Hemmetin kantakävelijät
Kommentit (15)
Sama täällä. Onneksi yläkerran työtön juoppo herää vasta 11 aikaan.
Mä pakosti ajattelen että kantakävelijä on isoreitinen
Asun 3. kerroksessa ja koko asunto tärisee kun ensimmäisen kerroksen pikkuinen nainen täristelee.. En tajua miten lähtee sellainen mekkala.
Ihmisen anatomiaan kuuluu astua kanta edellä. Mistä tiedät ettei oma kävelysi kuulu vastaavasti?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen anatomiaan kuuluu astua kanta edellä. Mistä tiedät ettei oma kävelysi kuulu vastaavasti?
No kyllähän minä omat jalkani kuulen?
Minä kävelen omassa kotonani just niin kuin haluan. Minkäs teette? Ainoastaan narista vauva-palstalla, ketuttaako? Nousenpa tästä kahvin keittoon - tömps tömps...
Tänään heräsin 05.50 naapurin eukon kantojen paukuntaan. En ymmärrä miten sillä voi olla niin paljon touhuttavaa herättyään, kun se ravaa edes takaisin, ylösalas puolisen tuntia ja sitten sen auto starttaa ja hiljaisuus laskee.
Kuulet siis omat jalkasi? Just. Miten resonoivat alakertaan esimerkiksi?
Oon maannut koko päivän sohvalla just siksi kosla kävelyn aiheuttaa niin paljon meteliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakerran naapuri kuulee jalkasi vielä sinuakin paremmin. Sånt är livet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alakerran naapuri kuulee jalkasi vielä sinuakin paremmin. Sånt är livet.
Kanta-astumis äänet kulkeutuu myös sivuttain.
Rivarista.
En ole koskaan asunut omakotitaloa pienemmässä. Varmaan aika hyvä.
Sanopa muuta, täällä alakerrassa kun asuu ei voi kun ihmetellä kuin joku voikin kävellä noin!