Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surkein näkemäsi tarjoilu juhlissa?

Vierailija
28.12.2017 |

Oma kokemus ala-arvoisesta tarjoilusta oli eräissä tupaantuliaisissa, jonne oli kutsuttu useita vieraita ja lahjat vietiin ym. Tarjoilu:

Puoliksi syöty sipsipussi ja puoli purkillista kermaviilidippiä, koska juhlien emännälle "tuli kova nälkä". Näin siis toivotti tervetulleeksi juhlapöytään ja selitti tarjoilua...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäiset, jossa vieraita 20. Pöydän ainoa tarjoiltava oli yksi pakasteesta noukittu prinsessakakku, josta pappikaan ei kehdannut ottaa

Vierailija
2/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantuneet graavilohirullat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäisissä vino sitruunakakku, mistä oli kuorrutuskin valunut tarjottimelle. Oli siellä jotain kuivahtaneita keksejäkin. Oli erikoiset juhlat, mutta menin kun kutsuttiin.

Vierailija
4/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesta-häät:

Pitkät lankuista kyhätyt puupenkit pitkien pöytien äärellä, tarjoilu: hernekeittoa ja ruisleipää. Kahvin kanssa levyiksi leivottua sokerikakkua, jossa välissä ohuelti mansikkahilloa ja kermavaahtoa. 

Vierailija
5/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilusta en tiiä mut kerran tultiin yhden perheen törkeen sotkuiseen kämppään. Heti ovella emäntä sanoi että jos vieraita häiritsee sotku niin saa alkaa siivoamaan!

No pakkohan se oli alkaa, jos ei halunnut käytettyjen vaippojen ja pizzalaatikoiden päällä istua...

Vierailija
6/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Olin teininä kaverin synttäribileissä. Ilmeisesti tarjoomukset kaivettiin esille vasta, kun olin lähtenyt ja ne paremmat kaverit tulleet paikalle.

Vierailija
7/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä oli vihreää salaattia, patonkia ja levitettä. Eikä oikeastaan muuta... hääparin itse tehdystä viinistä piti maksaa, että saivat kustannuksia peittoon.

Vierailija
8/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senni35 kirjoitti:

Tarjoilusta en tiiä mut kerran tultiin yhden perheen törkeen sotkuiseen kämppään. Heti ovella emäntä sanoi että jos vieraita häiritsee sotku niin saa alkaa siivoamaan!

No pakkohan se oli alkaa, jos ei halunnut käytettyjen vaippojen ja pizzalaatikoiden päällä istua...

Miksi halusit istua siellä läävässä?

Vierailija
9/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisin ainakin oli ruoat jotka vainaja oli itse valmistanut joitakin päiviä ennen kuolemaansa 🤔

Vierailija
10/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up! Näitä on "mukavaa" lukea.

Vierailija
11/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksissä häissä joissa en itse ollut paikalla oli ruokana keitetyt perunat, karjalanpaisti ja vihreä salaatti. Kahvin kanssa mansikkakakku. Ok, ihan hyviä ruokia, mutta oikeasti minusta häihin aika yksinkertainen tarjoilu etenkin, kun morsian on luonut itsestään kuvaa oikein kunnon ruoanlaittajana. Miksei tehnyt sinne sitten mitään, pitopalvelusta vaan halvimmat ruoat?

Vierailija
12/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskistä voista (margariinista?) tehty munavoi. Yäk!

Vierailija
13/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentunut graavilohi, valmiina lautasella, en syönyt.

Yleensä tökeröintä on tietää toisen ruokarajoite, ja tarjota just sitä.

Vierailija
14/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häissä oli vihreää salaattia, patonkia ja levitettä. Eikä oikeastaan muuta... hääparin itse tehdystä viinistä piti maksaa, että saivat kustannuksia peittoon.

Kotiviini on niin pahaa, että mulle pitäisi maksaa että joisin sitä.

Vierailija
15/15 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiviini on niin pahaa, että mulle pitäisi maksaa että joisin sitä.

Kotiviiniä on myös ihan älyttömän hyvää. Tosin vähän epäilen, että tässä tapauksessa ei ollut ihan niin syventyneen harrastajan tekemästä herkkujuomasta kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi