Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi Nordean tunnuslukua ei hyväksytä vaikka se on oikea?

Vierailija
27.12.2017 |

Jossain vaiheessa tuli ilmoitus että se ja se nro kortissa on seuraava. Ei vaan mee läpi!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita koko homma ihan alusta uudelleen. Sekoilua sattuu.

Vierailija
2/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se pankkilakko kun vaikuttaa niihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili menee vuorokaudeksi lukkoon, jos annat tunnarin väärin liian monta kertaa. Lukossa olevasta tilistä ei tule muuta ilmoitusta kuin että väärä tunnusluku.

Vierailija
4/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
5/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa se tunnuslukusovellus kännykkääsi ja lopetat tuollaiset hankalat vanhanaikaiset hömpötykset.

Vierailija
6/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa se tunnuslukusovellus kännykkääsi ja lopetat tuollaiset hankalat vanhanaikaiset hömpötykset.

En ole ap, mutta itse koitin, ja toimi pari kertaa. Sitten tuli pakollinen päivitys eikä ole sen jälkeen iPhonessani toiminut. Täytyisi kai jaksaa taistella sen kanssa kun ilmeisesti vanhan ajan tunnuslukukortit pian poistuu kokonaan käytöstä Nordealla. 

Mutta on kyllä vaikea ja paskamainen se niiden tunnuslukusovellus. Itse olen työkseni it-alalla ja teen mm. mobiiliappseja mutta oli erittäin epäintuitiivinen edes asentaa se sovellus, ja sitten kun sai asennettua, niin tosiaan update tuhosi toimimisen. 

Vierailija
7/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itse koitin, ja toimi pari kertaa. Sitten tuli pakollinen päivitys eikä ole sen jälkeen iPhonessani toiminut. Täytyisi kai jaksaa taistella sen kanssa kun ilmeisesti vanhan ajan tunnuslukukortit pian poistuu kokonaan käytöstä Nordealla. 

Mutta on kyllä vaikea ja paskamainen se niiden tunnuslukusovellus. Itse olen työkseni it-alalla ja teen mm. mobiiliappseja mutta oli erittäin epäintuitiivinen edes asentaa se sovellus, ja sitten kun sai asennettua, niin tosiaan update tuhosi toimimisen. 

Hommaa sitten parempi kännykkä jos kerran on noin vaikeeta mädällä omenalla toimiminen.

Vierailija
8/8 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin (siis päivämäärä) se paperinen lappu poistuu? Sivuilla lukee vaan vuoden 2018 aikana... Haluan käyttää lappua ihan loppuun saakka