Mikä miehiin menee neljänkympin korvilla
Moni lähes nelikymppinen tai yli nelikymppinen mies omasta tuttava- ja ystäväpiiristä on eronnut esim. pitkästä liitosta suht samanikäisen vaimon tai tyttöystävän kanssa. Heti tai hetken päästä ex-kumppani on vaihdettu 20-30v timmihköön, nättiin ja söpöön naiseen , joka on usein vielä lapsetonkin. Osa on jopa mennyt lähes heti naimisiinkin sellaisen nuoren pimun kanssa.
Ilmeisesti omanikäiset naiset ja etenkin sellaiset, jotka tehneet miehille lapsia ovat alkaneet kotona pihdata seksiä tai nalkuttavat liikaa ja nämä ukot sitten vaihtavat nuorempiin, koska haluavat timmiä naista tiukalla pesällä ja sellaisen naisen, joka on suunnilleen aina sakset auki, antaa oraalia ihan milloin vaan ja ovat myös kaikissa muissakin asioissa miesten käskytettävissä ja ohjailtavissa aivan eri tapaan kuin omanikäiset naiset.
Kyllä itsekin myönnän hoikkana, mutta samalla lihaksikkaana itsestäni huolta pitävänä ja hyvin pukeutuvana ihan ok toimeentulevana nelikymppisenä ukkona, että haaveilen nykyään usein seksistä ja suhteistakin itseäni reilusti nuorempien naisten kanssa ja niitä tulee kovinkin vilkuiltua. Nautin myös kovasti siitä, jos saan joltain ihanalta nuorelta naiselta huomiota., kehuja jne.
Itsekin olen vähän pihkassa yhteen 25v neitoon, mutta e ole uskaltanut tehdä mitään aloitteita, kun en ole ihan varma mitä hän minusta haluaa ja haluaako mitään.
Mut paljon tuntuu löytyvän sellaisiakin nuoria naisia, jotka haluaa itseään 5-20v vanhemman ukon. Tosin ei ehkä loppuelämäkseen, mutta ne ukot sitten vaihtaa taas uuteen nuoreen pimuun, jos se vaan onistuu.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero keväällä 2018 kirjoitti:
4kymppisellä synnyttäneellä naisella kun on kaikenlaista vaivaa, peräpukamaa, kohtuun sattuu, räkä vuotaa nenästä, alakerrasta valuu kanssa jotain, tukka on sekaisin, 10 vuotta synnytyksen jälkeen ei tarvitse syödä enään kahden edestä, jenkkakahvaa, selluliittia, sohvalla makoilua pieruverkkareissa, hammaskiveä, hammasmätää, karvoja siellä, karvoja täällä, 95% kotona oltavasta ajasta on puhelin kädessä ja instat ja facet auki kommunikoi siinä sitten puhelimen kautta, vaikka itse istut vieressä sohvalla. Ravintolassa käydään syömässä ja sitten avataan se vitun puhelin heti ennenkuin on edes kahvit naaman edessä. Seksiä pitää anella ja sitä saa käytännössä vain kerran tai kaksi kuukaudessa, kalenterin mukaan kun on ovulaatiot alkamassa tai menkat. Tuntuu, että 4kymppisellä ämmällä on jatkuvat kuukautiset päällä.
Hyvä siinä on ämmän asua sun siivellä, kakara(t) on tehty ja mies ikuisesti nalkissa.
ÄLÄ vaan katso nuorempia naisia, tulee ihan mykkäkoulua ja niskojen nakkelua.
Voi pojat! Meiltä ukolta saanut seksiä viimeksi kesällä 2015. Niin ja minä elätän sen miehen ja perheenkin. Oma liksa on 1600 parempi kuin ukolla. Maksan puolet normimenoista, ja niiden lisäksi lasten harrastukset, vaatteet, auton kulut, lomamatkat.
Hänen ei kuulemma tee mieli, lääkäriin ei halua.
Eiköhän se syy selviä kun katsot peiliin. Et vain ole haluttava. Kaikki miehet(paitsi homot) panee jos nainen vain on pantavan näköinen.
Kiitos tästä. Mutta voi kuule, kyllä mä panen Mutten vain oman mieheni kanssa, joten ei ihan osunut.
Mulla on pitkät vaaleat hiukset, pukeudun naisellisesti, jopa seksikkäästi, meikkaan maltillisesti. Mua sanotaan helposti lähestyttäväksi, kivaksi, kauniiksi. Ja muutes flaksi kävisi yöelämässä 20 vuotta mua nuorempien kanssa, mutta mä lämpenen hitaasti.
Ihan varmasti. Uskon.
Ei sun tarvitse uskoa, muttei tarvitse loukatakkaan ventovieraita.
Minä tiedän, mitä mun ja rakastajani välillä tapahtuu, kun ovi sulkeutuu ja ollaan kahden. Seksi on niin upeaa, etten ole eläissäni kokenut. Kahden ihmisen tanssia, jossa toisen nautinto on oma nautinto. Jossa rajoja ei ole vielä löytynyt. Yhtenä ohjenuorana, että kaikkea voidaan kokeilla, ainakin kerran.
Aivan. Kyllä.
Joo, 40+ miehet käyvät baareissa kuumana. Harmittaa, kun joutuu antamaan pakkeja, en ole miestä vailla, kun sellainen löytyy jo.
Ja, kyllä, seksi on tärkeä osa parisuhteessa, viikossa 3-4 kertaa on ihan ok. Ei ole tarvinnut hakea muualta.
N50