jumppaohjaaja linjoilla, kysy niin vastaan jos osaan!
Kommentit (9)
eli painon putoamista tai kiinteytymistä jos käy jumpassa vaikka kolme kertaa viikossa, tunti kerrallaan?
Tee mulle joku hyvä kotiohjelma, jolla saan kiinteytettyä itseäni. Erityisesti reiden sisäosat, allit ja mahaläskit kun sais pois olis hyvä.
Kiitos :)
Vierailija:
Tee mulle joku hyvä kotiohjelma, jolla saan kiinteytettyä itseäni. Erityisesti reiden sisäosat, allit ja mahaläskit kun sais pois olis hyvä.Kiitos :)
Vierailija:
eli painon putoamista tai kiinteytymistä jos käy jumpassa vaikka kolme kertaa viikossa, tunti kerrallaan?
Vierailija:
Mitä tahtia painoja kannattaa lisätä?
Kuntoni on melkoisen surkea ja ylipainoakin 30kg. Ekan treenikerran jälkeen olin kuin katujyrän alle jäänyt. Toisen jälkeen jo paljon parempi.
" Täytyykö" treenin jälkeen lihakset olla kipeät? Mistä tietää että homma on ollut tehokasta?
Inhottaa toi räntäkeli ja muutenkin aika vaivalloista lähtee lenkkeilemään kakaralauman kanssa ;)
Ja vaikka mahtuisikin, en nyt aio lähteä. Jos sitten et ole tulossa joka ilta lapsenvahdiksi. Kysyin jumppaohjelmaa KOTONA tehtäväksi. Jos et sellaisia osaa antaa, niin ei sitten.
pari kertaa viikkoon tunnin pyöräily
hulavanteella joka pvä
käsipainoilla perussarjoja
jumppapallolla keskivartalaoa muutaman kerran viikkoon
ja päälle vatsoja/punnerrusta/askellusta 4¤/vko
Mitä tahtia painoja kannattaa lisätä?
Kuntoni on melkoisen surkea ja ylipainoakin 30kg. Ekan treenikerran jälkeen olin kuin katujyrän alle jäänyt. Toisen jälkeen jo paljon parempi.
" Täytyykö" treenin jälkeen lihakset olla kipeät? Mistä tietää että homma on ollut tehokasta?