Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiin menee neljänkympin korvilla

xxxx
30.12.2017 |

Moni lähes nelikymppinen tai yli nelikymppinen mies omasta tuttava- ja ystäväpiiristä on eronnut esim. pitkästä liitosta suht samanikäisen vaimon tai tyttöystävän kanssa. Heti tai hetken päästä ex-kumppani on vaihdettu 20-30v timmihköön, nättiin ja söpöön naiseen , joka on usein vielä lapsetonkin. Osa on jopa mennyt lähes heti naimisiinkin sellaisen nuoren pimun kanssa.

Ilmeisesti omanikäiset naiset ja etenkin sellaiset, jotka tehneet miehille lapsia ovat alkaneet kotona pihdata seksiä tai nalkuttavat liikaa ja nämä ukot sitten vaihtavat nuorempiin, koska haluavat timmiä naista tiukalla pesällä ja sellaisen naisen, joka on suunnilleen aina sakset auki, antaa oraalia ihan milloin vaan ja ovat myös kaikissa muissakin asioissa miesten käskytettävissä ja ohjailtavissa aivan eri tapaan kuin omanikäiset naiset.

Kyllä itsekin myönnän hoikkana, mutta samalla lihaksikkaana itsestäni huolta pitävänä ja hyvin pukeutuvana ihan ok toimeentulevana nelikymppisenä ukkona, että haaveilen nykyään usein seksistä ja suhteistakin itseäni reilusti nuorempien naisten kanssa ja niitä tulee kovinkin vilkuiltua. Nautin myös kovasti siitä, jos saan joltain ihanalta nuorelta naiselta huomiota., kehuja jne.

Itsekin olen vähän pihkassa yhteen 25v neitoon, mutta e ole uskaltanut tehdä mitään aloitteita, kun en ole ihan varma mitä hän minusta haluaa ja haluaako mitään.

Mut paljon tuntuu löytyvän sellaisiakin nuoria naisia, jotka haluaa itseään 5-20v vanhemman ukon. Tosin ei ehkä loppuelämäkseen, mutta ne ukot sitten vaihtaa taas uuteen nuoreen pimuun, jos se vaan onistuu.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä miehiin menee, on just se seksiä pihtaava, nalkuttava akka. Ei sellaista jaksa kukaan että itse yrität miellyttää ja akka vain vittuilee, kiukuttelee ja pihtaa.

Ei kai kukaan nyt hyvää vaihtaisikaan. En minä ainakaan, enää. Mulla on jo 25v puoliso :D Itse olen yli 10v vanhempi.

Vierailija
2/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mikä miehiin menee, on just se seksiä pihtaava, nalkuttava akka. Ei sellaista jaksa kukaan että itse yrität miellyttää ja akka vain vittuilee, kiukuttelee ja pihtaa.

Ei kai kukaan nyt hyvää vaihtaisikaan. En minä ainakaan, enää. Mulla on jo 25v puoliso :D Itse olen yli 10v vanhempi.

Ihan vaan kysyn miten sait sellaisen...Itse olen huomannut, että eräs hurmaava nuori neito tekee välillä itseään tykö minulle ja keksii vaikka mistä asiaa, hymyilee kauniisti ja luo usein pitkiä katseita. En kehtaa kysyä suoraan onko hän varattu, enkä varsinkaan kysyä onko sitä kiinnostusta vaiko ei. Tuntuu siltä, että hän voisi pitää minusta, mutta kun en kehtaa nolata itseäni. Muutenkin menen jo usein ihan kipsiin kun näen häntä töissä. Siksikään en uskalla lähestyä, kun ollaan samassa duunipaikassa ja en halua dorkan leimaa.  Naiset kyllä huomaa, jos joku on niistä kiinnostunut eikä hän nyt ainakaan siitä ole moksikaan, vaikka sen ehkä minusta aistiikin, että pidän hänestä vaikken häntä edes tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki johtuu saman ikäisten naiskumppanien yksipuolisesta seksin lopettamisesta. Jos vaan antaisivat ehdoitta, vaikka ei mieli niin tekisikään, eivät ukkonsa vaihtaisi nuorempiin naisiin. Jos parisuhteessa ei saa rakkautta, kunnioitusta ja pillua mutta saa nalkutusta, halveksuntaa ja olla ilman, ei kauaa kestä oivaltaa tilanne. Pelkkä pillun saaminen tuon kurjuuden keskellä riittäisi pitämään miehen kotona. Rakkaudettomuuden ja kunnioituksen puutteenkin kestää jos seksi on hyvää...

Vierailija
4/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä pätee autoihin, pätee myös naisiin. Tuoreempi antaa paremmat kyydit, eikä helmat tai jenkkakahvat roiku ruosteessa. Itse olet 47 v ja nainen 28 v, ei harmittanut yhtään vaihtaa 45 vuotias jäkättävä, parhaat päivänsä nähnyt lahna uudempaan vuosimalliin.

Vierailija
5/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan kysyn miten sait sellaisen...Itse olen huomannut, että eräs hurmaava nuori neito tekee välillä itseään tykö minulle ja keksii vaikka mistä asiaa, hymyilee kauniisti ja luo usein pitkiä katseita. En kehtaa kysyä suoraan onko hän varattu, enkä varsinkaan kysyä onko sitä kiinnostusta vaiko ei. Tuntuu siltä, että hän voisi pitää minusta, mutta kun en kehtaa nolata itseäni. Muutenkin menen jo usein ihan kipsiin kun näen häntä töissä. Siksikään en uskalla lähestyä, kun ollaan samassa duunipaikassa ja en halua dorkan leimaa.  Naiset kyllä huomaa, jos joku on niistä kiinnostunut eikä hän nyt ainakaan siitä ole moksikaan, vaikka sen ehkä minusta aistiikin, että pidän hänestä vaikken häntä edes tunne.

Ihan samalla tavalla nuorempia saa kuin omanikäisiä. Eli kunhan kemiat kohtaa. Ikä on vain numeroita. Vähän hankalaa kun olette samassa työpaikassa. Hyvää on kun näette päivittäin mutta teidän pitäisi ehdottomasti tavata neutraalilla maaperällä eli vapaa ajalla. Töissä ei oikein voi kun jutustella ja pitää ehkä pientä flirttiä. Ja ehdottomasti pitää saada selville etukäteen onko varattu.

Tapasin nykyiseni minäkin töissä mutta vasta kun satuttiin vapaa ajalla samaan paikkaan illanviettoon niin saatiin asiat heti selville ja tässä ollaan vielä vuosien jälkeen :)

Vierailija
6/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samalla tavalla nuorempia saa kuin omanikäisiä. Eli kunhan kemiat kohtaa. Ikä on vain numeroita. Vähän hankalaa kun olette samassa työpaikassa. Hyvää on kun näette päivittäin mutta teidän pitäisi ehdottomasti tavata neutraalilla maaperällä eli vapaa ajalla. Töissä ei oikein voi kun jutustella ja pitää ehkä pientä flirttiä. Ja ehdottomasti pitää saada selville etukäteen onko varattu.

Tapasin nykyiseni minäkin töissä mutta vasta kun satuttiin vapaa ajalla samaan paikkaan illanviettoon niin saatiin asiat heti selville ja tässä ollaan vielä vuosien jälkeen :)

Tuo on niin totta. Töissä yritän käyttäytyä ja näyttäytyä häntä kohtaan suht neutraalisti ja jopa kuivan asiallisesti, vaikka se monasti vaikeaa onkin. Flirttailla en töissä oikein siksikään voi, koska tuntuu ettei sitä meillä oikein suvaita ja jos sen joku huomaa, niin yleensä siitä seuraa älämölöä tai jotain draamaa niiltä, jotka eivät flirttiin osallistu tai semmoista hommaa ollenkaan ymmärrä tai suvaitse.

Vähän jarruttelenkin senkin takia, että jos olen hänen mielestään liian vanha kuitenkin. Iästäni tuli joskus puhetta ja itse siis totesin hänelle olevani vanha  sanomani ikälukuni perään. Hän totesi tähän, että niinhän sä vähän olet, eli ei nyt mitenkään hyi hitto vanha äijä yök tyylisesti, mutta kuitenkin siten, että olen jättänyt homman siksikin ihan vaan ihailuasteelle.

Vierailija
7/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa todella mieltä ylentävää lukea, kuinka meitä keski-ikäisiä naisia kuvataan nalkuttaviksi, pihtaaviksi akoiksi. Meillä kotona asuu nalkuttava ja pihtaava mies. Jos lapsia ei olisi olisin hänet jo vaihtanut.

Itse en kyllä etsisi nuorempaa seuraa. Haluan miehen joka elää kanssani samassa maailmassa, ymmärtää samaa musiikkia, tietää maailman tapahtumista. Osaa rakastella ennakkoluulottomasti ja kokeillen, rajoja etsien. Ja joka kohtelee minua hyvin.

Vaikka teillä niehet nyt lykästäisi, muistakaa myös se, että voi käydä niinkin huonosti, että jossain kohti se nuorempi jättää ja uutta ei enää saakkaan.

Vierailija
8/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa todella mieltä ylentävää lukea, kuinka meitä keski-ikäisiä naisia kuvataan nalkuttaviksi, pihtaaviksi akoiksi. Meillä kotona asuu nalkuttava ja pihtaava mies. Jos lapsia ei olisi olisin hänet jo vaihtanut.

Itse en kyllä etsisi nuorempaa seuraa. Haluan miehen joka elää kanssani samassa maailmassa, ymmärtää samaa musiikkia, tietää maailman tapahtumista. Osaa rakastella ennakkoluulottomasti ja kokeillen, rajoja etsien. Ja joka kohtelee minua hyvin.

Vaikka teillä niehet nyt lykästäisi, muistakaa myös se, että voi käydä niinkin huonosti, että jossain kohti se nuorempi jättää ja uutta ei enää saakkaan.

Mun mielestä niin rakkaudessa kuin muussakin elämässä pitää ja tulee joskus ottaa riskejä. Muuten sitä elämää ei ole eletty.

Vierailija
9/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4kymppisellä synnyttäneellä naisella kun on kaikenlaista vaivaa, peräpukamaa, kohtuun sattuu, räkä vuotaa nenästä, alakerrasta valuu kanssa jotain, tukka on sekaisin, 10 vuotta synnytyksen jälkeen ei tarvitse syödä enään kahden edestä, jenkkakahvaa, selluliittia, sohvalla makoilua pieruverkkareissa, hammaskiveä, hammasmätää, karvoja siellä, karvoja täällä, 95% kotona oltavasta ajasta on puhelin kädessä ja instat ja facet auki kommunikoi siinä sitten puhelimen kautta, vaikka itse istut vieressä sohvalla. Ravintolassa käydään syömässä ja sitten avataan se vitun puhelin heti ennenkuin on edes kahvit naaman edessä. Seksiä pitää anella ja sitä saa käytännössä vain kerran tai kaksi kuukaudessa, kalenterin mukaan kun on ovulaatiot alkamassa tai menkat. Tuntuu, että 4kymppisellä ämmällä on jatkuvat kuukautiset päällä.

Hyvä siinä on ämmän asua sun siivellä, kakara(t) on tehty ja mies ikuisesti nalkissa.

ÄLÄ vaan katso nuorempia naisia, tulee ihan mykkäkoulua ja niskojen nakkelua.

Vierailija
10/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat erot laittaa vireille nainen, joten toi aloittajan fantasia ei ihan pidä vettä. Tilastollisesti pariskunnat obat myös hyväin samanikäisiä keskenään. Lisäksi miehet pihtaavat yhtä paljon kuin naiset nykyään ja niistä, jotka eivät pihtaa, suurin osa on huonoja sängyssä. Eli hyvä yritys provoksi, mutta vain 1/5.

Vierailija
11/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero keväällä 2018 kirjoitti:

4kymppisellä synnyttäneellä naisella kun on kaikenlaista vaivaa, peräpukamaa, kohtuun sattuu, räkä vuotaa nenästä, alakerrasta valuu kanssa jotain, tukka on sekaisin, 10 vuotta synnytyksen jälkeen ei tarvitse syödä enään kahden edestä, jenkkakahvaa, selluliittia, sohvalla makoilua pieruverkkareissa, hammaskiveä, hammasmätää, karvoja siellä, karvoja täällä, 95% kotona oltavasta ajasta on puhelin kädessä ja instat ja facet auki kommunikoi siinä sitten puhelimen kautta, vaikka itse istut vieressä sohvalla. Ravintolassa käydään syömässä ja sitten avataan se vitun puhelin heti ennenkuin on edes kahvit naaman edessä. Seksiä pitää anella ja sitä saa käytännössä vain kerran tai kaksi kuukaudessa, kalenterin mukaan kun on ovulaatiot alkamassa tai menkat. Tuntuu, että 4kymppisellä ämmällä on jatkuvat kuukautiset päällä.

Hyvä siinä on ämmän asua sun siivellä, kakara(t) on tehty ja mies ikuisesti nalkissa.

Voi pojat! Meiltä ukolta saanut seksiä viimeksi kesällä 2015. Niin ja minä elätän sen miehen ja perheenkin. Oma liksa on 1600 parempi kuin ukolla. Maksan puolet normimenoista, ja niiden lisäksi lasten harrastukset, vaatteet, auton kulut, lomamatkat.

Hänen ei kuulemma tee mieli, lääkäriin ei halua.

Vierailija
12/22 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat! Meiltä ukolta saanut seksiä viimeksi kesällä 2015. Niin ja minä elätän sen miehen ja perheenkin. Oma liksa on 1600 parempi kuin ukolla. Maksan puolet normimenoista, ja niiden lisäksi lasten harrastukset, vaatteet, auton kulut, lomamatkat.

Eiköhän se syy selviä kun katsot peiliin. Et vain ole haluttava. Kaikki miehet(paitsi homot) panee jos nainen vain on pantavan näköinen.

Vierailija
13/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä miehiin menee, on just se seksiä pihtaava, nalkuttava akka. Ei sellaista jaksa kukaan että itse yrität

Vähän jarruttelenkin senkin takia, että jos olen hänen mielestään liian vanha kuitenkin. Iästäni tuli joskus puhetta ja itse siis totesin hänelle olevani vanha  sanomani ikälukuni perään. Hän totesi tähän, että niinhän sä vähän olet, eli ei nyt mitenkään hyi hitto vanha äijä yök tyylisesti, mutta kuitenkin siten, että olen jättänyt homman siksikin ihan vaan ihailuasteelle.

Tyttö ei ole kiinnostunut. Tajua jo, me kaikki muut tajutaan. Kivahan se tytöstä on, kun joku on kiinnostunut ja pitää viehättävänä, vaikka olisi kyseessä oman isän ikäinen eltaantunut työkaveri- mutta ei se suhteen haluamista tarkoita. Ja sä et mitään jarruttele, ei tossa jarruttelusta tarvita, sä et oo tossa subjekti ollenkaan.

25-v nuoret naiset on pääasiassa kiinnostuneita ikäisistään, mutta ikäero ei haittaa, jos kyseessä joku patriklaine tai eelitolvanen. Mutta työpaikan eltaantunut keski-ikäinen; mitä sull on nuorelle tytölle tarjota? Ei mitään muuta kuin ikävyyksiä, sen tietää nuori itsekin.

Vierailija
14/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+ naiset muuttuvat lasten kasvamisen myötä niin vitun "itsenäisiksi", että lähtee kuka tahansa siitä viereltä. Äijillä pitäisi vaan nöyryys säilyä, kun rouva "vapaa ja itsenäinen" terrorisoi elämää. Ei helvetti. Pitäköön pillunsa.

Vierailija
15/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä miehiin menee, on just se seksiä pihtaava, nalkuttava akka. Ei sellaista jaksa kukaan että itse yrität

Tyttö ei ole kiinnostunut. Tajua jo, me kaikki muut tajutaan. Kivahan se tytöstä on, kun joku on kiinnostunut ja pitää viehättävänä, vaikka olisi kyseessä oman isän ikäinen eltaantunut työkaveri- mutta ei se suhteen haluamista tarkoita. Ja sä et mitään jarruttele, ei tossa jarruttelusta tarvita, sä et oo tossa subjekti ollenkaan.

25-v nuoret naiset on pääasiassa kiinnostuneita ikäisistään, mutta ikäero ei haittaa, jos kyseessä joku patriklaine tai eelitolvanen. Mutta työpaikan eltaantunut keski-ikäinen; mitä sull on nuorelle tytölle tarjota? Ei mitään muuta kuin ikävyyksiä, sen tietää nuori itsekin.

No en minäkään ole mikään patriklaine tai eelitolvanen vaan ihan tavallinen tyyppi. En edes lihaksikas tai erityisen komea mielestäni. Silti vaan sain yli 10v nuoremman(21 tavatessamme) puolison. Siro ja kaunis, kääntää päitä. Ja olisi ollut silloin toinenkin samanikäinen kiinnostunut. Kyllä siinä vaan kemiat ratkaisee siinä hommassa. Yhtälailla noita kiekkoilijoita haluaa vanhatkin, sellaiset on pinnallisia ihmisiä. Kyllä noita täyspäisiä löytyy niin nuorissa kuin vanhoissa jolloin ratkaisee ihan muut tekijät.

Vierailija
16/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään ole mikään patriklaine tai eelitolvanen vaan ihan tavallinen tyyppi. En edes lihaksikas tai erityisen komea mielestäni. Silti vaan sain yli 10v nuoremman(21 tavatessamme) puolison. Siro ja kaunis, kääntää päitä. Ja olisi ollut silloin toinenkin samanikäinen kiinnostunut. Kyllä siinä vaan kemiat ratkaisee siinä hommassa. Yhtälailla noita kiekkoilijoita haluaa vanhatkin, sellaiset on pinnallisia ihmisiä. Kyllä noita täyspäisiä löytyy niin nuorissa kuin vanhoissa jolloin ratkaisee ihan muut tekijät.

Niimpä! Mä oon alle nelkyt ja oikeasti hoikka, mutta lihaksia siellä missä pitääkin olla. Eli en ole ulkoisesti mikään etova. Pukeudun nuorekkaasti, mutta kuitenkin siisitisti ja aikuismaisesti lähinnä pelkkiin tyylikkäisiin merkkivaatteisiin ja olen hyvin toimeentuleva mies. Olen ulospäin suuntautunut, mukava, kohtelias, muut huomioiva ja hauska herrasmies > kyllä sellainen saa nuoriltakin huomiota ja katseita ainakin, jos ei muuta. Olen kerran seksiä harrastanut itseäni 15v nuoremman aikuisen naisen kanssa eikä hänkään uskonut, että olisin ulkoisesti häntä niin paljon vanhempi.

Tosiaan mun vanhalla koulukaverilla esim. on todella hotti 24v nainen ja se mun vanha koulukaveri on vatsakas elähtänyt nelikymppinen. Samoin on yksi tuttu, joka on päälle nelkyt, pallovatsainen ja kalju mies, jolla on 12v nuorempi tyttöystävä ollut jo viisi vuotta.Tosin tuo mies on hieman lapsen tasolla juttuineen, joten ei todellakaan vaikuta sen takia niin vanhalta.

Yhdellä toisella koulukaverilla on myös 25v tyttöystävä vaikka se mies on myös kohta nelkyt. Joten ehkä mullakin voisi olla saumaa. Ei ehkä tähän haaveilun kohteeseen, mutta johonkin muuhun samanikäiseen.

Vierailija
17/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ihan yhtälailla nuorissakin miehissä on niitä (etenkin nykyään esim. 1980-luvun lopussa ja ysärillä syntyneissä varsinkin), jotka vaan pelaa tietokoneella, röökaa ketjussa, vetää biittiä huuleen, syö lähinnä pitsaa/kebabia, litkii limsaa ja omaa pallovatsan jo päälle kakskymppisinä. On rumat turjakeparrat (Amish-parta) ja joillakin todella mauttomat tai todella huonosti istuvat vaatteet. Käytös on mitä on ja jutut lapsen tasolla ja niin edelleen. Joku voi olla esim  kalju tai harmaantunut jo alle kolmekymppisenä. Koulutus on joillakin hyvin heikko ja muukin sivistys ja sitä ei välttämättä edes ole/löydy.

Toki tämmöisiä löytyy ikäisistäni emempi, mutta kyllä nykyään moni 30-45v mies pitää parempaa huolta itsestään kuin monet nuoret kollit.

Vierailija
18/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se syy selviä kun katsot peiliin. Et vain ole haluttava. Kaikki miehet(paitsi homot) panee jos nainen vain on pantavan näköinen.

Kiitos tästä. Mutta voi kuule, kyllä mä panen Mutten vain oman mieheni kanssa, joten ei ihan osunut.

Mulla on pitkät vaaleat hiukset, pukeudun naisellisesti, jopa seksikkäästi, meikkaan maltillisesti. Mua sanotaan helposti lähestyttäväksi, kivaksi, kauniiksi. Ja muutes flaksi kävisi yöelämässä 20 vuotta mua nuorempien kanssa, mutta mä lämpenen hitaasti.

Vierailija
19/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Mutta voi kuule, kyllä mä panen Mutten vain oman mieheni kanssa, joten ei ihan osunut.

Mulla on pitkät vaaleat hiukset, pukeudun naisellisesti, jopa seksikkäästi, meikkaan maltillisesti. Mua sanotaan helposti lähestyttäväksi, kivaksi, kauniiksi. Ja muutes flaksi kävisi yöelämässä 20 vuotta mua nuorempien kanssa, mutta mä lämpenen hitaasti.

Ihan varmasti. Uskon.

Vierailija
20/22 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti. Uskon.

Ei sun tarvitse uskoa, muttei tarvitse loukatakkaan ventovieraita.

Minä tiedän, mitä mun ja rakastajani välillä tapahtuu, kun ovi sulkeutuu ja ollaan kahden. Seksi on niin upeaa, etten ole eläissäni kokenut. Kahden ihmisen tanssia, jossa toisen nautinto on oma nautinto. Jossa rajoja ei ole vielä löytynyt. Yhtenä ohjenuorana, että kaikkea voidaan kokeilla, ainakin kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä