Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teleoperaattorin laskutustrikki - muilla vastaavaa?

Ärsyyntynyt
30.12.2017 |

Vaihdoin Gigantissa asioidessani perheemme kolme puhelinliittymää Telialle. Kytkentä kesti kymmenen päivää.
Ongelmaksi muodostui se, että joudunkin nyt maksamaan kuukausimaksun tuolta kymmeneltä päivältä kahdelle operaattorille, vanhalle ja uudelle!! Onko muille käynyt näin?
Olen ollut useaan kertaan yhteydessä tähän kasvottomaan jättifirmaan ja vastaus on vain, että hyvitämme puhelut ja tekstarit seuraavassa laskutusjaksossa. Käytännössä tuollaisella hyvityksellä ei ole mitään merkitystä, jos ei ole hirveä puhelu- ja tekstarihirmu, mitä harvempi nykyään on.
En mene konkurssiin siitä, että joudun nyt maksamaan reilut 20 euroa ylimääräistä, mutta esim yksinhuoltajaperheissä tämä voi olla iso raha.
Katsokaapa omia laskujanne ja jos teitä on laskutettu ensimmäiseltä laskutusjaksolta kuukausimaksulla paljon vähemmän kuin 1 kk, pommittakaa Telian asiakaspalvelua. Mulla ensimmäisen laskun laskutusjakso on kuukauden sijaan 20.11.-9.12.2017, vaikka peritään koko kuukauden maksu!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi