Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin pääni liesituulettimen reunaan hetki sitten ja sitä osumakohtaa särkee nyt

Vierailija
30.12.2017 |

Mutta eihän ole syytä huoleen? Oli aika kevyt kopaus mutta kun särkee :/

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhalla liesituulettimen kulmaan ja laita siihen Pepanthenia.

Vierailija
2/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono selitys. Ota ero. Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa asiallisia vastauksia :/

Vierailija
4/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämmöiseen kuuluu vastata?

Vierailija
5/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voiko tuosta seurata muuta kuin särkyä?

Vierailija
6/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Burana

Vierailija
7/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että voiko tuosta seurata muuta kuin särkyä?

Hassu

Vierailija
8/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä olet itsesi joskus ennenkin lievästi satuttanut? Onko tämä liesituuletin tässä jotenkin erityisasemassa?

Vierailija
9/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ompa asiallisia vastauksia :/

oM! oM!

Vierailija
10/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita saman tien ambulanssi tai mene itse taksilla sairaalaan! Voi olla sisäinen verenvuoto ja se on vaarallinen.

Vierailija
11/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot kai sä nyt ennenkin pääsi lyönyt? Jos näet, ei huimaa, tasapaino toimii ja ainoa ongelma on pintasärky sillä kohtaa niin ei, sille ei tarvi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
12/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin täällä miehen kotona. Liesituulettimessa on semmonen läpinäkyvä suoja ja itselläni ei ole sellaista. Nyt on jomottava kuhmu ohtassa 😟

Vierailija
13/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä ole aikoihin (moniin kuukausiin, melkein vuoteen ainakaan) lyönyt päätäni mihinkään. Tuo liesituulettimen terävä reuna nyt tuskin on mikään hellin kohta iskeä päänsä..

Vierailija 12; ohhoh :( mulla toi kohta vaan särkee, en oo kokeillu onko kuhmua tai muuta.

Vierailija
14/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gamalaa,guolema tulee.

Vierailija
15/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla toi kohta vaan särkee, en oo kokeillu onko kuhmua tai muuta.

Anteeksi mutta kuulostaa aika avuttomalta. Osaat kyllä kysellä palstalla, muttet kohottaa kättä, että tuliko mulle kuhmu. 

Vierailija
16/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kuvittelit tapahtuvan kun lyöt pääsi? Osumakohdassa tuntuisi tosi kivalta?

Vierailija
17/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No empä ole aikoihin (moniin kuukausiin, melkein vuoteen ainakaan) lyönyt päätäni mihinkään. Tuo liesituulettimen terävä reuna nyt tuskin on mikään hellin kohta iskeä päänsä..

Vierailija 12; ohhoh :( mulla toi kohta vaan särkee, en oo kokeillu onko kuhmua tai muuta.

Em minäkään. Om se kurjaa lyödä pää!

Vierailija
18/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parin viikon aikana lyönyt muistaakseni kolme kertaa, yleensä kaapinoven kulmaan. Ei ilmeisesti kannata olla tämmöinen pätkä. Osumakohta on vähän aikaa hellä. Luultavasti siihen ei muuta tule, jos ei edes iho rikkoutunut.

Vierailija
19/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama ja oli todella voimakas tälli. En ole ikinä lyönyt päätäni niin kovaa mihinkään. Se lyöntikohta on vieläkin kipeä ohimossa ja suuta ei pysty aukaisemaan syödessä vieläkään kunnolla, vaikka mennyt jo kolme päivää.

Pelkään kallonsisäistä verenvuotoa ja hyytymiä ihan oikeasti. Voi yllättää vielä tulvevien viikkojen aikana ja johtaa todella usein kuolemaan tai halvautumiseen. Googlaa oireet, niin osaat reagoida ajoissa, jos niitä tulee.

Aluksi tarkkaisin pupilleja ja toinen, se tällin puoleinen, oli jatkuvasti vähän isompi kuin toinen, mutta vain vähän ja en kehdannut lähteä lääkäriin sitten kuitenkaan. Toivotaan parasta.

Teille huutelijoille.. ette te tiedä, kuinka kova isku on ollut kyseessä. Päävammat ovat aina potentiaalisesti vaarallisia.

Vierailija
20/23 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tee mieli alkaa painella kipeää kohtaa kuhmua etsien, en minä mikään avuton silti ole. Makoilen nyt sängyllä josko toi särky tässä jossain kohtaa helpottaisi. Olin siis kumartuneen ottamaan laatikosta tavaraa ja kun nousin ylös niin *kops*.

Kiitos teille asiallisesti vastanneille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän