Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiä mietityttää vartalo

Vierailija
27.12.2017 |

Hei. Laitpin tänään mittäni tänne. Olen 165cm ja 60kg. Hoikka, mutta vatsassa nahkaa. Vertaistukea... Keskustelua... Viestini oli poistettu ennen kuin näin yhtäkään kommenttia. En itse ketään loukannut aloituksessa, joten vähän ihmettelen.

Minkälaisia äitejä täällä on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaako vartaloni jotakin? 😟

Vierailija
2/23 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotakin hokkuspokkustemppuja? Kiinteytyykö se lopulta vai on aina tuollainen? Minulla kaksi lasta ❤ Joo hyväksyn nahkani, mutta en pahaksi pistäisi jos olisi nätempi maha...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, 2 & 3

Ap

Vierailija
4/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikilla vatsassa nahkaa. Kutsutaan myös ihoksi, ja sen yksi tärkeä tehtävä on suojata sisäelimiä.

Vierailija
5/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö mitä väliä vatsalla jos on isot tissit.

Vierailija
6/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti loukkaa, vaikka joillekin se on tietysti turn-off. Mutta niin ovat ne lapsetkin.

Vierailija
7/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti loukkaa, vaikka joillekin se on tietysti turn-off. Mutta niin ovat ne lapsetkin.

Tämä ❤ Vartaloni on varmasti kaikille turn-off.

Ja kun joku puhui tisseistä, niin ei enää ole.

Kehokritiikki on ollut ihan hullua... Ennen lapsiakin. Aina vääränlainen.

Ei vaan kroppa, vaan mielikin jo aika hajalla.

Vierailija
8/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaikilla vatsassa nahkaa. Kutsutaan myös ihoksi, ja sen yksi tärkeä tehtävä on suojata sisäelimiä.

Jos mun mahanahan silittäis, ni voisin purjehtii maailmanympäri.

Vierailija
9/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,8 & 9

Ap

Vierailija
10/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 169/77 pläski. Nahkaa löytyy,ja tissit roikkuu. Kunhan imetyksen lopetan, ajattelin alkaa keskittymään painonpudotukseen kunnolla.

Vierailija
11/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu. Huono.

Vierailija
12/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä olen selvinnyt tämän elämän läpi tähän päivään asti ihan nahkoineni ja pienine tisseineni ja olemattomine p-rseineni ilman minkäänlaisia traumoja tai komplekseja.

Hoikka olen minäkin, ehkä liiankin: 53 kg ja 167 cm. Kaksi lasta synnyttänyt ja kroppani on tehnyt loistavan työn ensin kantaen ja antaen elämän kahdelle kallisarvoiselle jälkeläiselleni ja sen jälkeen jaksanut vauva- pikkulapsi- teini- ja nyt heidän varhaisaikuis vuotensa. 

Minä olen kyllä niin maan perusteellisen hieno ja arvokas ihminen nahkoineni päivineni. Jos en sinulle, hänelle tai tuolle kelpaa, terve menoa. Keskityn heihin jotka hyväksyvät ja rakastavat minua vikoineni päivineni. Näyttäkää minulle muuten se virheetön ihminen, josta yksikään toinen ihminen maan päällä ei voi vikaa osoittaa? Joka on joka ikisen mieleen?

Kyllä elämän onni ja tyytyväisyys täytyy löytyä muualta kuin vatsanahasta tai tissien koosta! Kyllä heikoilla ollaan jos ei.

Vierailija
13/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä olen selvinnyt tämän elämän läpi tähän päivään asti ihan nahkoineni ja pienine tisseineni ja olemattomine p-rseineni ilman minkäänlaisia traumoja tai komplekseja.

Hoikka olen minäkin, ehkä liiankin: 53 kg ja 167 cm. Kaksi lasta synnyttänyt ja kroppani on tehnyt loistavan työn ensin kantaen ja antaen elämän kahdelle kallisarvoiselle jälkeläiselleni ja sen jälkeen jaksanut vauva- pikkulapsi- teini- ja nyt heidän varhaisaikuis vuotensa. 

Minä olen kyllä niin maan perusteellisen hieno ja arvokas ihminen nahkoineni päivineni. Jos en sinulle, hänelle tai tuolle kelpaa, terve menoa. Keskityn heihin jotka hyväksyvät ja rakastavat minua vikoineni päivineni. Näyttäkää minulle muuten se virheetön ihminen, josta yksikään toinen ihminen maan päällä ei voi vikaa osoittaa? Joka on joka ikisen mieleen?

Kyllä elämän onni ja tyytyväisyys täytyy löytyä muualta kuin vatsanahasta tai tissien koosta! Kyllä heikoilla ollaan jos ei.

Hyvä sinä! ❤ Olisipa minulla edes ripaus tervejärkisyyttäsi. En minäkään muiden vartaloista pahaa ajattele. Omasta vaan kuulkut niin paljon... Toki sanojat ovat olleet muutenkin kusipäitä, mutta siinä elämäntilanteessa niitä "tärkeimpiä". Esim poikaystäviä.

Ja koska liian läski, liian luuranko, perse huono, varpaat rumat, hampaat rumat, tukka huono, ketunnokkatissit...

En minä ennen näitä murehtinut... Nyt tuntuu muutenkin kaikki kaatuvan päälle.

Mutta onko täällä ketään, joka olisi opetellut pois ns itseinhosta? Että miten se noin ihan konkreettisesti onnistuu...?

Vähän miettinytkin että enemmän vikaa päässä kuin kropassa. Valitettavasti.

Lapsilleni en tätä paskaani läikytä. Heille vaan kehun nahkojani. Jospa he saisivat elää ilman että kuulisi kaikkea kriittistä. Ei ainakaan äidiltään kuule! 💪

Ap

Vierailija
14/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä 169/77 pläski. Nahkaa löytyy,ja tissit roikkuu. Kunhan imetyksen lopetan, ajattelin alkaa keskittymään painonpudotukseen kunnolla.

Sopivalta kuullostat ❤ Mutta urheilu ei ikinä pahaa tee, pääkopallekkaan. Siis sitten kun sen aika tuntee olevan.

Ap

Vierailija
15/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm ja 65kg. Persettä löytyy, vyötärö hoikka. Kolme lasta synnytetty ja itsetunto nollassa. Mahanahasta näkee, että raskaana on oltu, mutta ei siinä mitään pussia tai roikkumalla roiku nahkaa.

Vierailija
16/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162cm ja 65kg. Persettä löytyy, vyötärö hoikka. Kolme lasta synnytetty ja itsetunto nollassa. Mahanahasta näkee, että raskaana on oltu, mutta ei siinä mitään pussia tai roikkumalla roiku nahkaa.

Kuullostat juuri trendikkään kuumalta! Miksiitsetunto nollassa? Tiedätkö syyt?

Mieltä lämmittää ku äidit vastaatte ❤ Kiva kuulla toisten tarinoita. Auttaa tutkimaan omaakin elämää...

Ap

Vierailija
17/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla edelleen "tiekartasto" vatsassa, vaikka lapset jo 6 -ja 4-vuotiaat. Arpia tuli siis reilusti. Vatsanahka repesi totaalisesti, koska olin todella hoikka ennen lapsia.

Oma mies ei välitä, vaan tykkää vatsastani. Tottakai mietityttää, että jos joskus tulisi ero, löytäisinkö enää uutta miestä. Mutta eihän ne yli nelikymppiset miehetkään yleensä parikymppisiltä näytä! ;)

Vierailija
18/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat juuri trendikkään kuumalta! Miksiitsetunto nollassa? Tiedätkö syyt?

Mieltä lämmittää ku äidit vastaatte ❤ Kiva kuulla toisten tarinoita. Auttaa tutkimaan omaakin elämää...

Ap

En osaa sanoa, olin ennen mielestäni kauniimpi vartalolta. Oma mies sentään onneksi kuolaa ja seuraa perässä kuin hai laivaa edelleen :)

Vierailija
19/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo että mulla on iso pillu. Mut näyttää silti kelpaavan.

Ihanaa että joillain on mies, joka ihannoi. Itsellä ei taida kyllä olla...

Vierailija
20/23 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoo että mulla on iso pillu. Mut näyttää silti kelpaavan.

Ihanaa että joillain on mies, joka ihannoi. Itsellä ei taida kyllä olla...

Voiko sitä fistata?

Haluaisin joskus kokeilla miltä tuntuu työntää koko nyrkki naisen sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä