Millainen oli eka kertasi?
Asiallisia kommentteja kiitos. Minkä ikäinen olit itse, entä kumppanisi? Seurustelitteko vai oliko kyseessä joku yhden yön jutun tapainen?
Kommentit (43)
Olin 16-v. ja treffeillä 19-v. pojan autossa ja tää suuteli mua pyörryksiin ja kosketteli paidan ja farkkujen päältä. Kiedoin kättä hänen niskaan. Olin tuntenut tyypin pari kuukautta kaverin kautta ja olin ihan rakastunut. Kuulin sanat 'mennään taakse' ja sinne sitten mentiin päälletysten. Mä tietenkin alle ja yritin siin levitellä jalkoja farkku- ja pikkarimytty kahisten nilkassani jotka poika oli riipinyt pois edestään. Hän oli niin iso ja massiivinen muhun verrattuna enkä tiedä miten se suuri elin mahtui sisään, mutta niin tapahtui kaikki jotenkin eleettömästi ja sulavasti. Hän vaan liukui työntäen sisään eikä välittänyt ollenkaan irvistelyistäni. Samaten sitten liikkeissään, rupesi vaan panemaan rytmikkäästi heti aika nopealla tasaisella tempolla. Mietin että varmasti hän oli tosi kokenut, koska se vaan toimi ja että alussa sattui, mutta kun poika vaan jatkoi ja jatkoi välittämättä mun reaktioista alkoi tuntumaan että orgasmi oli nopeasti tulossa. Sain sen ja näin tähtiä ja poika karjui nautintoaan lauetessaan hirveän spurtin päätteeksi. Suudeltiin ja siliteltiin siinä ennen kuin sain hänet uudestaan sisääni.
Olin 23v ja nainen oli muutaman vuoden vanhempi. Oltiin tunnettu aika pitkään ja yhdeksi kerraksi jäi.
Oli sen verran kiire päästä panemaan, et vaatteet lensi nopeasti pois, sit yritin saada munaa sisälle ja tulin huulille.. Sit vasta joskus 25v sain vasta tuntea miltä tuntuu työntyä pimppiin :D
Tää on just. niin sulosta.