Nainen! Vastaisitko tähän deitti-ilmoon?
50-vuotias mies etsii maatilalleen alle 40-vuotiasta naista, joka ei halua lapsia ja jolla ei niitä ole. Naisen tulisi olla työtön tai opiskelija, jotta hänellä olisi aikaa miehelle. Töissä ei saisi siis käydä kuin ehkä osa-aikaisesti.
Kommentit (69)
No en vastaisi:
- maatila, ei kiitos. Sama kuin kesämökki tai varmaan pahempi
- 50-vuotias mies
- kaikki kiellettyä ja pitäisi omistautua jollekin vanhalle kääkälle, joka asuu keskellä ei mitään
Onpa typeria vastauksia. Ilmeisesti maatilalla on nainen kylla ihan taystyollistetty. Ei siina ehdi muille toihin-
Kiireetön elämä maalla voisi kiinnostaa ehkä jotain vähän vanhempaa naista joka on tehnyt jo työuransa ja lapsensa. Ai niin mutta lapsia ei saanut olla.
En usko että nuorehko nainen tuohon lähtee.
liuioyoiyi kirjoitti:
Onpa typeria vastauksia. Ilmeisesti maatilalla on nainen kylla ihan taystyollistetty. Ei siina ehdi muille toihin-
No miten ihmeessä mies sitten nyt pystyy asumaan ja tekemään töitä siellä yksin?
liuioyoiyi kirjoitti:
Maksaisiko se maatilan omistava mies naiselle palkkaa maatilan töiden tekemisestä vai?
Melko törkeää laittaa jonkun toisen treffi-ilmoitus tänne ruodittavaksi.
T: maanviljelijä.
Olen itse maatilan emäntä, enkä ehdi tehdä kodin ulkopuolelle täyttä työaikaa. Jos siitä on kysymys, niin se pitäisi kertoa ilmoituksessa niin, että sen ymmärtää oikein.
Mutta en silti vastaisi ilmoitukseen, koska mies on liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Melko törkeää laittaa jonkun toisen treffi-ilmoitus tänne ruodittavaksi.
T: maanviljelijä.
Se oli varmaan ap:n oma
Ei mulla kyllä opiskelijana ollut aikaa miehelle, koulussa istuttiin 8-12h päiviä ja tuohon esseet, tutkielmat, ryhmätyöt ja läksyt vielä päälle. Puhumattakaan, että tuohon olisi vielä tullut edestakaisin ajoa maatilan ja koulun välille päivittäin. No toki se opiskelu on väliaikaisempaa kuin vaikkapa lapset mutta ainakin minun kohdallani oli paljon sitovampaa kuin normaali 40h/vko työ. Tällälailla ohi aiheen mainitakseni.
Jos olisikin sinkku ja työtön, niin mikä ettei. Tilalla pitäisi tosin olla hevosia ja se ei saisi sijaita Suomessa. Lisäksi tilalla tulisi olla palkatut työntekijät ja minä saisin vaan ratsastella (hevosilla) ja lukea kirjoja. Lisäksi en suorittaisi mitään vaimon velvollisuuksia.
Haet siis kotiorjaa. Ei onnistu Suomessa. Kannattaa laajentaa "ilmoo" maan rajojen ulkopuolelle. Mutta ilmoitukseksi ei ole "deitti-ilmo" vaan ilmaisen kotiorjan hakuilmoitus ja jos et tiedä niin orjuus on kielletty Suomessa.
Jos oisin 40v ni voisin hyvin lähtee tohon.. mutta edellyttäisin että ostettas myös kaupunkiasunto ja miehellä pitäs olla paljon kavereita että riittäs sosiaalisuutta maallakin.
En tykkää työn teosta ja tykkään käyttää kaiken aikani suhteeseen. Eli sinällään sopis mulle
Noin helposti nainen saa asunnon ja elatuksen. Vain olemalla nainen.
Kuvaa aika hyvin miesten kovia luuloja itsestään. Että jostain nuoresta naisesta olisi ihanaa asua maalla joutilaana ja kirmata kukkakeossa sen miehen kanssa ja ehkä vähän jotain filosofiaa opiskella siinä sivussa pari tuntia viikossa.
Lapsia ei saa haluta koska ne voivat haitata tätä idylliä eikä mies pidä niistä. Mitäs naisen omista toiveista.
Ja nuorehkokin pitäisi olla. No ehkä vanhemmat tajuavatkin jo että tämä ei ole ihan realistista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa aika hyvin miesten kovia luuloja itsestään. Että jostain nuoresta naisesta olisi ihanaa asua maalla joutilaana ja kirmata kukkakeossa sen miehen kanssa ja ehkä vähän jotain filosofiaa opiskella siinä sivussa pari tuntia viikossa.
Lapsia ei saa haluta koska ne voivat haitata tätä idylliä eikä mies pidä niistä. Mitäs naisen omista toiveista.
Ja nuorehkokin pitäisi olla. No ehkä vanhemmat tajuavatkin jo että tämä ei ole ihan realistista.
Toisaalta ap:lla oli melko vähän todellisia vaatimuksia. Joku tylsää elämää yksiössään viettävä voisi saadakkin ihan hyvän uuden alun. Toisaalta ap:n ilmoituksen perusteella perillä on melko kaurismäkeläinen tunnelma
Vierailija kirjoitti:
Noin helposti nainen saa asunnon ja elatuksen. Vain olemalla nainen.
Tuskin mieskään mikään rikas on? Ja nainen saisi maksaa oman osuutensa työkkäreistään :)
No en vastaisi.
1. Olet liian vanha minulle
2. En viihdy maalla
3. Toisen ihmisen rajoittaminen omien halujensa mukaan on sairasta
Puistattava ilmoitus. Tulee Criminal Minds mieleen.