Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilotulitekysely

Vierailija
28.12.2017 |

Mitä mieltä olet uuden vuoden ilotulituksesta?

Ilotulitekysely

Vaihtoehdot

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi ilotulitukset ole jo aikamoinen muinaisjäänne

Vierailija
2/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään miettinyt että onko niistä oikeasti jotain iloa? Rahaa palaa, hirveästi roskaa, joka vuosi joku sairaalassa sen takia, koti- ja metsäneläimet kärsii. Siis mikä järki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fifi menee sängyn alle ja Heikki innostuu pilttuussaan....

Vierailija
4/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ostetaan pojille paukut ja raketit. Joka vuosi ollaan niin tehty. Porukalla valetaan tinat sitten sen jälkeen. Perinteet kunniaan!

Vierailija
5/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän noi ilotulitukset ole jo aikamoinen muinaisjäänne

Sinä olet muinaisjäänne.

Vierailija
6/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan kasa raketteja, kuten aina. Se on se yksi päivä vuodessa. Raketit kuuluu uuteen vuoteen todellakin!

Vierailija
7/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Olen pitkään miettinyt että onko niistä oikeasti jotain iloa? Rahaa palaa, hirveästi roskaa, joka vuosi joku sairaalassa sen takia, koti- ja metsäneläimet kärsii. Siis mikä järki?

Onkohan susta kenellekään mitään iloa? Vaikutat ikävältä ja tylsältä ihmiseltä.. :/

Ihmiset roskaa kyllä ihan ilman ilotulitteitakin ja on sairaalassa millon mistäkin.

Ihmisiä on muuten joulun aikaan paljon sairaalassa. Pitäisiköhän joulu kieltää? Ja juhannus?

Vierailija
8/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan raketteja. Jihuu! En Malta odottaa.

Mielensäpahoittajille tiedoksi, että ammun raketteja hyvin tarkasti kaikkia ohjeita noudattaen ja varmistan, ettei ketään ole lähettyvillä.

Ihailkaa mun raketteja taivaalla. Hienoja ovat voin kertoa! :)

Vierailija
9/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitukset on wt touhua

Vierailija
10/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

No eikai ihmiset ostaisi niitä vuosi toisensa perään jos eivät saisi niistä iloa ja vastinetta rahalle? Järki käteen. Se että sinä et pidä raketeista ei tarkoita ettei se jollekin toiselle olisi tärkeä osa uude  vuoden juhlistamista.

Itse en välitä raketeista mutten halua kieltää niiden tuomaa iloa niille jotka niistä pitävät. Ihan sairasta että ihmiset haluavat vapaaehtoisesti LISÄÄ kieltolakeja ja valtion kontrollointia. 

Vierailija
11/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ilotulitteista. Ne tekee uuden vuoden. Ja kyllä, aion myös ostaa niitä.

Vierailija
12/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on jo ihan tarpeeksi kieltoja ja sääntöjä. Ihanaa, että raketit vielä sallittuja!! Se yksi v*Tun päivä vuodessa. Jos inhoaa yli kaiken raketteja niin matkustaa vaikka metsän keskelle johonkin erämökkiin.

Vierailija
13/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielensäpahoittajille tiedoksi, että ammun raketteja hyvin tarkasti kaikkia ohjeita noudattaen ja varmistan, ettei ketään ole lähettyvillä.

Joka vuosi nautin muiden raketeista. Itse säästän sievoisen summan ja joka raketin yhteydessä naureskelen mielessäni miten taas lensi jonkun rahat savuna ilmaan, kirjaimellisesti :DD

Vierailija
14/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilotulitukset on wt touhua

Tämmösten kommentien laittajat on aina ite niitä wt-ihmisiä ;D

Vierailija
15/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi nautin muiden raketeista. Itse säästän sievoisen summan ja joka raketin yhteydessä naureskelen mielessäni miten taas lensi jonkun rahat savuna ilmaan, kirjaimellisesti :DD

Naureskele vain. Minua ei haittaa yhtään ostaa kerran vuodessa raketteja, kyllä mulla varaa on. Nautihan ilotulitusnäytöksestä ja koita vähän piristyä! ;)

Vierailija
16/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotulitteet ovat vaarallisia, niiden käsittelyyn tarvitaan osaava ja kokenut henkilö. Kaikki nössö-jantterit voisivat lopettaa sen raketeilla pelaamisen, siitä touhusta koituu vain onnettomuuksia.

Vierailija
17/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluvat uuteenvuoteen. Eikä pelkästään kaupungin järjestämänä näytöksenä, koska kaikki kaupungit eivät valitettavasti edes sellaista järjestä joka vuosi.

Rasittaa raketeista itkijät ja ulisijat. Ärsyttää tosin myös ne, jotka eivät osaa ampua ilotulitteitaan asianmukaisesti, mutta tuntuu että niihin törmää vähemmän kuin valittajiin.

Vierailija
18/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pikaruokaketjut pitäisi kieltää ennen ilotulitteiden kieltämistä.

Alkoholi, tupakka ja rasvainen ruoka on kyllä sallittua, mutta raketit pitää kieltää!!!!!!11111

Vierailija
19/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisella nuorella ilotulitteen enemmänkin vaarallisia kuin kivoja!

Vierailija
20/57 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh.. suomalaiset on niin ANKEITA! Onneksi lähden valmistumiseni jälkeen heti ulkomaille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä