Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muille ahdistava olo jos makaa koko päivän sängyssä?

Vierailija
27.12.2017 |

Tuntuu ettei jaksa mitään ja seinät kaatuu päälle. Iskee sellanen mökkihöperyys...ja jotenkin syyllinen olo.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! Pyjamapäivä ei mulle sovi, koska siitä tulee todella tuhnuinen ja ahdisunut olo eikä illalla saa enää unta.

Vierailija
2/7 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, tällaista se elämä on kun ei muuta elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Välillä on ihanaa vain maata vaikka koko päivän sängyssä yöpuvussa ja katsella vaikka leffoja. Jos yhden päivän tekemättömyys ja oleilu ahdistaa niin ehkä elämä on liian kiireistä?

Vierailija
4/7 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taida tarvita tuohon kokonaista päivääkään. - Mun täytyy olla todella sairas, että pystyn olemaan sängyssä yli puolet päivästä.

Vierailija
5/7 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen liikuntaa ja ulkoilmaa, muuten tulee huono olo viimeistään puolilta päivin. Sairaana ollessa tietenkin toinen asia, mutta terveenä en pysty makailemaan koko päivää. 

Vierailija
6/7 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyssä en makaa päivällä kuin sairaana, mutta sohvalla kyllä helposti koko päivän ja useampiakin putkeen.

Vierailija
7/7 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taatusti!

On paljon mukavampaa makoilla kun on välillä käynyt lenkillä, salilla tai uimassa. Sen jälkeen makoileminen on jumalallista! Jos pelkästään makoilee, siitä tulee vain tuhnuista ja tympeää. Ei makeaa mahan täydeltä on hyvä sanonta. Ja se, että palkinnot pitää ensin ansaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän