Mies ei koskaan "kuule mitään".
Nyt olen ottanut kokeiluun "älä toista vaan odota" metodin. Sanon / huudan jotakin, ja ei vastausta. Sanon / huudan jotakin ja kysyy MITÄH? En vastaa. Hetken päästä vastaa kysymykseen. Eli kuulee mutta ei viitsi vastata. Ja kyse 45-vuotiaasta teinistä.
Kommentit (43)
Mun mies ei vastaa mitään, jotta luulisin ettei hän kuule. Nykyisin tosin on jo myöntänyt, ettei vain halua vastata. Jos hän joskus ei oikeasti kuule, hän ei silti alennnu kysymään mitä, vaan odottaa että tulen viereen esittämään asiani uudestaan tai vaikka soitan hänelle puhelimella..
Minunkin mies harrastaa tuota, että koko ajan puhuu ääneen. Joskus hän olohuoneessa kommentoi telkkariohjelmaa kun itse olen eri huoneessa ja jos haluaisin kuulla, pitäisi minun kävellä olohuoneeseen ja pyytää toistamaan. Toisinaan olemme samassa huoneessa, mutta itse en seuraa ohjelmaa, jota mies koko ajan kommentoi.
Järkevänä lopputuloksena en suuremmin kiinnitä huomiota hänen höpinöihinsä, koska kuitenkin pääasiassa juttelee itselleen. Itse blokkaan juttelun ja ajattelen omiani. Sitten kun on oikeasti asiaa niin molemmat keskitytään juttelemaan.
Se on ihan hirveää kuulla mitä naiset selittää. Kerran katkesi sähköt enkä voinut keskittyä telkkaria niin piti kuunnella. Vielä selvinpäin, voitteko kuvitella? Työkaveri jotain, vaatteista blaa, blaa. Sitä puhetta vain tuli ja tuli. Sanat ymmärsin mutta asiayhteydestä mulla ei ollut mitään käsitystä.
Tein mitä oli pakko. Vein roskapussin baariin.