Nyt tilittää Janne Tulkki! Ei koskaan enää naimisiin!
Takavuosien menestyslaulaja Janne Tulkki tilittää nyt! – Ja naimisiin en mene enää ikinä. Niin uskallan sanoa. Ei koskaan enää, laulaja vakuutti IS:lle kolmannen avioeronsa jälkeen huhtikuussa 2015. https://www.is.fi/viihde/art-2000005504643.html
Kommentit (54)
Katsoiko joku joskus tämän Annan esityksen televisiosta aikoinaan? Itse en ainakaan muista katsoneeni tai sitten ei vaan ole jäänyt mieleen syystä tai toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko joku joskus tämän Annan esityksen televisiosta aikoinaan? Itse en ainakaan muista katsoneeni tai sitten ei vaan ole jäänyt mieleen syystä tai toisesta.
Miksi alapeukut?
Ei ole sitten avioehdosta kuullut...
Janne nyt sanoo mitä vaan...kuhan Seiskasta massit irtoaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos toista rakastaa niin voi olla yhdessä ilman avioliittoakin. Pitkäaikaisessa suhteessa, jos on tullut hommattua yhteistä omaisuutta, kannattaa tehdä testamentti niin ei mahdolliset pesän osakkaat vie kuin litran mittaa.
Kuka tässä on kuollut? Aviopuolisot perivät toisensa, jos ei ole testamenttia ja/tai lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Janne nyt sanoo mitä vaan...kuhan Seiskasta massit irtoaa.
Höpönhöpön, ei kai se Janne itse ole mihinkään seiskaan ottanut yhteyttä ja kertonut seurustelevansa jonkun kanssa, joka on mainittu vieläpä nimen kanssa. Onko joku nähnyt heitä yhdessä?
Asuuko tämä uusi neitokainen myös Lopella?
Janne näyttäisi olevan hyvässä vireessä vaihteeksi keikoilla, hymyä riittää, joten lie rakastunut.... Bändi ei vaan taida nyt pysyä Jannen perässä - Tekisikö pieni nuorennusleikkaus hyvää...?! Iloisempi ilme ainakin koko jengille
Ihan saman asian olen minäkin pannut merkille, että Janne hymyilee tavallista enemmän jne., joten lienee tosiaan nainen kaiken takana. Onko joku nähnyt tämän naisen keikoilla??
Ihmettel1jä kirjoitti:
Janne näyttäisi olevan hyvässä vireessä vaihteeksi keikoilla, hymyä riittää, joten lie rakastunut.... Bändi ei vaan taida nyt pysyä Jannen perässä - Tekisikö pieni nuorennusleikkaus hyvää...?! Iloisempi ilme ainakin koko jengille
Ai millä tavoin ei bändi pysyisi menossa mukana? Onko Janne nykyään niin levoton sielu?
Taitaa janne tosiaan olla rakastunut, mutta keneen??!
Millaista ollut meno keikoilla viime aikoina, onko joku käynyt?
Vierailija kirjoitti:
vieläkö sillekin raakille riittää keikkoja
No kyllä Jannella keikkoja riittää, miksei riittäisi! Todella kiva ääni ja miellyttävä käytös miehellä. Mielelläänhän häntä kuuntelee ja katselee, vaikken olekaan itse päässyt viime aikoina keikoille harmikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieläkö sillekin raakille riittää keikkoja
Vai olisiko niin, että sinä itse oletkin se raakki, kun kehtaat tuohon sävyyn kirjoittaa :)))
Asuuko Janne jo jonkun naisen kanssa, minkä ikäinen ja näköinen tämä uusin on? Eikös Tulkki ostanut keväällä talon jostain ja kertonut, että muuttaa yhdessä naisensa kanssa siihen rempan valmistuttua!?
Janne Tulkki on sanonut tismalleen samoin jokaisen avioeronsa jälkeen, ja kuinkas sitten kävikään kun kolme avioeroa jo takana? No, uskokoon, ken tahtoo, itse en kyllä luottaisi tämän miehen sanaan mitä parisuhteeseen tulee.
Jospa tällä kertaa Janne tyytyisi vain avoliittoon ilman kihlautumisia ja häitä missään vaiheessa tai ainakaan kymmeneen vuoteen..
Vierailija kirjoitti:
Jospa tällä kertaa Janne tyytyisi vain avoliittoon ilman kihlautumisia ja häitä missään vaiheessa tai ainakaan kymmeneen vuoteen..
Nyt on miehen uusi ties kuinka mones vakava parisuhde tuotu julkisuuteen. Lapsi jo tuloillaan, saa nähdä ehtiikö naimisiin ennen ko. suhteen loppua ja takuuvarmaa uuden rakkauden löytymistä.
No jos ei naimisiinkaan tarvi enää mennä.