Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen oli eka kertasi?

Vierailija
28.12.2017 |

Asiallisia kommentteja kiitos. Minkä ikäinen olit itse, entä kumppanisi? Seurustelitteko vai oliko kyseessä joku yhden yön jutun tapainen?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaus.

Vierailija
2/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelimme. 17 & 16. Ratsastusta ehkä minuutin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 18v ja tapahtui sen aikaisen poikaystävän kanssa, jäi ihan mukava muisto.

Vierailija
4/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16 ja partneri oli yhden yön juttu, 21-vuotias. Valitsin ko. herran neitsyyteni viejäksi ollessani kielikurssilla Englannissa. Oli ihan jees, tosin myöhemmin on harmittanut että en säästänyt sellaiselle, jota rakastan - siitä vaan piti silloin päästä eroon.

Olen myös saanut kokea neitsyyden viemisen rakastamaltani ihmiseltä (nyk. seurustelukumppanini), tämä sattui alle vuosi takaperin ja oli kyllä kokemuksena niin mieletön, ettei sanat riitä kuvaamaan - melkein kuin itsekin olisi ollut ensimmäistä kertaa asialla <3 

Vierailija
5/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16v ja tapahtui, jossain kotibileissä humalassa pari vuotta vanhemman pojan kanssa. Ei kokemuksena mikään loistava todellakaan ja omille teineille olen muistuttanut, ettei asialla ole kiire.

Vierailija
6/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä melkein 15, poika 17. Olimme seurustelleet noin 9 kk. Yksityiskohtia en enää muista. Pelkäsin, että tulisi verta ja poika huomaisi, että olen kokematon. Todennäköisesti hän kyllä arvasi sen ja olen itse aika varma että se oli myös hänelle ensimmäinen kerta.

Vierailija
7/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 ja jännitti aivan helvetisti. Nosto, pisto ja ravistus. Päälle häpeän ja voitonriemuinen olo. 

Seuraava kerta meni jo mallikkaammin.

Vierailija
8/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 ja poika oli 18. En tuntenut ennestään enkä tavannut sen jälkeen kuin kerran kadulla moikkasin kun minulla oli kiire enkä ehtinyt jäämään juttelemaan. Olimme ulkona luonnossa.

Vierailija
9/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelusuhde, ei ollut kummonen kokemus. Mä olin 26 ja ex 28.

Vierailija
10/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 ja 13, lähärissä ehkä hieman alta viisi minuuttia?

Vierailija
11/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josks 16v. poikaystävän kanssa. Ihan hyvä muisto jäi, sillä hän on ollut kaikkein huomaavaisin sängyssä, kuin yksikään mies sen jälkeen. Ei sattunut, ei rynkyttänyt ja hänellä oli aikaa koko yö.

Vierailija
12/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin neitsyydestäni eroon, kun täytin 17v. En seurustellut ja päädyin kotikaupunkini pleijerin lakanoiden väliin. Kokemus ihan ok, mutta olisin kyllä voinut odottaa oikeaa rakkautta niin olisi ollut ehkä parempikin.

Vierailija
13/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala. 14v erään pojan kanssa karattiin bileistä talvella ulos panemaan. Halusin "eroon" neitsyydestä ennen kuin olin 15.

Miks oi miks.

Vierailija
14/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pieni vauva, isä oli silloin 36.

Vierailija
15/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui täysin odottamatta kaveripojan luona. Ehkä näin jälkeenpäin ajatellen meillä oli säätöä, mutta ei kyllä seurusteltu. Ei negatiivinen muisto ollenkaan. Ikää oli molemmilla 17v.

Vierailija
16/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19 ja tapahtui ulkomailla erään bändin laulajan kanssa. Hän oli karismaattinen ja ajattelin, että miksikäs ei. Alitajuntaisesti halusin varmaan myös neitsyydestä eroon ja mieluummin jonkun tuntemattoman kanssa, ettei sitten kukaan tuttu "kerskuisi" asialla (pienet piirit).

Vierailija
17/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Tutun tuttu, hieman vanhempi. Halusin häntä kovasti, kerroin että kaikkee muuta olen tehnyt mutta yhdyntä on kokematta.

Ihana mies oli, tavattiin muutamia kertoja.

Hyvä muisto jäi. En ollut rakastunut häneen.

Vierailija
18/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä oli ja kivuliasta. Olin 16, humalassa ja festareilla. Neitsyys meni itseäni paljon vanhemmalle urpolle. Oli muka kiire päästä neitsyydestä eroon. Kaduttaa vieläkin ja tuntuu likaiselta aina kun muistelen asiaa, vaikka tapahtumasta yli 10v aikaa ja sittemmin ollut hyviä seksikokemuksia. 

Vierailija
19/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat 15, seurusteltu muutama kuukausi. Lusikassa, poika uskalsi lopulta sisäänkin asti (monta viikkoa oltiin kiehnätty vaatteet päällä ja tehty muita juttuja, mutta jätkä ei ollut kuulemma valmis yhdyntään.) Se hehkutti jälkeenpäin miten mahtavaa oli ja miten tuntu just siltä kun oli kuvitellutkin - mulle ei tuntunut hirveästi miltään.

Seurusteltiin lopulta n. 1,5v eikä seksistä hänen kanssaan tullut ikinä mitenkään loistavaa mun kannalta, kokoa sillä oli mutta käyttää ei oikein osannut, jyysti menemään vaan eikä halunnut/antanut mun kokeilla mitään, mistä olisin saanut enemmän kiksejä.

Nykyinen aviomies oli kans neitsyt kun tavattiin, eikä eka kerta ollut silloinkaan kovin ihmeellinen, seksiä on vähemmän ja kokoeroa exään verrattuna on mutta silloin kun sitä seksiä saa, se on tajunnanräjäyttävää.

20/43 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin 18 ja hänestä tuli poikani äiti. Oltiin tuttuja jo kouluajoilta ja kavereita pitkään mutta kumpikaan eiollut ennen sitä tehnyt. Haaveissa oli ja halut kovat. Kerran oli luonani yötä ja oltiin suudeltu paljon ja kiihkeästi. Pyysin että saisin kokeilla hiukan kädellä häntä pillusta ja suostui. Oli märkä ja pillu tuntui hyvälle, jota elämässäni ensimäistä kertaa sain kokeilla. Kiihottui kovastui ja kuiskasi, jos kokeiltaisii seksiä ekan kerra. Se oli jännä ja molempia varmasti jänitti. Ei kauaa kestänyt mutta kokemuksena oli hyvä molemmille. Molemmiltä meni neitsyys siinä kerrassa :). 

Siitä se ajatus sitten lähti ja ollut kiinnostunut naisen herkistä kohdista ja mistä nainen nauttii. Olen antaja ja saan siitä nautintoa itse :). Naiset on ihania ;)