Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvioi rehellisesti oletko keskimääräistä ihmistä heikompi vai vahvempi

Vierailija
28.12.2017 |

Arvioi sekä ruumiillinen heikkous/vahvuus (verrattuna oman sukupuolesi edustajiin) että henkinen. Itse arvioin itseni heikommaksi molemmilla tavoilla.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu heikko olen kaikinpuolin kaiken jälkeen, mitä olen kokenut. Eivät kokemukset ole vielä vahvistaneet, ne pahat.

Vierailija
2/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko kummassakin, mutta etenkin henkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla tavoilla heikompi. Fyysisesti oon niin huonossa kunnossa etten saa painavia ovia auki. Henkisesti en kestä yhtään stressiä enkä pysty käymään siks töissä. Oon saanu kerran psykoosinkin kun ahdistus meni riittävän pahaks. Oon evoluution irvikuva.

Vierailija
4/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taatusti vahvempi. Mieti nyt. Kaikenlaisia osteoporoosi potilaita päälle 60 vuotiaita. 10 vuotiaat lapset jne.. 

Sinkkumies 

Vierailija
5/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution asteikolla. Olen täysi nolla. Ei oo helppoo olla, mutta kuitenkin laulattaa .. 

Sinkkumies

Vierailija
6/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikompi sekä fyysisesti että henkisesti. Mutten huonompi. No, ehkä fyysisesti mutta henkisesti päin vastoin.

Vierailija
7/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvempi varmaan, urheilutausta ja hyvä perhe. N32

Vierailija
8/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin mistä osa-alueista puhutaan. Jos puhutaan pelkästään painavan taakan nostamisesta, niin olen varmaan keskivertomiestä heikompi, koska en ole kovin isokokoinen. Toisaalta minulla on keskimääräistä kovempi kunto ja pystyn esimerkiksi heittämään palloa, lyömään ja muuta vastaavaa selvästi keskimääräistä pidemmälle/kovempaa.

Henkisesti saatan vaikuttaa aika heikolta, koska en jaksa lähteä usein konfliktitilanteissa väittämään vastaan, koska näen sen harvoin tarpeelliseksi. Toisaalta silloin kun näen, niin olen yleensä erittäin kovatahtoinen. Minua ei myöskään voi haukuin lannistaa, eikä minua suoraan sanottuna juurikaan kiinnosta jos joku haluaa puhua minusta pahaa. Minua ei myöskään erityisemmin hetkauta se mitä muille tapahtuu ja pääsen lähestenkin kuolemasta nopeasti yli. Sen sijaan itseeni kohdistuvat menetykset koen raskaina. 

Vierailija
9/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvempi fyysisesti ja henkisesti. Pahat kokemukset on vaan auttanu eteenpäin

Vierailija
10/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti ehkä hieman keskimääräistä heikompi, olen vähän hentorakenteinen. Henkisestä puolesta vaikea mennä sanomaan, kun en tiedä miten heikko pitäisi olla ollakseen keskimääräistä heikompi. En kuitenkaan yleensä jäykyty juuri mistään, joten ehkä voin kuitenkin sanoa olevani keskimääräistä vahvempi henkisesti.

Vierailija
11/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa vahvempi, urheilijatausta Mullakin

Vierailija
12/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen.

Vierailija
13/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heikompi kaikin puolin. Koen elämäni hyvin raskaana ja uuvuttavana. Muut vaikuttavat jaksavan elämää paljon paremmin. En jaksa työni lisäksi tehdä yhtään mitään. En harrasta mitään, en jaksa käydä missään enkä tavata ketään. Odotan vain lomaa ja toivottavasti tulevia eläkepäiviä, että ehtisin hiukan elää.

Vierailija
14/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiillisesti olen heikompi, huono lihaskunto ja reilu ylipaino. Henkisesti olen varmaan jotain keskitasoa, monet on sanoneet että olen vahva, ja olenkin monessa asiassa, mutta sitten taas henkinen kantti ei riitä laihduttamiseen kun se henkinen kantti tarvitaan muuhun käyttöön 100%.

Vierailija
15/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysisesti erittäin vahva, henkisesti erittäi heikko

Vierailija
16/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti vahvempi, mutta henkisesti heikompi

Vierailija
17/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 70% suomalaisista miehistä on keskivertoa parempia kuskeja.

Sinkkumies

Vierailija
18/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin luulut, että suurin osa arvioi itsensä henkisesti keskiarvoa vahvemmaksi vähän niin kuin suurin osa (ehkä 9/10) ajattelee itsensä paremmaksi autokuskiksi.

Vierailija
19/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikompi todellakin.

Ihan tavallisten ihmisten vahvuus ihmetyttää. Niin moni voi käydä töissä, opiskella, pitää yllä kunnon kansalaisen elämää. Mulla ei riitä motivaatio, itsekuri, pitkäjänteisyys ym. vahvan ihmisen merkit. En tiedä miten kykenisin kannattelemaan itseni tavallisen "kunniallisen" elämän läpi.

Plus huono kunto.

Vierailija
20/29 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvempi molemmilta osin. Tosin olen herkkä, mutta pohjimmiltani todella vahva henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme