Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteltu lähes kaksi vuotta eikä olla sanottu toisillemme että rakastetaan

Vierailija
27.12.2017 |

Eikä musta tunnu siltä edes

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka

Vierailija
2/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kaikki on muuten hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä???

Vierailija
4/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha? Tuohon suhteeseen kannattaa jäädä. Ainakaan se ei kai hakkaa sua.

Vierailija
5/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei hakkaa. On ihan tavallinen mies.

Ollaan molemmat saatu vähän tuskaa edellisistä suhteista ja ehkä siksi ollaan molemmat varovaisia.

Ei asiat yhdessä, vietetään aikaa, matkaillaan jne.

Mun lapset on tavanneet hänet ja toisinpäin mutta ei olla mikään sellainen koko ajan yhdessä pakko olla - pari.

Vierailija
6/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia tunteita sinulla sitten on miestä kohtaan?

Vierailija
7/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi suomi meininkiä. Ehkä sitten kymmenisen vuoden kuluttua sitten kerran kännissä.

Vierailija
8/49 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia hyvä olla hänen kanssa fiiliksiä on mulla

Ap

Vierailija
9/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ymmärrä tollasta. Kyllähän sen tietää rakastaako vai ei

Vierailija
10/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
11/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tälläisen aloituksen? Veikkaisin että se siis vaivaa sua kun halusit herättää keskustelua, jos toinen on tärkeä, häntä arvostaa, ja haluaa viettää aikaa toisen kanssa, on tunne "hyvä olla" niin se mielestäni on rakkautta, monesti nämä kaikki edellä mainitut puuttuu ja sekoitetaan pelkkä kiintymys tai oma läheisriippuvuus rakkaudeksi. Jos olisin sinä, niin valmistelisin kahdenkeskistä aikaa illallinen tai seksi yms. Ja lopuksi sanoisin sen. Luultavasti miehesi vastaa takaisin jos tuntee samanlailla. Jos ei, niin ehkä sitten kantsii miettiä onko kaikki yksipuolista. Jos tämä kommentti saa tykkäyksiä, tajuat että näin teen, jos taas alapeukutuksia niin olen ainoa joka ajattelee näin ja kannattaa ehkä miettiä jotain muuta...

Vierailija
12/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että miehen kuuluu sanoa se ensin.

Ehkä halusin asiasta nimenomaan keskustelua - miten muilla? Minkälaista on kun vannotaan rakkautta heti viikkojen jälkeen. En koenitse kumpaakaan vaihtoehtoa parempana koska on olemassa erilaisia suhteita.

Vierailija
13/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit tälläisen aloituksen? Veikkaisin että se siis vaivaa sua kun halusit herättää keskustelua, jos toinen on tärkeä, häntä arvostaa, ja haluaa viettää aikaa toisen kanssa, on tunne "hyvä olla" niin se mielestäni on rakkautta, monesti nämä kaikki edellä mainitut puuttuu ja sekoitetaan pelkkä kiintymys tai oma läheisriippuvuus rakkaudeksi. Jos olisin sinä, niin valmistelisin kahdenkeskistä aikaa illallinen tai seksi yms. Ja lopuksi sanoisin sen. Luultavasti miehesi vastaa takaisin jos tuntee samanlailla. Jos ei, niin ehkä sitten kantsii miettiä onko kaikki yksipuolista. Jos tämä kommentti saa tykkäyksiä, tajuat että näin teen, jos taas alapeukutuksia niin olen ainoa joka ajattelee näin ja kannattaa ehkä miettiä jotain muuta...

Totta tämä!

Vierailija
14/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut mun miehen kanssa 33 v ja en ainakaan muista, että olisin missään vaiheessa sanonut rakastavani häntä. Kun tavattiin oltiin niin ihastuneita ja keskinäistä vetovoimaa oli niin runsaasti, että oli sanomattakin selvää, että siitä eteenpäin ollaan yhdessä. Kai me molemmat osoitetaan sitä rakkautta enemmän teoin kuin sanoin koskapa se meidän välinen vetovoima on vain lisääntynyt vuosien myötä.

Vierailija
15/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä kohta 30 vuotta eikä ole sanottu, että rakastettaisiin toisiamme. Tiedetään se muutenkin. Olemme erittäin läheisiä ja varmasti toisiamme rakastamme. Tuntuisi vaan niin naivilta nyt yhtäkkiä sitä sanoa. Molemmilla oli suhteita takana ilman traumoja eli ei siitäkään kiinni.

Vierailija
16/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotiemme traumat

Vierailija
17/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko nää kaks viimesintä kommenttia itse ap:lta kun 30 ja 33vuotta yhdessä oltu.......

Vierailija
18/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sanottiin että rakastetaan jo kahden viikon tapailun jälkeen...kukin kai tyylillään. Nyt reilu vuosi yhdessä ja sanotaan edelleen, päivittäin ja useasti. 

Vierailija
19/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on päätös miten puhuu toiselle. Me ollaan oltu 16 vuotta yhdessä ja jokainen päivä sanotaan toisillemme ”rakastan sua”. Aina se tuntuu hyvältä. Ei se mitenkään sen kummempi tunne ole kuin, että on hyvä olla toisen kanssa, mutta kun sen sanoo ääneen, onni moninkertaistuu. Kokeile.

Vierailija
20/49 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja kertaakaan emme ole rakkaus sanaa sanoneet. Olemme kyllä sanoneet asian toisin ja rakkaus näkyy monin tavoin muuten. Minulle nuo kolme sanaa vain ovat jotenkin epäsopivat, tai ehkä ne nyt menisivät, mutta käytin niitä ennen meidän suhdettamme liikaa silloisten poikaystävieni kanssa ja niistä meni maku ihan täydellisesti.

Meillä muodostui jo suhteen alussa oma tapa ilmaista tämä asia ja viime yönä rakastelun jälkeenkin mies sen teki. Tiedämme molemmat asian ja emme ole näiden kahdenkymmenen vuoden aikana asiaa montaa kertaa kyseenalaistaneet. Näen välittämisen teoissa, katseessa, kosketuksessa, sanomisista, ihan kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä