Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakoventtiili ikkunan karmissa -kumpi on talvi- ja kesäasetus?

Vierailija
04.01.2025 |

Merkkiä Fresh ja asennettu ikkunan yläkarmin päälle. Näyttää samalta kuin tuote alla eli oik. puolella musta säätövipu. Mutta kumpi suunta on talviasento ja kumpi kesäasento? 

https://www.onninen.fi/fresh-rakoventtiili-fresh-f31/p/AAO597

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asento, jossa vetää enemmän, on kesäasento.

Vierailija
2/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että vasemmalla on talvi asento ja oikealla kesä.

Laita kämmenselkä aukkojen kohdalle ja liikuta kytkintä, kummassa asennossa tuntuu puhaltavan enemmän, kesä asennossa puhaltaa enempi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aina kesä asennossa.  Ei vedä eikä työnnä.  Sisällä raikas ilma.

Vierailija
4/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..vedossa ei tunnu oikein eroa. Karmi on korkealla ja olen loukannut jalkani enkä pääse nyt kokeilemaan kädellä karmia ihan läheltä. 

Vierailija
5/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri muuttanut tänne, joten enpä tiedä paljastuuko sieltä sisältä jokin yllätysviritelmä. Oletteko puhdistaneet ja vaihtaneet noita suodattimia? 

Vierailija
6/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm..vedossa ei tunnu oikein eroa. Karmi on korkealla ja olen loukannut jalkani enkä pääse nyt kokeilemaan kädellä karmia ihan läheltä. 

Kaveri voi auttaa.

Vierailija
7/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri muuttanut tänne, joten enpä tiedä paljastuuko sieltä sisältä jokin yllätysviritelmä. Oletteko puhdistaneet ja vaihtaneet noita suodattimia? 

Huollon pitäisi kuulua taloyhtiölle. 

Vierailija
8/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista! Laitoin sekä oh:ssa että mh:ssa asetukset oikealle (ennen oh vas. ja mh oik.) ja alkoi tuntua vetoa jaloissa. Oikea taitaakin sitten olla kesäasetus. 

Vierailija
9/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulee, tuulee, vetää ja tuulee, imee välollä kaikki mehut minussa ja kun kylmä veto menee päälle tarvitsen asunnossani takin päälle ja huopatossut jalkaaan. Viime yönäkin mietin  tunnin odottaessa puhalluksen alkamista  voiko tämä olla terveellistä. Enemmän tutkimusta tastä huippuimurista VTT , joka valvottaa yölläkin - aktivoituu yhden kahden aikaan ja tänä aamuna viideltä, Keneelle tämä on hyväksi talolle vai minulle. Tutkikaa, tutkikaa viisaat ihmiset.

Vierailija
10/10 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, sain kaverin avuksi ja selvisi, että kesäasetus onkin nuppi vasemmalla. Kumma ettei tätä kerrota edes tuotteen manuaalissa.