Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi rehellisesti oletko keskimääräistä ihmistä heikompi vai vahvempi

Vierailija
28.12.2017 |

Arvioi sekä ruumiillinen heikkous/vahvuus (verrattuna oman sukupuolesi edustajiin) että henkinen. Itse arvioin itseni heikommaksi molemmilla tavoilla.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole voimakas, mutta olen varsin jäntevä ja sitkeä sekä fyysisesti että henkisesti.

Vierailija
22/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvempi ja lihaksikkaampi, urheilullinen. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä ruumiillisesti että henkisesti hauras ja herkkä. Herkkyys tekee monin tavoin heikoksi, vaikka toisaalta se saattaa olla joissain asioissa myös vahvuus.

Herkällä ihmisellä hupenee voimavaroja siihen, kun hän tahtomattaan reagoi niin moniin asioihin (sekä fyysisiin että emotionaalisiin ärsykkeisiin) niin voimakkaasti ja joutuu prosessoimaan niitä.

Vierailija
24/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti erittäin vahva, koska olen selvinnyt yhdestä tappavimmista syövistä, olen edelleen täysjärkinen enkä masennu miettiessäni tulevaisuutta.

Fyysisesti olen päivä päivältä vanhempi, koska pystyn liikkumaan enemmän, kuin todella sairaana. 

Vierailija
25/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti oon sitkeä kuin rikkaruoho. Oon myös erittäin herkkä. Fyysisesti hyväkuntoinen.

Vierailija
26/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti vahvempi, fyysisesti heikompi.

Vierailija
27/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti heikompi. Fyysisesti vähintään keskiverto.

Vierailija
28/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti erittäin vahva, koska olen selvinnyt yhdestä tappavimmista syövistä, olen edelleen täysjärkinen enkä masennu miettiessäni tulevaisuutta.

Fyysisesti olen päivä päivältä vanhempi, koska pystyn liikkumaan enemmän, kuin todella sairaana. 

Vanhempi ihan varmasti, mutta tarkoitin kirjoittaa vahvempi. :D

Vierailija
29/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti olen keskivertonaista selvästi vahvempi. Voimaa, (fyysistä) terveyttä ja vetreyttä on. Kilpaurheilen lajissa joka vaatii voimaa, ja treeni kyllä tuntuu ja näkyy.

Henkisesti koen olevani keskimääräistä heikompi. Mielenterveys aaltoilee, ahdistun ja sulkeudun helposti. Arjessa selviäminen välillä vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi