Mies pissaa tahallaan pöntön reunoille
On alkanut ärsyttää kusitiplat pöntön reunoille ja osa maassa. En tiedä, miten jostain tämän. Tekee selvästi tahallaan nuo kusemiset.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Meillä uusperheessä mies ei ole vielä kertaakaan pessyt wc:tä eikä vaihtanut/pessyt käsipyyhettä 6 v aikana. Hänen kouluikäiset lapsensa pissaavat sekä reunoille ja lattialle ja pyyhkivät käsipyyhkeeseen pesemättä käsiään kunnolla kakalla käymisen jälkeen niin, että siihen jää ruskeitä kakkajälkiä. V!tuttaa oikeasti.
Mä tulisin hulluksi tuollaisten packiaisten kanssa. Käsipyyhkeestä E coli siirtyy ruokaan ja kohta on kaikki vatsataudissa.
Oon ollut uusioperheessä ja pahan äitipuolen jäkätys ohitetaan sillä että pelkkää ilkeyttään valittaa.
Otan osaa kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä uusperheessä mies ei ole vielä kertaakaan pessyt wc:tä eikä vaihtanut/pessyt käsipyyhettä 6 v aikana. Hänen kouluikäiset lapsensa pissaavat sekä reunoille ja lattialle ja pyyhkivät käsipyyhkeeseen pesemättä käsiään kunnolla kakalla käymisen jälkeen niin, että siihen jää ruskeitä kakkajälkiä. V!tuttaa oikeasti.
Oletko huomauttanut hänelle asiasta kertaakaan?
Olen. Se kääntyy helposti niin, että kritisoin hänen lapsiaan, koska en pidä heistä. Myönnän, että he ärsyttävät, mutta ehkä ärsyttäisivät vähemmän, jos eivät esim paskoisi käsipyyhkeitä ja kusisi lattialle ja minä joituisi siivoamaan.
Ai tekevät sitäkin, että kun pesevät hampaita, niin sylkevät ne likaiset hammastahnavedet käsihanan päälle. V1tuttaa aina pestä sitä hanaakin heidän jäljissään.
Mä en ois katellut tuollaista touhua vuotta pitempään. Olisin myös sanonut että mies siivoaa kakaroidensa jäljet tai maksaa siivoojan.Mun kotini ei ole mikään sikala.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen fiksu mies puhdistaa aina reunan jos tulee jälkiä. Ainakin kotona, joku julkinen vessa on tietysti eri asia. Itse olen mies ja puhdistan aina jos tulee jälkiä.
Onhan se toki näinkin. Toisaalta tuntuu omituiselta yhdistää termit fiksu mies ja reunoille tai lattioille kuseminen. Itse olin jo nuorena poikana sillä tavalla fiksu, että kun se pissakaari ei ihan hirveän tarkka ollut, niin aloin kusta istuen. Minulle on ihan sama kuka mitenkin asiansa hoitaa, mutta tosiaan vähän omituiselta tuntuu väenväkisin kusta seisoaltaan, jos tietää ettei siihen pönttöön osu. Kun kaikilla ei se suihku ihan tasainen ole. Sitten joka kerta pesee sen vessan erikseen käyntinsä jälkeen.
Sellaisia lapset ovat. Ihme vänisijä olet. Erikoista, että mies sietää tuollaista kitisijää.