Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niuhottamista suuttua jos yövieras tuo baarihoidon yöllä mukanaan?

Vierailija
28.12.2017 |

Miehen 18-v veli on meillä käymässä ja eilen veljekset lähti yhdessä baariin. Aamulla selvisi, että veli oli tuonut, tosin mieheni suostumuksella, jonkun baarista löytämänsä naisen meille! Kiva istuskella rauhassa aamukahvilla kun pöytään ilmestyy yhtäkkiä outo nainen puolipukeissa. Mies ei ymmärrä miksi suutuin, hänestä oli vaan huvittavaa "kun velipoika pääsi pukille" (suora lainaus). Meilläkin on kaikki läppärit ja muut levällään pitkin talo ja lompakot ajokortteineen näkyvillä, epäluotettava ihminen saisi tehtyä helposti vaikka identiteettivarkauden, ja mistä sitä tietää yöllä kännissä millaisen ihmisen raahaa mukanaan toisten kotiin! Olen nyt oikeasti edelleen tosi kiukkuinen, ja miesväki sen kun pelailee ja juo kaljaa, naureskelee niuhottaville naisille ja on kuin kaikki olisi ok.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, no ei todella olisi ok.

Vierailija
2/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oot ehkä vähän niuho ja epäluuloinen :D vaikka en itse kyllä veljen tilanteessa kehtaisi outoa etteivät menneet naisen luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veljen  yhdenyönhoito on vähän jo niinkuin perheenjäsen. Mitä tuosta. Jos kelpasi veljelle ja miehellesi mukaan, niin miksi sitten ei sinulle. Saattaa hyvässä tapauksessa olla tuleva sukulainen, eli miehen veljen vaimo... mikä se nyt mahtaa olla viralliselta titteliltään. Ehkä vAIKKAPA nATO.

Vierailija
4/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on suostunut siihen, niin kai hänelläkin on jotain sanottavaa tilanteessa.

Vierailija
5/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttäisi ja suututtaisi ainakin. Miten joku edes kehtaa tuoda toisen kotiin jotain baarihoitojaan? Kotonaan tehköön mitä huvittaa.

Vierailija
6/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai ne on useat parisuhteet alkaneet että ensin on yöhoito ja sitten huomataankin että toinen on kovasti hyvä ja aletaan seurustelemaan.  Jos aamuyön vaikka valvoivat ja jatkoja viettelivät, niin ketä tu nyt olisi haitannut.

Vierailija
7/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan elämäksi. Olen minäkin joskus noin tehnyt ;)

Sinkkumies

Vierailija
8/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt liity varsinaisesti kysymykseen, mutta takerrun tuohon "pelailee ja juo kaljaa" - lauseeseen. Eilen olivat baarissa ja tänään juo taas kaljaa? Montako päivää viikossa teillä ollaan humalassa? Itse suuttuisin kokoaikasesta kaljan kiskomisesta.

Vierailija
9/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan elämäksi. Olen minäkin joskus noin tehnyt ;)

Sinkkumies

Ai vienyt panojasi jonkun toisen kotiin?

Vierailija
10/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toisen kotiin viedä ketään ilman lupaa.

Vierailija
11/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suutuit nyt vähä turhan paljon. Joo kenenkään kotiin ei tulla ilman lupaa, mutta veljellähän oli miehesi lupa? Miehen asunto myös joten lupahan oli.

Vierailija
12/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooo tota aika inhottavaa....

En tykkäis

Vierailija
13/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulle kun tuli huono omatunto siitä, että annoin tyttärelle luvan tuoda poikaystävän yökylään. Miehelle laitoin viestiä, että tietäisi ennen kotiintuloa, mutta mies ei tullut viestiä lukeneeksi. Kerroin sitten kun hän tuli kotiin, mutta nuoret olivat jo nukkumassa. Ja aamulla oli poikkis lähtenyt ennen kuin herättiin, joten jos en olisi kertonut miehelle, niin ei välttis olisi edes huomannut että täällä oli vieras. 

Mutta juu, ehkä en tehnytkään niin pahasti, kun vertaa tuohon ap:n tarinaan :-)

Vierailija
14/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on suostunut siihen, niin kai hänelläkin on jotain sanottavaa tilanteessa.

Toki on. Ja mies sitten varmaan myös pesee vierashuoneen lakanat touhujen jäljiltä ja yrittää arvailla missä muualla kenties on pariskunta innostunut ja huolehtii varmuuden vuoksi myös sohvan/nojatuolin puhdistuksesta.

Vierailija
15/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillai ne on useat parisuhteet alkaneet että ensin on yöhoito ja sitten huomataankin että toinen on kovasti hyvä ja aletaan seurustelemaan.  Jos aamuyön vaikka valvoivat ja jatkoja viettelivät, niin ketä tu nyt olisi haitannut.

Vaikka niitä jotka pyykkää lakanat ja siivoaa muut kutemisen jäljet.

Vierailija
16/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveri, joka asuu melko kaukana tuli sitten pitkästä aikaa meille kylään. Lähtivät baariin ja tämä miehen kaveri toi sitten jonkun baarihoidon mukanaan. Ei minua asia mitenkään haitannut tai ällöttänyt, kuin vasta siinä vaiheessa, kun vierassängyllä oli spermatahroja. Joo, pesussa ne tietenkin lähtee, mutta tuli vähän sellainen yöks olo...

Vierailija
17/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä suutuit nyt vähä turhan paljon. Joo kenenkään kotiin ei tulla ilman lupaa, mutta veljellähän oli miehesi lupa? Miehen asunto myös joten lupahan oli.

On joo miehenikin koti, mutta pitäisi silti olla itsestään selvää, että tuntemattomia ei tuoda yöksi jos se ei ole molemmille ok. Ymmärrän kyllä että 18-vuotiaalla hormonit hyrrää ja varsinkin humalassa järki voi pettää, mutta kolmekymppisen pitäisi jo ymmärtää paremmin!

Kun joku kysyi alkoholinkäytöstä, niin ei ole tapana juoda jatkuvasti, liittyy nyt tähän veljesten lomaviikkoon.

ap

Vierailija
18/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän sanoisi, kun identiteettivarkaus olisi tehty. Korttien ei tarvitse olla edes kadonnut.

Vierailija
19/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini toi aikoinaan näitä aina. En kyllä kauheesti tykännyt aina, kun oli välillä tosi outoja tyyppejä, mutta onneksi kaikki meni hyvin eikä varustelua tms. tapahtunut koskaan. Jos olimme hänen luonaan, niin sinne myös otti mukaan milloin kenetkin, mutta omapa oli kotinsa.

Vierailija
20/24 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini toi aikoinaan näitä aina. En kyllä kauheesti tykännyt aina, kun oli välillä tosi outoja tyyppejä, mutta onneksi kaikki meni hyvin eikä varastelua* tms. tapahtunut koskaan. Jos olimme hänen luonaan, niin sinne myös otti mukaan milloin kenetkin, mutta omapa oli kotinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi