Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, sain ongelmani ratkaistuksi!

Vierailija
27.12.2017 |

Siis sen, miksi miehen loukkaus niin jurppi. Koska mies ei myönnä että on väärässä. Sama vika äidissäni. Nyt oikeasti nokka kohti ihmisiä, joilla sen verran kypsyyttä löytyy, koska mua satuttaa aivan liikaa loukkaajat, joille ei edes mene perille, että loukkasivat.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kuuluu terapeutilleni, joka ei ole kannustanut minua tukeutumaan ihmissuhteisiin vain ihmissuhteen vuoksi.

ap

Vierailija
2/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsiteja kaikki jotka eivät kykene myöntämään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin se, ettei oma vanhempi osaa tajuta, milloin erehtyy on lapsen kehitykselle pahasta. Viitaten omiin ongelmiini.

ap

Vierailija
4/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en aiemmin ymmärtänyt, että mun läheiseni eivät myönnä virheitään. Sitä on vaikeaa ymmärtää, kun on opetettu uskomaan siihen, mitä he sanovat. Eli missä sen ymmärtää, että he tekivät virheen, jos he eivät myönnä sitä, eikä muuta oikeuslaitosta ole?

ap

Vierailija
5/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että se suhde on tavallaan se oikeuslaitos. Siinähän vahvempi voittaa. Aina. Vahvempi väittää, ettei toiminut väärin, heikomman on vaikeaa saada omaa kantaansa läpi. Varsinkin kun puhun nyt vanhempi-lapsisuhteesta.

ap

Vierailija
6/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää vain teeskennellä, ihmiselle, jolle ei millään mene läpi se, että hän toimi mua kohtaan väärin, että juu juu, mä välitän susta. Koska ei itse ymmärrä lähteä, koska "vikahan ois itsessä". Kuka sellaista tahtoo?

ap

Vierailija
7/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ois itsessä, kun se toinen kerran sanoi, ettei se ollut hänessä. Vaikka kyllä se oli, jos hän kerran ymmärsi väärin.

ap

Vierailija
8/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Sulla olisi pitänyt olla lapsuudessasi joku, joka olisi ollut puolellasi kun tulit kohdelluksi väärin. :)

Nyt jäät käsittelemään tällä palstallakin konfliktitilanteita poikkeavan perusteellisesti, kuin olisit tosi epävarma.

Vierailija
9/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja multa se teeskentely sujui vähän huonosti :D

Sori äiti ja sori mies, haha.

ap

Vierailija
10/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Sulla olisi pitänyt olla lapsuudessasi joku, joka olisi ollut puolellasi kun tulit kohdelluksi väärin. :)

Nyt jäät käsittelemään tällä palstallakin konfliktitilanteita poikkeavan perusteellisesti, kuin olisit tosi epävarma.

NIMENOMAAN.

ap

Vierailija
11/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko mitä konfliktitilanteita? Palstalla olevia vai muuten? No, ehkä kaikkia. Mietipä itse, miten varmaksi siinä kehittyy jos tuo ensiksimainittu lause ei toteudu? On ihme, että ylipäätään luotin itseeni läpi vuosien äidin kanssa saamatta oikeutta, mutta se johtui siitä, että isän luona sain erilaisen mallin.

ap

Vierailija
12/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä miten äiti valitti että sain erilaisen mallin isällä. Niii in, varmaan olin hankalampi kasvatettava, kun siellä joku antoi mullekin oikeuksia.

ap

Vierailija
13/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan vielä miten äiti valitti että sain erilaisen mallin isällä. Niii in, varmaan olin hankalampi kasvatettava, kun siellä joku antoi mullekin oikeuksia.

ap

Tai sanotaanko opetti pitämään puoliani. Se oli äidille lapsessa kertakaikkiaan kamalaa.

Vierailija
14/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jäänyt terapia kesken. Jaksamista sinulle!

Täältä saat viimeistään seitsemännessä kommentissa kuraa päällesi.

Vierailija
15/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on jäänyt terapia kesken. Jaksamista sinulle!

Täältä saat viimeistään seitsemännessä kommentissa kuraa päällesi.

Miten niin terapia kesken?

Totta kai se on kesken, mutta onko sulla sen kanssa jotai ongelmaa? Ison edistysaskeleen otin sen ansiosta juuri, en sanoisi terapian olevan kesken.

ap

Vierailija
16/16 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sitä terapiaa en todellakaan näkisi, että nuo ne niitä ovat, jotka eivät pysty erehdystään toteamaan. Enkä tajua mikä siinä on niin vaikeaa? Ei he minua määrittele. Jos ovat kuvitelleet saaneensa sellaisen aseman minuun nähden ja se tuossa nyt ropisee, niin eikö se ole ihan tervettä? En mä ainakaan haluaisi elää määritellen muita.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän