Mies pissaa tahallaan pöntön reunoille
On alkanut ärsyttää kusitiplat pöntön reunoille ja osa maassa. En tiedä, miten jostain tämän. Tekee selvästi tahallaan nuo kusemiset.
Kommentit (24)
niin täälläkin. No, tahallisuudesta en ole varma, mutta välinpitämätön on sen suhteen. Mies ei myöskään koskaan siivoa vessaa.
Laita pönttöön kärpästarra. Miehillä on pakottava tarve osua siihen 😉
https://i.ebayimg.com/images/g/L4IAAOSwMmBVp7wY/s-l300.jpg
Vierailija kirjoitti:
Jokainen fiksu mies puhdistaa aina reunan jos tulee jälkiä. Ainakin kotona, joku julkinen vessa on tietysti eri asia. Itse olen mies ja puhdistan aina jos tulee jälkiä.
Miksei julkisessa vessassa voi siivota omia sotkuja? Kiva tulla vessaan, kun edellinen on kussut pitkin pöntönreunuksia. Onpa joskus ollut paskaakin pitkin seiniä. Siis miten sellainenkin onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen fiksu mies puhdistaa aina reunan jos tulee jälkiä. Ainakin kotona, joku julkinen vessa on tietysti eri asia. Itse olen mies ja puhdistan aina jos tulee jälkiä.
Miksei julkisessa vessassa voi siivota omia sotkuja? Kiva tulla vessaan, kun edellinen on kussut pitkin pöntönreunuksia. Onpa joskus ollut paskaakin pitkin seiniä. Siis miten sellainenkin onnistuu?
Toki voi julkisessakin siivota, mutta kotona vähintäänkin pitää putsata reuna. WC-paperia vähän käteen ja sillä vetää reunan puhtaaksi, erittäin helppoa.
Ei ole opetettu sisäsiistiksi. Palauta kenneliin.
Laita säädettävä sähköpaimen reunaa kiertämään. Aloita pienellä jännitteellä ja nosta sitä kunnes reunoille kuseskelu loppuu. Yleensä sopivan jännitteen huomaa vessasta kuuluvasta ulvahduksesta.
Jos mies nostaa renkaan ja kusee reunoille, niin voi itse siivota pöntön parin päivän välein. Saa sitten jälkiään ihastella. Jos kusee renkaalle, niin varmaan jäkättäisin niin, että siivoaa pöntön joka vessareissunsa jälkeen kunnolla. Jos kusee pitkin lattioita, niin pyyhkisin sukkaani vessassa käydessä ja sukat löytyisi sitten herran sylistä sohvalla istuessa tai herran tyynyltä, enkä varmasti unohtaisi kertoa, että sukat kastui vessassa käydessä jonkun lattialle roiskimiin ilmeisesti kusiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki voi julkisessakin siivota, mutta kotona vähintäänkin pitää putsata reuna. WC-paperia vähän käteen ja sillä vetää reunan puhtaaksi, erittäin helppoa.
Niinpä, erittäin helppoa, mutta ei silti näyttäisi onnistuvan julkisessa wc:ssä, kun siellä kuset pöntön reunoilla on pikemminkin sääntö kuin poikkeus. Välinpitämättömyys loistaa.
Meillä uusperheessä mies ei ole vielä kertaakaan pessyt wc:tä eikä vaihtanut/pessyt käsipyyhettä 6 v aikana. Hänen kouluikäiset lapsensa pissaavat sekä reunoille ja lattialle ja pyyhkivät käsipyyhkeeseen pesemättä käsiään kunnolla kakalla käymisen jälkeen niin, että siihen jää ruskeitä kakkajälkiä. V!tuttaa oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Meillä uusperheessä mies ei ole vielä kertaakaan pessyt wc:tä eikä vaihtanut/pessyt käsipyyhettä 6 v aikana. Hänen kouluikäiset lapsensa pissaavat sekä reunoille ja lattialle ja pyyhkivät käsipyyhkeeseen pesemättä käsiään kunnolla kakalla käymisen jälkeen niin, että siihen jää ruskeitä kakkajälkiä. V!tuttaa oikeasti.
Siis miten ne lapset oikein perseensä pyyhkii??
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomauttanut hänelle asiasta kertaakaan?
Jos on noin vaikeeta osua pönttöön niin istukoot alas herrnajumala
Ihme nipostusta jostain pissasta. Hienohelmaprinsessa polkaisee anturansa kusilammikkoon niin heti ollaan miehen kurkussa kiinni.
Mies yrittää sterilisoida wcpytyn reunat virtsalla sinun hiivasienistäsi.
Ei ole ongelmia kun istuu pöntöllä.
Sano, että jatkossa pyyhit ne kuset hänen kasvopyyhkeellä tai tyynyliinalla.
Pahimmat vauhtiraidat hammasharjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomauttanut hänelle asiasta kertaakaan?
Olen. Se kääntyy helposti niin, että kritisoin hänen lapsiaan, koska en pidä heistä. Myönnän, että he ärsyttävät, mutta ehkä ärsyttäisivät vähemmän, jos eivät esim paskoisi käsipyyhkeitä ja kusisi lattialle ja minä joituisi siivoamaan.
Ai tekevät sitäkin, että kun pesevät hampaita, niin sylkevät ne likaiset hammastahnavedet käsihanan päälle. V1tuttaa aina pestä sitä hanaakin heidän jäljissään.