Ummikot ulkomailla Mirkan tyylitaju Venetsian matkalla
Kananprsetukka, ohut trikootoppi josta näkyy rintsikat läpi, lanteilla kiristävä vyö joka saa jenkkakahvat pursuamaan, valkoiset leggingsit.
Miksi suomalaiset pukeutuvat tällä tavalla?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan kuumalla säällä mukava asu päällä?
:D
Vierailija kirjoitti:
:D
Suomesta vaikea löytää tyylikkäitä vaatteita varsinkin jos kiloja kertynyt.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän joku väljä mekko tai hame olisi helteellä parempi vaihtiehto kuin tiukat leggingsit.
Mirka = suomalaiset? En omista yhtään mainitsemistasi vaatekappaleista. En muista nähneeni yhtäkään ystävääni tai työkaveriani pukeutuneena kertomallasi tavalla.
Yleistätköhän nyt hieman liikaa? Ehkä sinun kannattaisi joka tapauksessa valita parempaa katsottavaa. Kuka ihan oikeasti katsoo tuollaisia ohjelmia?
Nykyään on muuten tosi vaikeaa löytää kesävaatteita, josta ei kuultaisi kaikki läpi. Todella ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta vaikea löytää tyylikkäitä vaatteita varsinkin jos kiloja kertynyt.
Ei pidä paikkaansa. Suomalaiset ovat yksi maailman lihavimmista kansoista. Täällä on pluskokoisille ihan hyvät vaatevalikoimat.
Ehkä joku peräkylällä asuva juntti noin pukeutuukin mut itse en ikinä tommosissa vaatteissa kulkis
Kyllä paikat on saatava hiostettua hiivaisiksi kun kerran lämpimään on päästy.
Nehän oli jostain Kemijärveltä. Junttityyli selittyy sillä.
Mä luulen että ko. ohjelman idea ei ole oikein avautunut sinulle.
niinjaa kirjoitti:
Mä luulen että ko. ohjelman idea ei ole oikein avautunut sinulle.
Mun mielestä ap:lle on hyvinkin avautunut. Eiköhän tuon ohjelman idea alunperin ole juuri se että me voimme kauhistella kuinka juntteja monet suomalaiset on.
Yksi eniten myötähäpeää herättävimmistä ohjelmista ehdottomasti..