Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mummo antoi kummallekin pikkuveljelleni 20€. Mulle ei mitään

27.12.2017 |

Ei sinänsä edes kiinnosta, mutta onpahan ainakin jotain mistä valittaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa, miksi näin?

Vierailija
2/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait varmaan kalliimman joululahjan mummilta kuin veljet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tietoa, miksi näin?

En varmaan oo suosikkilapsi? Ei vaan, ku ne sai jotku kirjeet missä oli tuo summa. Muusta en sitte tiiäkkään.

Vierailija
4/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljen perhe antoi siskoilleni lahjat ja mulle ei mitään.

Ne suuttui yli puoli vuotta sitten minulle, kun sanoin kärkkäästi netissä ettemme tuo väsyneenä siskoni muuttokuorman kanssa jotain suklaata heille lentokentältä 😂

5/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sait varmaan kalliimman joululahjan mummilta kuin veljet.

Ei me saada muilta sukulaisilta joululahjoja, vaan korkeintaan molemmat mummot antaa yleensä kullekin lapselle 20€.

6/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne suuttui yli puoli vuotta sitten minulle, kun sanoin kärkkäästi netissä ettemme tuo väsyneenä siskoni muuttokuorman kanssa jotain suklaata heille lentokentältä 😂

Ois pitäny vaan kiltisti suostua, niin olisit tänä jouluna saanu perheeltä vaikka konvehtirasian!

Vierailija
7/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien kirjoitustesi perusteella en varsinaisesti ihmettele.

Vierailija
8/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mummolla joku sellainen ajatus, että lapsille (alle 18 v) annetaan lahja ja aikuisille ei? Minkä ikäinen olet?

Onko muistisairauksien tai vanhuuden höppänä ja voinut vaan unohtaa? Jos ei sitäkään, niin sitte taitaa vaan olla epätasapuolinen teitä kohtaan.

Vierailija
9/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tuhma tämän vuoden?

Vierailija
10/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko eri ikäisiä? Minkä ikäinen sinä ap olet ja minkä ikäisiä pikkuveljet? Vanhat ihmiset saattavat ajatella, ettei lähes aikuisen ikäiset enää mitään lahjoja kaipaa.

Sinä olet myös saattanut saada häneltä lahjoja jo ennen kuin veljesi ovat syntyneet. Joten nyt kun olette vanhempia, lakkaat saamasta lahjoja kun pienemmän vielä saavat.

11/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiempien kirjoitustesi perusteella en varsinaisesti ihmettele.

Oon täysin erilainen kun puol vuotta sitte, enkä muutenkaan kertaakaan oo ollu epäkunnioittava mummoja kohtaan.

Vierailija
12/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, aiempien tekstiesi perusteella vaikutat teiniltä joka ei ole mitään edes ansainnut. Varmaan se 20€ ois myös ollut samaa turhaa paskaa joka ei edes riitä mihinkään kuin sun muukin elämä. Hyvä, että mummosi uskalsi tehdä sulle selväksi, että kiittämättömyydellä ei ansaitse mitään.

13/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko mummolla joku sellainen ajatus, että lapsille (alle 18 v) annetaan lahja ja aikuisille ei? Minkä ikäinen olet?

Onko muistisairauksien tai vanhuuden höppänä ja voinut vaan unohtaa? Jos ei sitäkään, niin sitte taitaa vaan olla epätasapuolinen teitä kohtaan.

Oon 15. Ihan terve mummo tuo on. Vähän ehkä jalkaa kramppaa. Ei muuta.

14/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain.

Vierailija
15/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois pitäny vaan kiltisti suostua, niin olisit tänä jouluna saanu perheeltä vaikka konvehtirasian!

Joo voi vitsi! Tai vaikka omenan paperipussissa.

Vierailija
16/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain.

No niin. Ole kiltimpi ensi vuonna, niin mummokin taas antaa rahaa.

17/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko eri ikäisiä? Minkä ikäinen sinä ap olet ja minkä ikäisiä pikkuveljet? Vanhat ihmiset saattavat ajatella, ettei lähes aikuisen ikäiset enää mitään lahjoja kaipaa.

Sinä olet myös saattanut saada häneltä lahjoja jo ennen kuin veljesi ovat syntyneet. Joten nyt kun olette vanhempia, lakkaat saamasta lahjoja kun pienemmän vielä saavat.

Mä oon 15, veljet 11 ja 10. Mut en mä tästä katkera oo. Ihan kiva mummo se tästä huolimatta on.

18/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, aiempien tekstiesi perusteella vaikutat teiniltä joka ei ole mitään edes ansainnut. Varmaan se 20€ ois myös ollut samaa turhaa paskaa joka ei edes riitä mihinkään kuin sun muukin elämä. Hyvä, että mummosi uskalsi tehdä sulle selväksi, että kiittämättömyydellä ei ansaitse mitään.

Hohhoijjaa, tämän tekstin perusteella vaikutat aika lapselliselta aikuseksi, jos sitä edes oot. Ja tiesitkö että ihminen voi muuttua avun kanssa jopa puolessa vuodessa aika hurjasti?

19/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo voi vitsi! Tai vaikka omenan paperipussissa.

Ja paperipussi sidottuna punasella nauhalla. Ajatelkaa nyt mitä menetätte käytöksellänne, senkin vandaalit!

20/21 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osittain.

No niin. Ole kiltimpi ensi vuonna, niin mummokin taas antaa rahaa.

Ei mun mummolla oo hajuakaan mitä teen (tein, anteeksi) :-)