Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein teette tänne aloituksia tai kommentoitte toisten kirjoituksia?

Vierailija
30.12.2017 |

Mielenkiinnosta olisi kiva tietää, että käykö täällä aina samat henkilöt. Ja tehdäänkö näitä aloituksia mahdollisesti muutamien henkilöiden toimesta, samoin kommentoinnit.

Myönnän, että olen pari kk aikana jäänyt tähän palstaan koukkuun. Joka päivä on pakko vilkasta keskustelun aiheita aivan kuten somettamisen tapaan. Tulee myös kommentoitua, jos on mielenkiintoinen keskustelu käynnissä. Olen myös muutamia aloituksiakin tehnyt. Tämä tuntuu olevan sellainen mammojen chat, jossa juorutaan :D Ja että kuka tekee parhaimman aloituksin suurimmalla kommenttimäärällä ja peukutuksilla. Vähän kuin somessa. Tylsyydentappaja.

Mites te muut? Kuinka usein käytte täällä ja mitä ikään kuin saatte tästä palstasta? (muuta kuin mahdolliset haukut:D )

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein kommentoin. Harvemmin teen aloituksia, mutta niitäkin joskus. Liikaa täällä tulee notkuttua.

Usein mietin onko mitään järkeä, koska varmasti (iso?) osa on teinejä ja monista viesteistä päätellen täällä on myös joukko mielenterveyspotilaita. Sitten aina kuitenkin joku yllättää ja perustelee vastauksiaan ja joskus tapahtuu sitäkin, että joku vastaa ihan kysymykseenkin.

Vierailija
2/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kommentoin. Harvemmin teen aloituksia, mutta niitäkin joskus. Liikaa täällä tulee notkuttua.

Usein mietin onko mitään järkeä, koska varmasti (iso?) osa on teinejä ja monista viesteistä päätellen täällä on myös joukko mielenterveyspotilaita. Sitten aina kuitenkin joku yllättää ja perustelee vastauksiaan ja joskus tapahtuu sitäkin, että joku vastaa ihan kysymykseenkin.

Haha, kun nyt aloin arvostella toisten vastaamisia jätin itse vastaamatta.

Varmaan sitten tykkään väitellä, ja keskustella myös. Tämä on sellainen "aivovapaa" minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin ja tunneittain

Vierailija
4/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotona onkin someleski kun kaikki aika menee täällä .

Vierailija
5/5 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jatkuvasti, kirjoitan usein aloituksia vähän sillä mielellä mitä mieleen juolahtaa, kun ilmeisesti muilla on suurempi kynnys kertoa mitään? Joskus vastauksista voi ainakin päätellä niin. Jos kirjoitan vaikka 50 avausta päivässä (vapaapäivinä), niin ei siinä kovin suurta suodatusta ole :)

Mutta koskaan en provoa vaan aina kirjoituksessa on joku pointti ja todenmukainen tilanne. Kun vastaan, vastaan aina oikein ja tykkään olla asiantuntijana sellaisissa keskusteluissa joiden aiheista ihan oikeastikin tiedän jotain.

En osallistu julkkiskeskusteluihin eikä vauvatkaan ole lähellä sydäntäni, myöskään parisuhdeasioihin en osaa ottaa kantaa mutta kaikkeen muuhun sitten senkin edestä! Hyvin harvoin peukutan ja silloinkin vain ylöspäin, alaspäin en ikinä. Haluan perustella mielipiteeni koska pelkkä peukutus ei kerro yhtään mitään kirjoittajalle.

Tänä aamuna olen keskustellut aika paljon työpaikoista (aihe kiinnostaa vaikka itse olen vakituisessa toimessa jo useampaa vuotta).