Missä iässä ihminen white trashius on ns. lyöty lukkoon eikä toivoa parantumisesta enää ole?
Kommentit (14)
Kyllähän sen näkee aina. Ei kai ole mitään tiettyä ikää.
Olen itse 29v ja jotenkin pistää silmään ikäiseni joilla on vielä kunnon teinimeininki. Että ehkä sanoisin siinä kun lähestytään kolmeakymmentä, jos ei mitään merkkejä aikuistumisesta (eikä ne merkit ole sitten lapset, auto tai talo) niin alkaa wt haiskahtamaan.
sut siis kasvatetaan sellaiseksi. voithan sä pelastu siltä esim adobtiolla, mutta muuten kohtalo on sinetöity.
Puhu nyt edes suomea kun olet olevinasi jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhu nyt edes suomea kun olet olevinasi jotain parempaa.
KKKÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Varmaan siinä kohdassa kun tekee tällaisia keskustelunavauksia, jossa haluaa tuoda omaa paremmuuttaan esiin, mutta paljastaakin vain olevansa puhdas rasisti.
Sinä hetkenä kun haksahtaa ap:n kaltaiseen.
Ap ei ole kehittynyt ameebatasosta vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siinä kohdassa kun tekee tällaisia keskustelunavauksia, jossa haluaa tuoda omaa paremmuuttaan esiin, mutta paljastaakin vain olevansa puhdas rasisti.
Taasko meillä on täällä se joka näkee rasisteja kaikkialla, jopa tuossa aloituksessa? :D ahahahaha voi ei.
No mun mielestä sisko on wt ja mä en. Muutin maalta stadiin, mutta sekään ei selitä, koska serkut syntyivät stadissa, mutta puhuvat hesasta.
Eikä ole pelkästään lingvistiikasta kyse, sisko ja serkut puhuvat huutaen, mikä on sietämätöntä.
Ja serkuissa sisarusten kesken osa on wt, osa ei.
Uskoisin että on yksilöllistä. Joistakin tulee fiksuja ja joistakin noloja.
Mutta kun katson koko laajaa sukua, tosi suurta niin nämä pahimmat wt:t ovat onnellisimpia, saavat lapsenlapsia tosi nuorina ja jotenkin putoavat aina jaloilleen. Eivät käy New Yorkissa mutta iloitsevat mökkireissuista.
Ja ovat ihmisinä ihanimpia.
Aika lailla siinä kohtaa, kun synnyt sellaiseen perheeseen.