Pitääkö kukaan preppytyylistä miehellä?
Entä naisilla? Käsitykseni mukaan siisti ja idearikaskin preppytyylii miehillä ei ole kovin haluttua? Miksei?
Tai jos ei aivan "preppy" niin kumminkin ns. classic mens wear, miksi sellainen ei iske?
Onko naisilla jokin alitajuinen puolustusmekanismi jos mies on siistimpi ja huolitellumpi kuin nainen? Miehen pitäisi olla jollain tavalla vähän rähjäinen ja renttu jotta nainen näyttää rinnalla siistimmältä?
Kommentit (22)
av mammat ei arvosta, kunnolliset kyllä
Vierailija kirjoitti:
Loaferit?
Kesällä sopivimmat kengät siistiin miesten tyyliin ja preppyyn pukeutumiseen.
Selitätkö, mikä on preppytyyli? Kiitos.
Ei kelpaa mies joka viettää peilin edessä ja vaatteita valikoiden enemmän aikaa kuin minä.
Homopiireissä noilla taas lienee kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Google-setä selittää. Ole hyvä!
Vähön riippuu. Jos on oikeadti laadukkaat vaatteet niin juu. Joku Dressmanin muka laadukas muka menestyjä pukeutuminen ei todellakaan.
Hehe, loaferimiehen epätoivoinen ininä pappatyylin puolesta, osa 458661 :D
Minulla on turhamainen mies. Ei ole huono asia.
Siististi pukeutumiseen en nyt ota kantaa. Eivät ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos turhasta!
Minä tykkään preppytyylistä miehillä mutta en loafereista. Varsinkin monet kauppispojat on niin söpöjä palmikkoneuleissaan ja chinoissaan, kenkinä toimii ihan tavalliset siistit tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeiltu. Ei paljoa valaissut.
Mä tykkään skipydi skipa duu nau miehistä
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään skipydi skipa duu nau miehistä
Mä tykkään jänniksistä!
Preppy-tyylin raja kulkee aika tasan tarkkaan Itämeressä. Ruotsissa ja siitä länteen se on klassinen maskuliinisuuden merkki. Suomessa ja Venäjällä samaa miehekkyyttä edustavat addidas-verryttelyhousut.
Vierailija kirjoitti:
av mammat ei arvosta, kunnolliset kyllä
Tämän palstan perusteella tänne näyttävät kirjoittavan työttömät ja kouluttamattomat yh-äidit, jotka elävät tuilla ja toivovat tutustuvansa seuraavaan jännämieheen ostarin pubissa.
Eli ei preppyjä :)
Vierailija kirjoitti:
Preppy-tyylin raja kulkee aika tasan tarkkaan Itämeressä. Ruotsissa ja siitä länteen se on klassinen maskuliinisuuden merkki. Suomessa ja Venäjällä samaa miehekkyyttä edustavat addidas-verryttelyhousut.
Äläpäs yleistä! Vaikka sinun tuntemasi miehet kulkevat verkkareissa, esimerkiksi minun tuntemani miehet eivät.
Joka toinenhan on pukeutunut noin viimeiset viisi vuotta. Vähän sama jos kysyisit että mitä mieltä pyllyhousuista naisilla. En oikein mitään kun niiden kantajia on joka lähtöön.
En. Hyi.