Onko niuhottamista suuttua jos yövieras tuo baarihoidon yöllä mukanaan?
Miehen 18-v veli on meillä käymässä ja eilen veljekset lähti yhdessä baariin. Aamulla selvisi, että veli oli tuonut, tosin mieheni suostumuksella, jonkun baarista löytämänsä naisen meille! Kiva istuskella rauhassa aamukahvilla kun pöytään ilmestyy yhtäkkiä outo nainen puolipukeissa. Mies ei ymmärrä miksi suutuin, hänestä oli vaan huvittavaa "kun velipoika pääsi pukille" (suora lainaus). Meilläkin on kaikki läppärit ja muut levällään pitkin talo ja lompakot ajokortteineen näkyvillä, epäluotettava ihminen saisi tehtyä helposti vaikka identiteettivarkauden, ja mistä sitä tietää yöllä kännissä millaisen ihmisen raahaa mukanaan toisten kotiin! Olen nyt oikeasti edelleen tosi kiukkuinen, ja miesväki sen kun pelailee ja juo kaljaa, naureskelee niuhottaville naisille ja on kuin kaikki olisi ok.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan elämäksi. Olen minäkin joskus noin tehnyt ;)
Sinkkumies
Ai vienyt panojasi jonkun toisen kotiin?
Juurikin niin.
Sinkkumies
Hyi saasta. Missä käytöstavat?
Eiköhän siellä isoveli ole ensin näyttänyt vähän panemisen mallia ja päästänyt sitten velipojan liukkaille. Ehkä on vähän otettu kuvia ja videoitakin.
Tuo on oikeasti tapahtunut minulle, mutta yövieras oli avomiehen kaveri (joka oli naimisissa). Tulivat yöllä kotiin, mies kömpi minun viereeni ja oletin, että Mikko meni vierashuoneeseen. Aamulla heräsin aikaisin, keitin kahvit, hain lehden ja mietin, että krapulaiset miehet ei kovin aikaisin taida nousta. En tehnyt aamupalaa. Yllättäen vierashuoneesta ilmestyi nuorehko nainen, joka halusi mennä suihkuun. Sanoin, että menee herättämään yöllisen kumppaninsa ja pyytää tältä kylpypyyhkeen. Talo ei tarjoa. Seuraavaksi nainen ilmoitti haluavansa aamupalaksi 2 paahtoleipää, laktoositonta levitettä ja yrttiteetä. Totesin, että tämä ei ole hotelli, täällä ei ole aamiaistarjoilua. Olin kuulemma nipo, koska Mikko oli sanonut, että hänellä on kotona aina tarjolla aamupalaa vieraille. Huomautin, että Mikon vaimolla voi olla aamupala tarjottavana, minulla ei eikä Mikko asu täällä. Sitten olisi pitänyt antaa taksirahaa, että pääsee korvesta ihmisten ilmoille (asuimme 400 m päässä kauppakeskuksesta). Ei ollut sitäkään.
Olisin ollut ystävällinen, jos minulle olisi oltu ystävällisiä. Nyt kohdeltiin kuin ikävää vuokraemäntää. Siksi soitin Mikon vaimolle.
Juurikin niin.
Sinkkumies