Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko te uutisointeja, että naisella luomu (karvoitus) alkaisi lisääntyä ja tulla muotiin?

Vierailija
29.12.2017 |

Niinku oikeasti? Jokainen joo tietää, että niistä karvoista on hyötyä ja suojaa sillä alueella ja kainaloissakin, mutta mitä ihan aidosti tulee mieleen jos nainen ei sheivaa, ei siisti? Mallit, julkkiset ja monet muut hienot naiset liputtavat luomun perään. Onkohan se vaan joku tempaus, ei oikeasti nainen voi olla siisti karvojen kera?
Sitä ihmettelen miksi se ei Suomessa tavisten piirissä yleisty jos se kerran on suurin ja hienoin voimakkaiden naisten tervellinen "muoti" joka kuulemma tulee pysyäkseen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ikinä sheivannut, enkä sheivaa jatkossakaan :)

Vierailija
2/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sheivaan pahimmat karvat vain jos mennään kylpylälomalle sekä kesällä uimarantakelien aikaan. Kukas mun karvoja vaatteiden läpi ihmettelis? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä sheivaan pahimmat karvat vain jos mennään kylpylälomalle sekä kesällä uimarantakelien aikaan. Kukas mun karvoja vaatteiden läpi ihmettelis? 

Palstanaiset ainakin sanovat, että haisee koko alapää jos on karvat ja kertoo jotain seksielämän laadusta jos ei ole karvaton!

Vierailija
4/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hieno uusi lähestymistapa karvapoliisilla. Hyvä sua!

Vierailija
5/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sheivaan kainalot, estää hienhajua. Muuten sheivaan ehkä kerran vuodessa sääret, tuo kesäsää on niin kurja että harvoin tulee paljain säärin liikuttua.

Vierailija
6/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sheivattu broilerin persettä muistuttava näppyläinen ja karvaton vaalea nahka mikään erityisen esteettinen näky ole.

Vierailija
7/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua. Mulla oli ihan luomukarvoitus läpi tämän karvattomuustrendin ja ajattelin jatkossakin olla näin.

Vierailija
8/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisointi?

Vierailija
9/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisointeihin??

Johan keksit.

Ei oo kyllä uutiskynnystä ylittävä pillukarvojen pituus.

On niin hölmöä tota tuijottaa.... niinku jotkut myi huutokaupassa pilkukaevojaan ja kullikarvijaan...

OIKEESTI... jos vähän ajatusta nostais...

Vierailija
10/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä, helpottaa vaan tätä sinkkuna oloa. M37

Vierailija
11/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koko sheivaamismuoti häviää ikuisuuden mustiin syövereihin, ja pian. Luonnotonta ja turhaa.

Vierailija
12/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mikä on muotia milloinkin, kun en näe missään alastomia naisia. Mulla on posliini, koska viihdyn sellaisena. Oikeastaan toivon, että muut eivät edes avautuisi minulle häpykarvoistaan.

N46

Vierailija
13/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen voi olla siisti ilman sheivausta, mutta mies voi?

Vierailija
14/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukkula Venukseen vaatii kiitoradan, ettei se päädy anukseen.

Vierailija
15/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olla muutenkin vähitellen siirtymässä luonnollisempaan ulkonäköön. Ripsienpidennykset ja huulitäytteet alkavat näyttämään wt-kamalta (sama jota käytätte). Luonnollinen kauneus ja luonnollisuus kaikin puolin parempi. Itsellä ei mene aamuisin kuin max 30 min sängystä ulko-ovelle kun en läträä meikkien kanssa. En ole nyt myöskään sheivannut mitään 3kk ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta johtunee että keskityin vain lopputyöni tekoon eli oli tärkeämmät asiat mielessä. Kesällä toki asia toinen.

Vierailija
16/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, ne uutisoinnit voivat aiheuttaa tämmöisen efektin. Ikävä kyllä.

Vierailija
17/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomukarvoitustakin on monenlaista. En usko että tumma, tuuhea reisien puolelle ulottuva alapääkarvoitus esimerkiksi tulee koskaan muotiin. Tai paksu tumma sänki säärissä.

Hyvähän niiden on liputtaa luomun puolesta kenellä vaaleat haituvat näkyy ainoastaan suurennuslasin kanssa kirkkaassa auringonvalossa.

T. Nainen jolla on sänki kahden päivän päästä vahauksesta ja jolla luomuna oleva alapääkarvoitus tulee alkkareiden läpi

Vierailija
18/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielteensä kullakin. Kuten toisten naisten häpykarvat.

Vierailija
19/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen voi olla siisti ilman sheivausta, mutta mies voi?

Tätä olen myös ihmetellyt. Naiselle on suojauksesta vielä enemmän hyötyäkin.

Vierailija
20/33 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomukarvoitustakin on monenlaista. En usko että tumma, tuuhea reisien puolelle ulottuva alapääkarvoitus esimerkiksi tulee koskaan muotiin. Tai paksu tumma sänki säärissä.

Hyvähän niiden on liputtaa luomun puolesta kenellä vaaleat haituvat näkyy ainoastaan suurennuslasin kanssa kirkkaassa auringonvalossa.

T. Nainen jolla on sänki kahden päivän päästä vahauksesta ja jolla luomuna oleva alapääkarvoitus tulee alkkareiden läpi

Reisille menevä karvoitus ainakaan suuressa määrin ei ole naiselle aivan normaaleinta, mutta karvakolmio häpykummulla on ihan normaalia siinä missä miehilläkin.

Itseasiassa luulisin, että tuuhea ja tumma häpykarvoitus on naisten itsensä mielestä halutumpi kuin vaaleat harvat karvat? Ainakin minusta naisena olisi kiva jos olisi musta ja tuuhea alapääkarvoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi