Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä tajusit ettei toisten lapset tai lapsettomuus voisi vähempää kiinnostaa?

Vierailija
27.12.2017 |

Ehkä 12-vuotiaana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole välittänyt koskaan toisten perhesuhteista.

Vierailija
2/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siinä vaiheessa kun ensimmäinen kaveri sai lapsen, eli kuusi vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole koskaan kiinnostanut, ei varsinkaan alle 12 vuotiaana.

Vierailija
4/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ole kiinnostanut koskaan.

Kyllähän jo tutkimuksista tiedetään, että ihminen ajattelee itseään n 98% ajasta eikä suinkaan muita.

Vierailija
5/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ole tajunnut. 

Olen kiinnostunut muista ihmisistä eli myös lapsista. 

Mutta ilmeisesti haetaan, että arvottaako jonkun elämänvalintoja tällä akselilla. Sitä en tee enkä ole koskaan tehnytkään. 

Vierailija
6/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollu kiinnostunu lapsista mutta kolmen kympin jälkeen ne on alkanu ärsyttää mua. Lapset on typeriä eikä osaa käyttäytyä.

Vierailija
7/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin lukea palstaa. Aikaisemmin en asiaa ollut ikinä ajatellut että olisin voinut edes tajuta ettei kiinnosta.

Vierailija
8/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole koskaan toisten lapset kiinnostaneet, lähinnä ärsyttäneet. Omistani tykkään kyllä.

Vierailija
9/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau mitä päättäväisyyttä, että on oikein kypsässä 12-vuoden iässä jo päättänyt jäädä lapsettomaksi! :D

Vierailija
10/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kiinnostanut pätkääkään.

Vierailija
11/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasissa eilen tuli sellainen fiilis että nyt vähän jarrua. Käytiin katsomassa ensimmäistä kertaa sukulaisvauvaa. Vauva kaikinpuolin suloinen, mutta vauvan tuore isoäiti kävi niin kierroksilla että teki mieli sanoa että rauhoitu nyt.. Se on kuitenkin ”vain” vauva, niitä on ollut ja tulee olemaan aina. Mutta lapsettomana se leimataan pahantahtoisuudeksi ja pitää olla hiljaa ja katsoa kun yksi pyytää kaikkia olemaan hiljaa ja keskittymään katsomaan vauvaa 🙄

Vierailija
12/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ollu kiinnostunu lapsista mutta kolmen kympin jälkeen ne on alkanu ärsyttää mua. Lapset on typeriä eikä osaa käyttäytyä.

No eipä sinulla itselläsikään voi käytöstapoja olla, jos tuo on mielipiteesi. Tai ainakaan ne eivät ole kovin syvälle juurtuneet.

Vierailija
13/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä.

Vierailija
14/14 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau mitä päättäväisyyttä, että on oikein kypsässä 12-vuoden iässä jo päättänyt jäädä lapsettomaksi! :D

Päinvastoin aika epäkypsää, jos ei siinä vaiheessa jo tiedä haluaisiko ikinä lapsia.