? Aktivointimallin aktiivinen kannattaja? Et ymmärrä, että työttömyys voi osua kenen tahansa kohdalle?

Vierailija
40/41 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie jollekin kodittomalle. Ihan varmasti kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi