Pitihän se arvata: Jenni Vartiainen ja Jare Tiihonen läheisissä väleissä Vain elämää konsertissa!
Heti kun kamerat väistivät, olivat kiinni toisissaan. Jopa IS toimittaja huomasi. Jennin lateksiasu herätti myös huomiota.
https://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005507261.html
Kommentit (83)
Varma tieto kirjoitti:
Jenni ja Sanni seurustelee.
Hahahahahahaa oletpas sinä vitsikäs, kuolen nauruun.
Ettei tämä palstan Jenni hullu ole vaikuttanut jotenkin siihen, että Jenni sai turvakiellon aikanaan? Sitä ei myönnetä julkisuuden takia. Yleensä jos henkilöllä on syy epäillä oman ja perheen turvallisuuden puolesta voi saada tämän kiellon.
Aijai kun saisi peilata naamaansa Jennin säihkyvistä tekonahkaböösistä... :9
M
Vierailija kirjoitti:
Ettei tämä palstan Jenni hullu ole vaikuttanut jotenkin siihen, että Jenni sai turvakiellon aikanaan? Sitä ei myönnetä julkisuuden takia. Yleensä jos henkilöllä on syy epäillä oman ja perheen turvallisuuden puolesta voi saada tämän kiellon.
Jenni itse sanoi Vain elämäässä, että "tietty sensaatiolehti" julkaisi perättömän juorun minkä jälkeen somessa on tullut t*ppouhkauksia ja muulla väkivallalla häntä on uhkailtu. Valheellinen juoru oli väite Jennin ja tumm*ihoisen laulajan suhteesta, jonka laulaja jyrkästi kielsi eikä Jenni kommentoinut lainkaan. Ja uhkaukset tulleet Yl*laudalla kirjoittelevilta r*sisti-punaniskoilta kuten voimme kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
M
Joo mahtaa olla neidillä hiki kun on sadetakki päällä ja tekonahkalegginsit jalassa vetänyt keikan...
Varma tieto kirjoitti:
Jenni ja Sanni seurustelee.
Eivät seurustele. Sanni on avoliitossa Eveliinan kanssa ja Jenni on hetero.
Vierailija kirjoitti:
Jennin lateksiasu herätti myös huomiota.
Sokeakin vaatefriikki näkee ettei asu ollut mikään lateksiasu vaan takki pvcpinnoitettua kangasta ja housut tekonahkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliselle kommentoijalle: ei kannata provosoitua Jenni-hullun jutuista. Hänellä on vakava ongelma eikä hän varmasti ole onnellinen ihminen.
Joo, tuo sama av-mamma ei hyväksy sitä että Jenni oli Elias Kaskisen kanssa katsomassa hyvän ystävänsä Vesku Loirin konserttia v2015. Tämän av-mamman mielestä Jennillä ei olisi ollut oikeutta mennä konserttia katsomaan vaikka Vesku hänet sinne kutsui, koska Iltasanomat julkaisivat kuvan Jennistä ja Eliaksesta vierekkäin istumassa. Av-mamman mielestä Jenni vaati Iltistä julkaisemaan tuon kuvan, ja oli törkeää että istui Eliaksen vieressä, koska heidän olisi pitänyt istua erillään ettei IS ota kuvia.
Oletko huomannut että tämän av-mamman tekstit muistuttavat erään toimittajat tekstejä.
Kenen toimittajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Joo mahtaa olla neidillä hiki kun on sadetakki päällä ja tekonahkalegginsit jalassa vetänyt keikan...
Ompahan muhevammat aromit kun pääsee kuorimaan neidin persikan sieltä leggareiden alta nuuhkittavaksi.
Mjoo, it's been a while.
M
Mjoo, aika puutteessa näytät olevan raukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ompahan muhevammat aromit kun pääsee kuorimaan neidin persikan sieltä leggareiden alta nuuhkittavaksi.
Mjoo, it's been a while.
M
Mjoo, aika puutteessa näytät olevan raukka.
Ei hätää niin kauan kuin kädet ja mielikuvitus toimii X)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni itse sanoi Vain elämäässä, että "tietty sensaatiolehti" julkaisi perättömän juorun minkä jälkeen somessa on tullut t*ppouhkauksia ja muulla väkivallalla häntä on uhkailtu. Valheellinen juoru oli väite Jennin ja tumm*ihoisen laulajan suhteesta, jonka laulaja jyrkästi kielsi eikä Jenni kommentoinut lainkaan. Ja uhkaukset tulleet Yl*laudalla kirjoittelevilta r*sisti-punaniskoilta kuten voimme kuvitella.
Kielto on kylläkin monien vuosien takaa. Sitä en tiedä onko Jennillä yhä se käytössä.
Hyviä ystäviä nämä vaan on, eikä ystävyyttä toki pidä pilata seksisuhteella.
https://www.instagram.com/p/BX3IZa9jitp/?taken-by=cheekofficial
https://www.instagram.com/p/BX3H8y0heYz/?tagged=jennivartiainen
https://www.instagram.com/p/BdSfh4thAnL/?hl=fi&tagged=jennivartiainen
Homoilla on aina kuumia kissoja ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielto on kylläkin monien vuosien takaa. Sitä en tiedä onko Jennillä yhä se käytössä.
Olen vakituinen vauva-palstailija, ja huomasin että Jennin törkeä solvaaminen on alkanut about vuonna 2012. Turvakielto on aiemmalta ajalta, eli tuskin av-mammojen aiheuttama.
Vierailija kirjoitti:
Homoilla on aina kuumia kissoja ystävinä.
Jare ei ole homo. Hänellä on ollut kaksi pitkäaikaista tyttöystävää (Anniina ja Susanna), ja hän sanoi Veitolan vierailuohjelmassa, ettei ole ikinä ollut miehen kanssa, ei edes suudellut miehen kanssa.
Olen tänään menossa konserttiin, nimenomaan Jennin ja Jaren takia. Hiukan kiinnostaa myös Siltsu eli onko kuinka sekaisin. Nuo muut on mulle aika yhdentekeviä, mutta ei mulla mitään heitäkään vastaan ole.
Eilisessä konsertissa Jenni oli ainoa joka kääntyi esiintyessään laulamaan kaikkiin neljään suuntaan. Toimi hyvin koska eturivin katsomoissa nähtiin esiintyjästä nähtiin näin myös muutakin kuin takapuoli. Ei siinä mitään, kyllä Jennin pärsettäkin olisi voinut katsella...
mies
Kyllä näillä oli siellä jotain kemiaa, eturivissä huomasin.
https://static.ilcdn.fi/viihdeuutiset/juttu13halaus3012_vd.jpg
Olet väärässä. Itse olin silloin tuolla Veskun konsertissa, istuimme Jennin ja Eliaksen takana. He EIVÄT järjestäneet mitään numeroa itsestään, istuivat rauhallisesti vierekkäin, eivät suudelleet tai halailleet eivätkä tehneet mitään mikä herättäisi kenenkään huomiota. Olisiko heidän sinun mielestäsi pitänyt istua erillään? Miksi? Jos IS toimittaja heistä otti ja julkaisi kuvan, se ei tosiaankaan ollut kummankaan syytä. Jenni tai Elias eivät itse julkaisseet yhteiskuvia ikinä seurustelunsa aikana, eivät myöskään Loirin konsertissa. Eikö julkkikset saisi viettää lainkaan omaa elämää, eli eivätkö he olisi saaneet mennä Loirin konserttiin vaikka Jenni ja Vesku ovat hyviä ystäviä?????? Epäkunniottavampaa olisi ollut jäädä pois vain siksi etteivät av-mammat tykkää Jennistä.