Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ne ruokakauppoihin tulevat neloskaljat ja siiderit/lonkerot sitten tehty tislaamalla vai käyttämällä?
29.12.2017 |
Kauppoihin tulevat vuoden alussa, mutta onko ne edelleenkin käytännössä kiljua vai yhtä hyvää kuin Alkon kuin vastaavat juomat?
Kommentit (2)
Sekä että. Klassinen lonkero on laimennettu tislatusta juomasta eli ginistä. Oluet nyt kaiketi tehdään aina käymisteitse. Oikea siideri myös käytetään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käypä persukoulu uusiksi.