Miksi autoradio löytää aina vain paskoja radiokanavia?
Ärsyttää kun pyörii ne samat Novat, kissit ja muut huuhaa kanavat.
Kommentit (15)
Ylen ykkönen on ainoa kelvollinen. No, ehkä classic kanssa.
Joo ja joku jeesusradio ja ruotsinkieliset kanavat kuuluvat läpi suomen vaikka olisi maan alla.
Omituiselta tämä nykymusiikki kuulostaa, joten ei tarvi ihmetellä mistä syystä ihmiset voi pahoin ja ovat hermostuneita. Harvemmin muutamaa kappaletta enempää sietää kuunnella radiota olipa sitten kotona tai autossa radio auki.
Riippuu kai kuka on musiikin valinnutkin, eli toimittajasta koska jollakin kertaa yle tampereen ohjelmaa sieti ihan hyvin musiikkeineen ja seuraavana päivänä oli tuskaa kuunnella edes vähänkään aikaa ja pakko vaihtaa kanava toiseen kun alkoi sellaista vouvaamista tulemaan jatkuvalla syötöllä.
Ei ne toimittajat saa musiikkia valita, valmiit soittolistat tulee koneelta.
Entisestä nupilla pyöritettävästä löytyi parempiakin kanavia kun sai pysäyttää sille kohtaa mihin halusi pysäyttää. Nykynen automaattihaku valitsee ne mieleiset kanavansa tai jos huono antenni, niin ne voimakkaimmat. Mulla taitaa olla nuo valinnat kolmessa "kerroksessa", eli kun löytää sen oikeantyylisen kerroksen, niin saattaa ihan tulla mukavanlaatuista musiikkiakin,.
Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sinne koneelle valitsee? Vai onko koneella oma tahto.
Tähän ikään mennessä ei ole yhtään hyvää kanavaa tullut Suomessa vastaan. Ei siis ole radiosi vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukas ne sinne koneelle valitsee? Vai onko koneella oma tahto.
:D
Juuri tuon takia minulla on c-kasetille nauhoitettuna Kansanradiota ja Kantolan Perhettä, joita kuuntelen vuoden 1982 Toyotassani.
Nikula pitäisi leikata pois radiorockilta.
Olispa työmaalla radio joka ei löydä suomipoppia.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuon takia minulla on c-kasetille nauhoitettuna Kansanradiota ja Kantolan Perhettä, joita kuuntelen vuoden 1982 Toyotassani.
”Kuuntele minua
Kuuntelen sinua
Ääni kun on
Nyt kansanradion”
Koska muita ei olekaan.