Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen oli eka kertasi?

Vierailija
28.12.2017 |

Asiallisia kommentteja kiitos. Minkä ikäinen olit itse, entä kumppanisi? Seurustelitteko vai oliko kyseessä joku yhden yön jutun tapainen?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 15-16v silloisen tyttöystävän kanssa. Hänellä tuntui olevan asian suhteen suurempi kiire kuin minulla. Molemmille ensimmäinen kerta, hänen sängyllään kirkkaassa päivän valossa. Ei mikään tajunnan räjäyttänyt kokemus, mutta hyvät muistot jäi - ainakin minulle.

Vierailija
22/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14v, lähetyssaarnaaja samanikäisen poikaystävän kanssa kuukauden seurustelun jälkeen. Vähän sattui, mutta kokonaisuudessaan ihan mukava ja hyvällä tavalla jännittävä kokemus. Oltiin yhdessä tuon jälkeen melkein vuosi eikä mitään kaduttavaa, eri juttu jos olisin kuvitellut että ensimmäinen seksikokemus on jotain tajunnanräjäyttävää pilvilinnoissa leijumista. Tätä tosin oli saman kumppanin kanssa myöhemmillä kerroilla. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 14 ja poika 16...Oltiin oltu oltu yhdessä 3kk ja hiukan jo kaikkee kokeiltu. Ekasta yöstä kiva kokemus, vaikka poika ruikki ekat sormille mutta pari seuraavaa meni jo kumiin. Itsekkin sain kun poika sormetti... Oltiin 2 vuotta yhdessä ja voin sanoo että poika kyllä oppi temput ja varmaan minäkin..

Vierailija
24/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ja olen 22v. Oli kamalaa eikä taida tulla toista kertaa.

Vierailija
25/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 tai 15 ja tyttö 14. Olimme kerrostalon kellarissa ja käytin kumia, mutta tulin niin sanotusti reisille. En oikeastaan saanut kaluani edes tytön sisälle, mutta jotain hankaustahan siinä ährätessä tuli, kun lasti lähti alta minuutin. Huono maku jäi ekasta kerrasta. 

Toisella kerralla sama juttu, ei mennyt sisälle, vaikka kuinka ähersi, no, myöhemmin sitä sitten oppi, että pitäähän sitä tytön vähän kostuakin, että ei tällainen paksuhko kalu kuivaan tavaraan uppoa. Oppia ikä kaikki. Hauskoja muistoja. M52.

Vierailija
26/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kumpikin 17 ja rakastuneita. Suuseksiä oli (loppuun asti) ollut jo aiemminkin, mutta ensimmäinen onnistunut yhdyntä tapahtui kaikinpuolin hemmetin ahtaissa tiloissa pienessä veneessä. Koko yö tuherrettiin, selvin päin, kunnes joskus aamuyöllä neljän aikaan onnistuin viimein luiskahtamaan sisään koskemattomaan rakkauden laaksoon. Siitä sitten nuoren miehen voimin selvitin tieni vikkelästi maaliin ja tunsin olevani sananmukaisesti nextillä levelillä. Verta ei juuri valunut, eikä hänelle jäänyt kipuja tai traumoja. Kokemus oli kummallekin hyvä, ja seurustelimmekin vielä pari vuotta. Seksiä oli todella paljon ja mitä mielikuvituksellisimmissa asennoissa, ympäristöissä ja varustuksissa. Lopulta aikuisuuteen astuminen erotti meidät. Minulle jäi ensimmäisistä seksikokemuksista erittäin hyvät muistot ja uskon, että hänellekin jäi. 

Vierailija
27/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme silloisen tyttöystävän kotona koulujen päätöspäivän iltana. Olimme olleet yhdessä vasta vähän aikaa ja  aika yllättäen hän suostui melkein heti, kun ehdotin. Olin 17 v ja hän 16 v. Menimme makuuhuoneeseen ja aloimme hyväillä ja suudella sängyllä. Kohta riisuimme ja oli ihanaa nähdä hänet alasti, vaalea sopivan muodokas tyttö valoisassa kesäyössä. Hyväilimme ja kiihotimme toisiamme. Saimme yhdessä jotenkin kondomin minulle paikalleen ja sitten aika pian hän halusi että tulen sisään. Ei mennyt varmaan kauan kun laukesin. Teimme sen monta kertaa vielä sinä kesänä. Sitten syksymmällä hän jätti minut...

Vierailija
28/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20, tyttöystäväni 15 tai 16. Ok homma mutta en saanut eikä hänkään. Ties kuinka kauan olisin kestänyt, käytin kumia joka varmaan vaikutti asiaan. Olin vähän hämilläni kun huipennusta ei tapahtunut jonkun ajan jälkeen ja lopetin kesken. Tokalla kerralla ammuttiin jo kumiin ajattelin että ai tältä se tuntuu :D

Vierailija
29/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 16 ja mies 15.

Ensimmäinen kunnon poikaystäväni. Seurusteltiin vuosi. Seksi on kivaa ja leikkisää.

Vierailija
30/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 16. Tuleva vaimoni 14 (hänelle ei ollut ensimmäinen kerta). Siistiä sisähommaa ja epätodellisen kauan kesti. Itse akti siis... ehkä menojuomilla oli osuutta asiaan. Ei jäänyt mitään järisyttäviä muistoja... nykyään, tuhansien kertojen harjoittelun jälkeen mukavampaa😀

Vierailija
31/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-17 ja tuhannen päissäni. Kaupungilla horjuessani törmäsin johonkin selvästi liian nuoreen tyttöön. En sitä kyllä mielestäni aktiivisesti vongannut, mutta kovasti suudeltiin ja mukaan se lähti kuitenkin. Kotiin päästyämme ei taidettu edes suuresti lämmitellä tai jutella, vaan päällysvaatteet pois ja sänkyyn. Hiplailulla ja puristelulla peiton alla jatkettiin. Jossain vaiheessa neito kääntyi syliin ja otti ihan kohtuullisesti poskeen. Vastapalveluksi tarjouduin sormettamaan ja nuolemaan hänellekin O:n, mutta pikkarit pysyivät tiukasti jalassa. Jatkoimme siis suutelulla ja hipelöinnillä. Jossain vaiheessa yötä neiti heitti vaan pikkarit pois ja pyysi kortsua. Lompakostani moinen löytyi ja molon päälle saatiin. Klassisesti lähetyssaarnaajassa tuherrus alkoi, mutta kun ei millään meinannut ketulle koloa löytyä, niin pyysin kääntymään sängyn reunalle kontalleen. Ensin ei neiti meinannut ymmärtää tai haluta moista, mutta kääntyi kuitenkin. Siitähän se onnistuikin selvästi paremmin. Valitettavasti ei ole jäänyt muistikuvaa neidin nautinnoista, ja hän oli poistunut yön aikana, taisi olla kotiintuloaikakin tytöllä.

Neiti oli selvästi nuorempi, ja varmasti laiton tapaus. Ei jäänyt hääviä mielikuvaa ensimmäisestä kerrasta, suurimmaksi osaksi kyllä alkoholin takia. No, ilman alkoholia olisin kyllä jättänyt niin nuoren tytön väliin...

Vierailija
32/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on naiset koulutettu häpeämään seksiä. Melkein jokainen katuu.

Vierailija
33/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18, kumppani 17. Juhannusheila. Kännipano. Oli kyllä kivaa, löysin kutsumukseni:)

Vierailija
34/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen kun kaikki sen jälkeenkin. Pimeessä peiton alla ja mahd. Hiljaa

Vierailija
35/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Menin neitsyenä naimisiin ja mieheni oli myös kokematon.

Vierailija
36/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on naiset koulutettu häpeämään seksiä. Melkein jokainen katuu.

Siihen, että katuu tyhmyyttään ei tarvitse mitään koulutusta. Surullista kyllä on että monien eka kerta on ollut ihan vaan neitsyydestä eroon pääsemiseksi eikä välttämättä kenenkään merkityksellisen ihmisen kanssa.

Vierailija
37/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma eka kerta oli 20 vuotiaana. Kumppani oli myös 20 v ja hänellä oli yksi pitempi seurustelusuhde ja muutama satunnaisempi pano takana. Tilanteeseen vaan ajauduttiin pikkuhiljaa pussailun ja hiplailun myötä. Muistaakseni itse olin siinä päällä kun penis luiskahti puolivahingossa sisään. Yhtään ei siinä tilanteessa ollut järkeä eikä harkintaa mukana eikä meillä ollut mitään ehkäisyäkään silloin ekalla kerralla käytössä. Onneksi ei tullut muita seuraamuksia kuin se, että tämän jälkeen mies halusi koko ajan olla panemassa mua. Lopulta menin hänen kanssaan naimisiin ja ollaan yhdessä edelleen.

Vierailija
38/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Menin neitsyenä naimisiin ja mieheni oli myös kokematon.

Mulla sama. Enkä mitään niin kadu kuin tätä. Olimme täysin yhteensopimattomia seksuaalisesti. 13 vuotta ja ero.

Vierailija
39/43 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään halut kohtaa t. neitsyenä naimisiin mennyt. Mä haluisin jatkuvasti ja olisin kokeilunhaluinen, mies ei. Näillä mennään.

Vierailija
40/43 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotellaan...

Sinkkumies