Jos sinun olisi pakko ottaa tatuointi, millaisen ottaisit?
Voit sanoa myös mihin kohtaan kehoa sen ottaisit. Jos olisi pakko ottaa.
Kommentit (41)
Yhden pixelin kokoisen pisteen kantapäähän.
kyrpykän kirjoitti:
Ison lerssin otsaan.
Onko sulla riittävön iso otsa?
Vierailija kirjoitti:
Piste on esittävä kuva. Frendeissä Phoebe otti pisteen ja sanoi, että se on maapallo avaruudesta katsottuna, kuten hänen kuollut äitinsä maapallon näkee. Minä ottaisin pakon edessä särkyneen sydämen, se kuvaa mun elämää.
Tosin se oli vaan hätävalhe, kun ei uskaltanut ottaa oikeaa tatuointia...
Pieni perhonen rintaan, tai varrellinen ruusu sääreen.
Vi#un kuvat molempiin silmäluomiini. Pitäessäni silmiäni kiinni näyttää kuin olisi vi.... silmät
Johonkin melko huomaamattomaan paikkaan ottaisin pienet kuvat edesmenneistä kissoistani. Tavallaan yksi "tatuointi" jo on, koska kädessäni on arpi yli 20 vuoden takaisesta kissan raapaisusta.
Kissan kuvan sijaan voisin ottaa myös kissan tassun kuvan tai jonkun muun kissoista muistuttavan kuvan.
tv.edellinen
Miten niin jos olisi pakko? Minulla on montakin. Parhain on varmaan oman koiran muistotatuointi ja pojan syntymäaika tatuointi.
Joskus miettinyt, että vois lisätä kissan polkuanturoidenkin kuvan reiteen, siihen kohtaan missä jo ennestään on kynnen jäljet...iso kolli nipisti kynnet ihoon,kun silitin sitä. Ei nipistäny pahalla, vaan kehrätessä..jäbällä oli vain vähän enemmän voimaa ja terävemmät kynnet, mitä pentuna😅 Mutta tämä on ihan hyvä tatska näin, joskus erottuu hyvin ja toisinaan ei näy mitään.
Aikoja sitten mietin, että ottaisi niskavillojen alle oman sotun ja synnyinmaan, niin tunnistavat ruumiin paremmin, jos henki lähtee jossain ulkomailla avustustehtävien keskellä. Mutta perheellistyin, enkä enään raaski lähteä mihinkään, niin mitäpä sillä tatuoinnillakaan.
Ihan vakavasti olen harkinnut hakaristilipun ottamista olkapäähän,vanhojen hyvienaikojen kunniaksi.
Tällaisen olen ajatellut hankkia ilman mitään pakkoa.
https://www.google.fi/search?q=poker+tattoo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&…:
Vierailija kirjoitti:
Veriryhmä ja lääkeallergia.
Ehdit ensin. Vasemman kyynärvarren sisäpintaan.
Jos ottaisin tatuoinnin niin tekisin sen sitten näyttävästi. Todennäköisesti sleeve:llä.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vesiväri tyylillä tehdyn nilkkaan ja jalkapöydän päälle. Kauniin ja värikkään köynnöksen jossa olisi kukkia ja nuppuja symboloiden lapsiani, koiriani, kuolleita läheisiä. Tämä toteuttamista vaille valmis.
Ehkäpä sitten peittäisin jollain rauhallisella abstraktilla kuviolla nilkastani alueen, josta puuttuu pigmentti. Mikäli sellainen on mahdollista tehdä, toisaalta tuntuisi ikävältä teettää mitään juuri sille alueelle. Tiedä miten iho tatuointiin reagoisi.
Ouroboroksen selkään niin kuin Scullylla.
Piste on esittävä kuva. Frendeissä Phoebe otti pisteen ja sanoi, että se on maapallo avaruudesta katsottuna, kuten hänen kuollut äitinsä maapallon näkee. Minä ottaisin pakon edessä särkyneen sydämen, se kuvaa mun elämää.