Suljetteko vessan oven kun menette pissalle?
Tajusin äsken että jätän sen AINA auki vaikka mies olisi kotona. On jotenkin turvallisempi ja seurallisempi olo kun se on auki. Välillä katson oven sieltä saranoiden puoleisesta raosta kun mies istuu sohvalla ja huhuilen iloisena :D Aamuisin kun herään niin mies aina tokasee et "Kunnon heluna." kun ensin tulee jäätävä pitkä pissa ja sitten koko yön edestä kertynyt töräys.
Toki jos kakalle menen niin suljen, mutta jos tuleeki yllätyskakkakin niin mies tulee sulkemaan kun huudan.
Minä 32v nainen, mies 41v. Ei lapsia, ymmärrettävästi :D
Kommentit (24)
Asun yksin ja lähes aina suljen. Lukkoon en kuitenkaan laita, kun yksin kerta asun. Mulla tulisi turvaton olo jos ovi olisi auki.
Noh ilmeisesti sitten tapani on hyvin paheksuttava muiden mielestä. No haist sit vittu!
Vierailija kirjoitti:
Noh ilmeisesti sitten tapani on hyvin paheksuttava muiden mielestä. No haist sit vittu!
Äläs nyt Heluna hermostu. Voi vapasti jatkaa hassuja harrastuksiasi. Et sä meidän lupaa siihen tarvi.
Suljen ja lukitsen. Vessassa käynti on minulle pyhä asia, omaa yksityistä aikaa. Olen vetänyt siihen aina rajan, en ole ottanut edes pikkulapsiaikana mankujia mukaan tai antanut heidän pällistellä oviaukossa. Minulla on oikeus olla erillinen ihminen, sivistynyt nainen, ja vessassa käynti yksin on aina symboloinut minulle sitä.