Aktiivimalli johti sähköpostitulvaan kansanedustajille
Kommentit (11)
Minä, 55v. työtön nainen lähetin laborantti Lindströmille työhakemuksen. Ei ole vastannut.
Täytyypä lähettää Juhana "torkkupeitto" Vartiaiselle hakemus.
Vierailija kirjoitti:
Minä, 55v. työtön nainen lähetin laborantti Lindströmille työhakemuksen. Ei ole vastannut.
Vieläkö työnhakijoille opetetaan, että kannattaa soittaa työnhakemuksen perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän parhaista nauruista !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Puhelinlangat laulaa
Ja taivaalla loistaa kuu
Maantiellä vihellellen
Kun kulkijapoika käy
Puhelinlangat laulaa
Ja pilvistä katsoo kuu
Kulkijan taipaleella
Ei huolien häivää näy
Heinälatoon yöksi hän majoittuu
Ja eväitänsä maistelee
Kullastansa siellä hän uneksuu
Kun unian hän vetelee
Puhelinlangat laulaa
Ja kuutamo kirkas on
Vapaa kuin taivaan lintu
On kulkija huoleton
Puhelinlangat laulaa
Ja taivaalla loistaa kuu
Maantiellä vihellellen
Kun kulkijapoika käy
No niin, laitetaan kaikki työhakemuksia noille edustajille. Sitten soitellaan vielä perään ja kysellään haastatteluaikaa. Ollaan nyt sitten aktiivisia vimosen päälle. Jooko. Ei väliä, että eduskunta on virallisella lomalla. Kuulemma paiskivat töitä siitä huolimatta. Nimet löytyy täältä:
Sähköpostit niinkin yksikertaisia kuin etunimi.sukunimi@eduskunta.fi
https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/nykyiset_kansanedustajat/Si…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä käymään reippaasti itse paikalla.
Onkohan myös laborantti Lindström sitä mieltä, että kansalaisaloitteella ei ole mahdollisuuksia, koska se ei ole valmiiksi lain muotoon kirjoitettu? Iltasanomat uutisoi eilen tällaisen valtio-opin professorin epäilyn.
Tässähän olisi työministerillekin valmis selitys siihen, miksei mikään kannata ja niin ikävästi ihan pakosta näin käy. Toista se on toki hänen koulutuksellaan eduskunnassa lakeja ehdotella ja niistä äänestää. Onneksi kansanedustajilta ei vaadita samaa juridista tietämystä kuin kansalta.
Tässä näyttäisi olevan kolme heti syvällisemmin aktivointiasiaa pohtinutta mallikansanedustajaa, joilta kannattaa hakea töitä (Hesari 19.12.2017):
-- Laista tuli kiistaa eduskunnassa pian äänestyspäätöksen tultua voimaan. Sinisten kansanedustaja Kaj Turunen sanoi, että siniset voisivat luopua aktiivimallin leikkausosasta, ”jos kokoomukselle sopii”.
Kokoomuksen Ben Zyskowicz sanoi, että kyseessä on hallituksen yhteinen ja eduskunnan hyväksymä esitys.Zyskowiczin mukaan esityksen keskeinen tavoite on parantaa työllisyyttä.
Sinisten ryhmänjohtaja Simon Elo kiirehti istuntoon kumoamaan Turusen puheet ja kertomaan, että mitään ei peruuteta. ”Tämä on hallitus, joka pitää päätöksistään kiinni”, Elo ilmoitti. --
Lähti työhakemus eduskuntaan Lindströmille. Täytyy maanantaina soitella perään. Kiitos vinkistä.
No niin, nyt kaikki sähköpostit laulamaan vielä kovempaa!