Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäisille tytöille kynsilakkaa?

Vierailija
12.04.2006 |

Minulla on 2-vuotias tyttö jonka varpaankynsiin olen jo n. puolen vuoden ajan laitellut sillon tällöin jotain kivan väristä lakkaa.

Yksi kaverini näki tytön kynnet ja sai melkein paskahalvauksen ja alkoi paasaamaan että miten olen voinut vaarantaa tyttäreni terveyden sillä lailla??? Hyvä ettei soittanut saman tien lastensuojeluun:o/

Putosin kärryiltä- onko jotenkin tavatonta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, jollakin ei ole suhteellisuuden tajua!

Vierailija
2/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hauskaa ja omaperäistä...huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon tuostakin juuri kynsiä meikkailemalla. Aivan ihana yhteinen tyttöjuttu! Isoveli jää jossakin asiassa " rannalle" . :)

Vierailija
4/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kynsiä lakataan silloin, kun hän haluaa. 1-2 krt/kk.

Vierailija
5/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lakka kenenkään terveyttä vaaranna. Kukaan tuskin pitää 2-3v. tyttösensä kynnet lakassa koko ajan.

Kyllä mäkin lakkailen 3v. tyttäreni kynsiä silloin tällöin hänen omasta toiveestaan - juu, enkä lakkaa ihan joku kerta, kun hän pyytää (joku kuitenkin alkaa paasata curlingista taas).

Pistetään joskus myös vähän jotain pientä meikkiä - huulikiillettä ja tupsaus puuteria. Viimeeksi virpomispäivänä laitettiin virpojalle ripsarit, jotka pesin pois heti, kun palattiin kotiin. Enpä usko, että tuosta tuli mitään parantumattomia tauteja.

Vierailija
6/6 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö sai ekat lakat varpaisiin kun oli 1,5 v. Kesällä nätit sandaalit jalassa. Ja oli niin prinsessaa silloin. Ja on vieläkin reilu 3 vuotiaana, nyt voi laittaa myös sormien kynsiin lakkaa myöskin, kun ei laita sormiaan enää suuhun.

Uus hitti on nyt sitten tämä äidin meikkaus... Äiti parka istuu ja tyttö meikkaa. On nimittäin NIIN kaunista jälkeä. Joku ihme pakkomielle sillä on piirtää mustalla kajaalilla VIIKSEt mulle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän