WO-HOO, sain töitä!!!!!!
Vihdoinkin, kaksi vuotta ja risat takana työttömyyttä! Olen lähettänyt kymmeniä, jopa satoja hakemuksia tänä aikana, eikä mistään ole tärpännyt, mutta NYT TÄRPPÄSI!
T s e m p p i ä ihan jokaiselle työnhakijalle, vielä se aurinko paisaa risukasaankin. Älkää menettäkö toivoanne! Minäkin mietin jo itsemurhaa, koska tilanne tuntui niin mahdottomalta. Mietin, mikä minussa on vikana. (No, hakijoita oli aina se 100-250 kpl. Tähän tehtävään oli vain kolmekymmentä.) Nyt pääsen livistämään pois kuspää Juhana Vartiaisen ruuvipenkistä, ja ihan palkalliseen, normaaliin, reiluun työsuhteeseen - ihanaa!
Ihmeitä VOI tapahtua. Toivottavasti uusi vuosi tuo teillekin tavallista palkallista työtä normaalein työehdoin!
Kommentit (8)
Jep, aloitan b2b-puhelinmyynnin ensi kuun loppupuolella. Juhana Torkkupeitto Vartiainen on varmaan stanan tyytyväinen. Palkka 1500€ ilman provikkaa, joten saman verran kuin ansiosidonnainenkin. Olen introvertti puhelunkammoinen, joten saa nähdä kauanko mulla on töitä.
Onnea, sinnikkyys vihdoin palkittiin. Toivottavasti viihdyt uudessa työssä!
Onnea! Minäkin sain, olen niin onnellinen. Puolitoista vuotta työnhakua takana – aika rankka kokemus henkisesti. Suosittelen lämpimästi jokaiselle, joka kuvittelee uuden työpaikan löytyvän tuosta vaan.
Muista soittaa jokaiselle joka äänesti tämän puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Jep, aloitan b2b-puhelinmyynnin ensi kuun loppupuolella. Juhana Torkkupeitto Vartiainen on varmaan stanan tyytyväinen. Palkka 1500€ ilman provikkaa, joten saman verran kuin ansiosidonnainenkin. Olen introvertti puhelunkammoinen, joten saa nähdä kauanko mulla on töitä.
Oo se vaadittu 18h tuntimäärä ja lähde pois. Siinä työssä menee mielenterveys.
Vierailija kirjoitti:
Haha, aika nokkelaa mutta AP ei ole tämä vastaaja. Ap pääsi oman tutkintonsa alan asiantuntijaksi erääseen isompaan firmaan :-D
Olen kyllä epätoivoissani kokeillut puhelinmyyntiäkin, mutta sillä ei elä. Ihmiset eivät hirveästi innostu ostamaan puhelimessa, mikä tuskin on yllätys. Sain potkut, kun pohjapalkallinen 3kk:n koeaika oli meneillään viimeistä päivää.
Kiitos kaikille onnitteluista, toivon teillekin onnea myös, ja SISUA! Se työpaikka on kyllä kiinni sattumasta. Onnekkaita sattumia kaikille!
AP
Minullakin kohta täynnä 2 v työttömänä ja tipahdan peruspäivärahalle 500 €/kk. Odotan innolla, mitä aktivointia minulle keksitäänkään.
Voisin aktivoitua käymään J.Vartiaisen kimppuun. Mokoma ylimielinen paskakasa. Helppo on Krunikasta huudella, että muuttakaa työn perässä. Sillä ei varmaankaan ole itsellään perhettä - kuka tuollaista edes huolisikaan?
Itseäni en tapa kuitenkaan, en piruuttanikaan. Jos en löydä normaalia palkallista työtä, niin vika on työnantajissa. Ketään ei näköjään kiinnosta maksaa työnteosta enää palkkaa. Ahneus ajoi antiikin Roomankin tuhoon.
Ihmeitä sattuu, joo.
Mahtavaa! Onnittelut!!!