Kotiin tullessa pöydällä oli lappu, että mies lähtenyt yksin Thaimaahan!?!
Voiko olla, että mies vain pilailee?
Oli kirjoittanut, että voitti rahat jouluarvasta ja on seuraavat pari viikkoa Thaimaassa.
Mitään varoitusta asiasta ei antanut. Olen pelkkänä kysymysmerkkinä täällä. Miehen puhelin pois päältä, mutta ollut vielä hetki sitten päällä...
Kommentit (310)
Onhan tuo hävytön temppu mieheltä.
Tosin jos lapset ovat jo isompia, kuten aloittajan kirjoituksista voi ymmärtää, niin se kyllä hieman tasoittaa tilannetta.
Mutta voin kertoa teille, arvon naisväki, että suomalaisena perheenisänä joku tämänkaltainen veto käy aina silloin tällöin mielessä. Jatkuva työnteko, kotitöiden ja perhetouhujen suorittaminen vaimon määrämien aikataulujen suhteen, metelöivä, sotkeva ja rahanmenoa aiheuttava jälkikasvu ja kaikkeen tyytymätön vaimo sekä olematon seksielämä aiheuttavat aika äkkiä miehelle sellaisen fiiliksen, että tekisi mieli nostaa kytkintä.
En itse toimisi noin, mutta jonkinlainen irtiotto seurauksista välittämättä nousee tosiaan välillä ajatuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hävytön temppu mieheltä.
Tosin jos lapset ovat jo isompia, kuten aloittajan kirjoituksista voi ymmärtää, niin se kyllä hieman tasoittaa tilannetta.
Mutta voin kertoa teille, arvon naisväki, että suomalaisena perheenisänä joku tämänkaltainen veto käy aina silloin tällöin mielessä. Jatkuva työnteko, kotitöiden ja perhetouhujen suorittaminen vaimon määrämien aikataulujen suhteen, metelöivä, sotkeva ja rahanmenoa aiheuttava jälkikasvu ja kaikkeen tyytymätön vaimo sekä olematon seksielämä aiheuttavat aika äkkiä miehelle sellaisen fiiliksen, että tekisi mieli nostaa kytkintä.
En itse toimisi noin, mutta jonkinlainen irtiotto seurauksista välittämättä nousee tosiaan välillä ajatuksiin.
Jos tilanne on tuo, te kumpikaan ette ole tyytyväisiä eikä kumpikaan teistä osaa purkaa tilannetta ja viedä sitä paremmalle ladulle. Vaimo haaveilee varmaan myös makaavansa palmun alla kylmä juoma ja kuuma mies seuranaan.
Kyllä jokaisella joskus lomaa on. Sinne vaan pannuhuoneeseen lämpöön dokaamaan ja otat mukaan läppärin niin saat runkata niin paljon kun netistä irtoaa. Näin mun mieheni tekee. Halpaa, tauditonta ja tarvittaessa lähellä perhettä.
262: vaimo joutuu jo yksin pyörittämään teidän perhettä. Nyt vielä vaimon pitäisi yksin korjata teidän seksielämä ja toimimaton kommunikaatio? Koska viimeksi naiselle on tarjottu pyyteetöntä ja nautinnollista seksiä, jossa on keskitytty hänen nautintoonsa? Jos on eikä sittenkään kelpaa niin olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokaisella joskus lomaa on. Sinne vaan pannuhuoneeseen lämpöön dokaamaan ja otat mukaan läppärin niin saat runkata niin paljon kun netistä irtoaa. Näin mun mieheni tekee. Halpaa, tauditonta ja tarvittaessa lähellä perhettä.
Kirkasvalolamppu vielä mukaan, niin sehän on kuin Thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaupasta thai-cubeja mikroon niin ruokakin on paikallista.
Tee-se-itse thaireissu =D
Osaa naisetkin, kaverini juuri jätti miehensä, 4 alaikäistä lastaan ( joista 2 siis vain nykyisen miehen, 2 puoliorpoa) ja lähti reppureissaamaan pariksi kuukaudeksi. Että hyvää loppuelämää vaan lapsille, varsinkin niille kahdelle joille ei jäänyt ketään...
Hahhaahhaahhaaaavoivittu!
Oikeeta alfameininkiä!
Vierailija kirjoitti:
Teidän piti olla mummolassa, mutta sulla onkin töitä? 0/5
Ap kirjoitti "Lapset ensi viikon vielä lomalla ja mun pitäis olla töissä. "
kone lähtee ja et voi sitä estää
henkka on suunnitellut tätät homostelumatkaa jo vuosikymmenene nyt hän kännissä irtaaantui ja sai rohkeutta , ladyboy on mesissiä ja seiska on kuvannut
Soita kentällä ja pyydä, että eivät päästä koneeseen.
En tiedä tämän tarinan aitoudesta, mutta mun entinen avopuoliso aikanaan häipyi samalla tavalla. Tosin ei jättänyt edes sitä viestiä.
Sinuna vaihtaisin lukot ja hakisin avioeroa. Mies ei ole minkään arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ainesta perheterapeutiksi. Onnea tästä perhe-elämän muodosta. Olette varmasti onnellisia tilanteeseen.
Miksi ylipäätään olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kaupasta thai-cubeja mikroon niin ruokakin on paikallista.
Tee-se-itse thaireissu =D
Loistavaa luovuutta. Mihin sitä eukkoa enää tarttee?
Vierailija kirjoitti:
Huusiko kukaan koneessa Henryä?
HENKKAAA....
Henry?
Hedu? Heduuuuuu...
Ei se kuule!
Terveisiä Phuketista
Henryn kanssa just paneskeltiin. Se lähti hakekemaan vähän välipalaa että jaksetaan jatkaa vielä. Tosi peto sängyssä, eroa siitä niin saan itelleni.
Provo tai ei, tiedän vähän vastaavanlaisen tapauksen. Ystävälläni oli kuusi sisarusta, joista nuorimmaiset olivat noin 2 vuotta ja nuorin vasta pieni vauva. Olimme tuolloin siis yläasteella. Ystäväni isä kävi töissä ja äiti oli kotona hoitamassa lapsia. No eräänä päivänä ystäväni isä pakkasi kamansa ja lähti puolet nuoremman naisen perään. Ihan tuosta noin vaan. Että kyllä näitä sankareita löytyy.. Kaverini äiti jäi sitten hoitamaan yksin 7 muksua. Emme olleet hirveästi yhteyksissä ystäväni kanssa, kuin vasta aikuisiällä, mutta hänelle taisi jäädä tuosta jonkinlaiset traumat. Sääliksi käy :(