Oletko katunut lapsen saantia?
Kommentit (7)
Ei siinä muuta ole kuin se, että menettää vapauden. Lapset sinänsä ovat kivoja. Mutta oman elämänsä menettää. Ei voi enää koskaan suunnitella mitään eikä unelmoida mistään. Koko loppuelämä on lapsen palvelemista.
Jos olisi lastenhoitajat, ei olisi mitään ongelmaa. Voisi tehdä rauhassa töitä ja viettää jopa vapaa-aikaa. Jos hoitaja ja lapset ystävystyisivät oikein hyvin, joskus lapset voisivat olla jopa yötä hoitajan luona.
Luulisi, että jouluna niitä katuisi vähemmän kuin muulloin.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta ole kuin se, että menettää vapauden. Lapset sinänsä ovat kivoja. Mutta oman elämänsä menettää. Ei voi enää koskaan suunnitella mitään eikä unelmoida mistään. Koko loppuelämä on lapsen palvelemista.
Jos olisi lastenhoitajat, ei olisi mitään ongelmaa. Voisi tehdä rauhassa töitä ja viettää jopa vapaa-aikaa. Jos hoitaja ja lapset ystävystyisivät oikein hyvin, joskus lapset voisivat olla jopa yötä hoitajan luona.
En minä ainakaan menettänyt omaa elämääni, minähän elän omaa elämääni ihan joka hetki. Miehen kanssa unelmoidaan ja suunnitellaan elämää ihan samoin kun ennenkin. Ihana sitten kun lapsi on tarpeeksi vanha niin hän voi osallistua tulevaisuuden suunnitteluun ja perhettä koskeviin päätöksiin.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että jouluna niitä katuisi vähemmän kuin muulloin.
Mä taas luulen, että päinvastoin. Todennäköisemmin jouluna tulee kaduttua enemmän lapsia kuin muulloin. Rahanmeno on törkeää ja silti se oma kullannuppu viestittää, ettei siltikään riitä ja aina kaveteilla on paremmin kuin itsellään. Että hyvää joulua vaan.
Miksi olisin katunut? Oikein kiva ihminen lapseni on.
En, koska lapsi on ihana, rakas ja tärkeä osa meidän perhettä.