Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tilittää Janne Tulkki! Ei koskaan enää naimisiin!

Vierailija
28.12.2017 |

Takavuosien menestyslaulaja Janne Tulkki tilittää nyt! – Ja naimisiin en mene enää ikinä. Niin uskallan sanoa. Ei koskaan enää, laulaja vakuutti IS:lle kolmannen avioeronsa jälkeen huhtikuussa 2015. https://www.is.fi/viihde/art-2000005504643.html

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se alkaa Jannellakin sit vissiin Thaimaan matkailu. :)

miten niin?

No jos ei naimisiinkaan tarvi enää mennä.

Vierailija
22/54 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoiko joku joskus tämän Annan esityksen televisiosta aikoinaan? Itse en ainakaan muista katsoneeni tai sitten ei vaan ole jäänyt mieleen syystä tai toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko joku joskus tämän Annan esityksen televisiosta aikoinaan? Itse en ainakaan muista katsoneeni tai sitten ei vaan ole jäänyt mieleen syystä tai toisesta.

Miksi alapeukut?

Vierailija
24/54 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sitten avioehdosta kuullut...

Vierailija
25/54 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne nyt sanoo mitä vaan...kuhan Seiskasta massit irtoaa.

Vierailija
26/54 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toista rakastaa niin voi olla yhdessä ilman avioliittoakin. Pitkäaikaisessa suhteessa, jos on tullut hommattua yhteistä omaisuutta, kannattaa tehdä testamentti niin ei mahdolliset pesän osakkaat vie kuin litran mittaa.

Kuka tässä on kuollut? Aviopuolisot perivät toisensa, jos ei ole testamenttia ja/tai lapsia.

Vierailija
27/54 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne nyt sanoo mitä vaan...kuhan Seiskasta massit irtoaa.

Höpönhöpön, ei kai se Janne itse ole mihinkään seiskaan ottanut yhteyttä ja kertonut seurustelevansa jonkun kanssa, joka on mainittu vieläpä nimen kanssa. Onko joku nähnyt heitä yhdessä?

Vierailija
28/54 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko tämä uusi neitokainen myös Lopella?

Vierailija
29/54 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne näyttäisi olevan hyvässä vireessä vaihteeksi keikoilla, hymyä riittää, joten lie rakastunut.... Bändi ei vaan taida nyt pysyä Jannen perässä - Tekisikö pieni nuorennusleikkaus hyvää...?! Iloisempi ilme ainakin koko jengille

Vierailija
30/54 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman asian olen minäkin pannut merkille, että Janne hymyilee tavallista enemmän jne., joten lienee tosiaan nainen kaiken takana. Onko joku nähnyt tämän naisen keikoilla??

Vierailija
31/54 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettel1jä kirjoitti:

Janne näyttäisi olevan hyvässä vireessä vaihteeksi keikoilla, hymyä riittää, joten lie rakastunut.... Bändi ei vaan taida nyt pysyä Jannen perässä - Tekisikö pieni nuorennusleikkaus hyvää...?! Iloisempi ilme ainakin koko jengille

Ai millä tavoin ei bändi pysyisi menossa mukana? Onko Janne nykyään niin levoton sielu?

Vierailija
32/54 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa janne tosiaan olla rakastunut, mutta keneen??!

Vierailija
33/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ollut meno keikoilla viime aikoina, onko joku käynyt?

Vierailija
34/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieläkö sillekin raakille riittää keikkoja

Vierailija
35/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Jannella keikkoja riittää, miksei riittäisi! Todella kiva ääni ja miellyttävä käytös miehellä. Mielelläänhän häntä kuuntelee ja katselee, vaikken olekaan itse päässyt viime aikoina keikoille harmikseni.

Vierailija
36/54 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieläkö sillekin raakille riittää keikkoja

Vai olisiko niin, että sinä itse oletkin se raakki, kun kehtaat tuohon sävyyn kirjoittaa :)))

Vierailija
37/54 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko Janne jo jonkun naisen kanssa, minkä ikäinen ja näköinen tämä uusin on? Eikös Tulkki ostanut keväällä talon jostain ja kertonut, että muuttaa yhdessä naisensa kanssa siihen rempan valmistuttua!?

Vierailija
38/54 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne Tulkki on sanonut tismalleen samoin jokaisen avioeronsa jälkeen, ja kuinkas sitten kävikään kun kolme avioeroa jo takana? No, uskokoon, ken tahtoo, itse en kyllä luottaisi tämän miehen sanaan mitä parisuhteeseen tulee.

Vierailija
39/54 |
12.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tällä kertaa Janne tyytyisi vain avoliittoon ilman kihlautumisia ja häitä missään vaiheessa tai ainakaan kymmeneen vuoteen..

Vierailija
40/54 |
15.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tällä kertaa Janne tyytyisi vain avoliittoon ilman kihlautumisia ja häitä missään vaiheessa tai ainakaan kymmeneen vuoteen..

Nyt on miehen uusi ties kuinka mones vakava parisuhde tuotu julkisuuteen. Lapsi jo tuloillaan, saa nähdä ehtiikö naimisiin ennen ko. suhteen loppua ja takuuvarmaa uuden rakkauden löytymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi