Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vertaistukea ÄKKIÄ kaikki teinien vanhemmat! En kestä enää!!!

Aaaarrrrrgggghhhh
27.12.2017 |

Mulla räjähtää pää alkavan murkun kanssa. Ikää pojalla on 12 vuotta ja saa mut raivon partaalle. Meillä on kaks vanhempaakin lasta, eikä ikinä ennen ole ollut tämmöistä. Mä en tajua, miten voin jaksaa tuon kanssa vielä 6 vuotta, ennenkuin sen voi pistää riitelemään yksin omaan asuntoonsa.

Tänään tuli ravintolassa riita: Poika haluaa vaihtaa koulua, koska inhoaa opettajaansa. Tiedän, mutta eihän ole mitään takeita että asiat sujuisi toisenkaan opettajan kanssa. Kun kerroin tämän, haistatteli poika mulle p*skat koko ravintolan kuullen ja räpläsi ylimielisenä kännykkäänsä. Kännykän ostin joululahjaksi, kun sitä toivoi. Sanoin, että se on todella epäkunnioittavaa käytöstä, ja olisi syytä arvostaa sitä, kuinka paljon teen asioita hänenkin hyväkseen; esim. Paljonko tein töitä voidakseni ostaa sen kännykän ja viedäkseni heidät ravintolaan. No turhaan teit oli vastaus.

Poika tekee kaikkensa loukatakseen minua (ja muitakin). Osaa löytää ihmisten heikot kohdat ja iskee niihin epäröimättä, kun on ärtynyt - eli monta kertaa viikossa. Tuntuu, ettei mikään ole liian pyhää.

Anteeksi pyytää vain pakon edestä, ja sekin hampaiden välistä sihautettuna, ei tarkoita sitä. Riidat kestävät jopa monta päivää, eikä poika anna millään periksi. Valtava uho ja uhma on päällä, jos yritän kiristää tai uhkailla jollain etuuden menetyksellä tai rangaistuksena, vetää asian överiksi. Järkipuhe ei uppoa. On niin impulsiivunen, että saattaa karata pihalle ilman ulkokamppeita kun suuttuu, ei väliä minkälainen ilma on. Uhkailee tekevänsä itselleen jotain, koska minä en rakasta häntä.
Jne
Jne
Jne

Mä oon niin väsynyt tuohon lapseen, onko kellään ollut näin vaikeaa? Miten tätä voi jaksaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samaa. Tytär vihaa minua ja haukkuu. Uusi kohde on pikkuveli, joka erehtyi puolustamaan minua.

Vierailija
2/3 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus teinimeininkiä. En tiedä tosin mikä siihen auttaisi. Yritä olla ottamatta henkilökohtaisesti ja pidä oma kantasi. Meillä lähtee välillä kännykkä takavarikkoon jos mikään muu ei auta, se tuntuu olevan ainut mikä tehoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja kahdelle 10 ja 11-vuotiaille. Jos heillä olisi isä elossa, ni voisin välillä lykätä lapset hänelle, mutta nyt pitää selviytyä yksin.

Noh onneksi ihan joka päivä ei tarvi painia jostain asiasta, mutta kyllä meillä välillä vsrmaan huutoa kuuluu naapureihin.

Olen pojan kanssa menossa kyllä juttelemaan johonkin "terapiaan", en tosin tiedä onko siitä hyötyä. Mutta luulen että se on tuo kännykkä ja peli riippuvuus mikä aiheuttaa suurimmaks osaks kaikki käytösongelmat.

Joskus mietin että olisi niin helppoa vain antaa lapsi pois, saisi ite elää rauhassa sen jälkeen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme