Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingissä on niin lämmin ettei TODELLAKAAN tarvita pipoa!

Vierailija
29.12.2017 |

Mitä nämä naiset oikein ajattelevat?

Eivät kehtaa näyttää limaiseksi liiskaantunutta, maantieväristä tukkaansa? Ei ole ollut rahaa käydä kampaajalla?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:lla kaikki ihan hyvin? Todella outo aloitus.

Vierailija
2/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se muiden piponkäyttö taas sinulle kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saatana vielä tupsupipoja

Vierailija
4/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi hullu saatu palstalle, toppatakki- ja pipohullu. Tervetuloa!

Vierailija
5/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jouluna Itä-Suomessa, jossa olen syntynyt ja kasvanut. Siellä oli lunta ja suunnilleen -2 ja -7 väliltä pakkasta. Ei mikään suuri lukema, mutta vähemmän kuin nyt Helsingissä (+2-3). Mulla oli lämpimämpi Itä-Suomessa, jossa ei ole kylmää merituulta. En välttämättä olisi tarvinnut pipoa toisin kuin täällä Helsingissä. Asun itse meren lähellä ja luoja miten hyytävää tuo tuuli on. Kävin viikko sitten kampaajalla, jos tarvitset lisätitetoa.

Vierailija
6/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena taisi tosiaan tarjeta päivällä ilman pipoa, muta illalla piti laittaa toppahousut. Helsingissä tuulee ympäri vuoden kylmältä mereltä, eikä t-paitakelejä juurikaan ole.

Vierailija
7/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jouluna Itä-Suomessa, jossa olen syntynyt ja kasvanut. Siellä oli lunta ja suunnilleen -2 ja -7 väliltä pakkasta. Ei mikään suuri lukema, mutta vähemmän kuin nyt Helsingissä (+2-3). Mulla oli lämpimämpi Itä-Suomessa, jossa ei ole kylmää merituulta. En välttämättä olisi tarvinnut pipoa toisin kuin täällä Helsingissä. Asun itse meren lähellä ja luoja miten hyytävää tuo tuuli on. Kävin viikko sitten kampaajalla, jos tarvitset lisätitetoa.

Jaa kirjoitusvirhe. Toki siis enemmän kuin Helsingissä on nyt. 

Vierailija
8/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ihana itse neulottu baskerityyppinen pipo että varmasti pidän sitä vaikkei tarvitsisikaan :) Elämäni ensimmäinen omalle päälleni oikeanmallinen hattu!

Vierailija
9/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin ruma, joten se kampaamokäynti ja hiusten esittely ei toisi mitåän esteettistä lisäarvoa.

T. Tupsupiponainen, jolla maantienväriset hiukset

Vierailija
10/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri etelä-Saksassa. Aurinko paistoi ja lämpötila kohosi +9:ään asteeseen. Ihmisillä oli toppatakkeja ja huom! tupsupipoja; niitä, joissa se tupsu on oikeaa turkista. Ja tämä ihan miljoonakauppungissa.

Vierailija
11/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ku sen pipon kerran laittaa päähän, sitä ei voi ottaa koko päivänä pois koska pipotukka.

Vierailija
12/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole asteikkoa katsoessa kylmä, mutta Hlesingissä kyllä tuulee niin perhanasti että sinne jäätyy vaikka plussaa olis mittarissa. 

Minusta ainakkin tuntuu usein ihan kesälläkin että jos kotona on ihan t-paitakeli niin Helsinkiin mentäessä tarvitsee olla pitkähihasta aina mukana kun tuuli muuten alkaa nopeasti viluttamaan.

Vierailija
13/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä aika typerä aloitus, yksi päivän pösillöimmistä. 

Vierailija
14/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan naiset käyvät kaupungilla, ei töissä, ei harrastuksissa, ei tapaamassa tuttuja, vaan ESITTELEMÄSSÄ NETTIOSTOKSIAAN! Tämän takia ne helwetin tupsupipot ja muut naurettavat blogivillitykset on niin kovasti näytillä.

Mutta ei hätää, yhden illan kun käyttää, sitten voi palauttaa zalandoon!!!

Vierailija
15/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin ratikassa kun kaksi trikoopersenaista jutteli. "No ku tiätsä ssit mä tiedä palautakss mä ssen vai ei jollen mä oo vähä pitäny päällä ensssin."

En tiedä mistä puhuivat, mutta kertonee paljon nykynaisista.

Vierailija
16/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tänä vuonna viellä tulee se -20, niin mitä nämä tupsupipoakat panevat päähänsä?

Viisi pipoa päällekäin???

Vierailija
17/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, tuli selväksi että inhoat tupsupipoja. 

Vierailija
18/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä naiset oikein ajattelevat?

Eivät kehtaa näyttää limaiseksi liiskaantunutta, maantieväristä tukkaansa? Ei ole ollut rahaa käydä kampaajalla?

Sinäkö sen päätät, kuka käyttää päähinettä ja missä lämpötilassa?

Vierailija
19/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos tänä vuonna viellä tulee se -20, niin mitä nämä tupsupipoakat panevat päähänsä?

Viisi pipoa päällekäin???

Pakkaspäivinä mammoilla on se tavallinen "Lapsi kipeenä ja itselläkin vähän kurkussa tuntuu..."

Vierailija
20/22 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoaisin tässä kohtaa ilman kosteuteen, jolta päähine suojaa vaivalla väsättyä frisyyriä. Kuten tunnettua on, kostea ulkoilma tekee suoratukkaisten tukasta entistäkin suoremman ja kiharatukkaisten tukasta entistäkin kiharamman. Täällä pääkaupungissa myös aina tuulee niin maan perkeleesti, että pipoton saattaa pian olla klani hiuslaadusta riippumatta.