Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kuolemassa -Sinkkumies

Vierailija
26.12.2017 |

Vasen korva on ollut 2 päivää välillä tunnoton. Tänään alkoi pistää kivuliaasti myös vasemmalle puolelle kylkeen ja hartioihin. Samanlaista tunnottomuutta ja kipua.

Oliko tämä oire siitä, että sydän on pettämässä, vai mistä?

Sinkkumies

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset jumissa? Stressiä? Oletko nukkunut tarpeeksi? Ryhti istuessa jos pistää? Selkärangan asento? Onko suvussa mitään, joka selittää oireet, ääreisverenkierto tms? Lääkkeen haittavaikutus? Käytitkö kuulokkeita tai pipoa joka painaa korvaa, tyyny, asento yöllä? Lihasjumit ainakin pois, että veri kiertää. Tupakointi ei kannata tuossa tapauksessa tai ilman pipoa liikkuminen. Juotko ja syötkö tarpeeksi. 

Vierailija
22/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mittasin töissä kuumetta 39,7 ja olin ottanut kaksi buranaa. Voip olla, että ne vähän laski kuumetta.

On katsos sairaita ja sitten niitä jotka ei ala valittamaan tyhjästä.

Sinkkumies

Niin ja sitten on niitä, joilla on oikea streptokokin aiheuttama angiina ja kuume on 41,2. Mee ottaan kuumaa teetä ja soita äitille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on angiina ja sydänoireita, käy lääkärissä pian, varsinkin jos olet tehnyt jotain fyysistä hommaa tai urheillut. Sydänlihastulehdus on silloin mahdollinen, vaikka paikkoja voi pistää muustakin syystä

Vierailija
24/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti koittavat ottaa domesta sinuun yhteyttä telepaattisesti.Pysy siis kuulolla.

Ovat ottaneet monesti. Kertoivat mm. Trumpin valinnasta 8 vuotta etukäteen. Hyvä niin!

Sinkkumies

Toivottavasti ne samat tyypit vievät sekä sinut että Trumpin mennessään jonain lähiaikoina.

Olen siis tehnyt vaikutuksen. Kiitos.

Sinkkumies

Toki. Palstan typerin sinkkumies. En tiedä onko faktaa vai fiktiota, mutta itse en olisi ylpeä tuosta tittelistä kumminkaan päin.

Vierailija
25/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt kyse siitä että elimistösi on alkanut hylkiä sinua. Harvinaista, mutta yllättävän yleistä niillä joilla on erityisen tympeä luonne. Tunnetaan meillä patologipiireissä nimellä "exitus asholensis".

Voisit oikeastaan soittaa kohtapuoliin Monosen auton ja asettua ulko-ovesi viereen. Ajan säästämiseksi voisit oikeastaan käydä avaamassa ulko-oven, että sut saadaan näpsäkämmin asianmukaisiin kylmätiloihin.

Vierailija
26/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtoja? kirjoitti:

Lihakset jumissa? Stressiä? Oletko nukkunut tarpeeksi? Ryhti istuessa jos pistää? Selkärangan asento? Onko suvussa mitään, joka selittää oireet, ääreisverenkierto tms? Lääkkeen haittavaikutus? Käytitkö kuulokkeita tai pipoa joka painaa korvaa, tyyny, asento yöllä? Lihasjumit ainakin pois, että veri kiertää. Tupakointi ei kannata tuossa tapauksessa tai ilman pipoa liikkuminen. Juotko ja syötkö tarpeeksi. 

No tuossa on liikaa asioita, jotka voi mennä vaikka miten ristiin. Vasen hartia meni jumiin viime kevättalvella ja siihen on sattunut siitä lähtien. Jos ajaa autolla yli tunnin yhtämittaa niin se on kivuliasta. Napsahti, niin että en pystynyt nostamaan vasenta kättäni 2-3 viikkoon. Sitten se alkoi hiljaksiin vertymään niin, että nostin väkisin toisella kädellä sitä aina ylemmäksi, kun se 3 viikon jälkeen noussut hartialinjasta ylemmäksi. Joo meinasin syksyllä mennä lääkäriin. Ehkäpä alkuvuodesta sitten. 

En tupakoi, kaikki muut noista varmaan mahdollisia.

Sinkkumies

Vierailija
27/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehtoja? kirjoitti:

Jos on angiina ja sydänoireita, käy lääkärissä pian, varsinkin jos olet tehnyt jotain fyysistä hommaa tai urheillut. Sydänlihastulehdus on silloin mahdollinen, vaikka paikkoja voi pistää muustakin syystä

En mä nyt ole tehnyt. Joskus aikaisemmin olen. Juu.

Sinkkumies

Vierailija
28/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihtoehtoja? kirjoitti:

No tuossa on liikaa asioita, jotka voi mennä vaikka miten ristiin. Vasen hartia meni jumiin viime kevättalvella ja siihen on sattunut siitä lähtien. Jos ajaa autolla yli tunnin yhtämittaa niin se on kivuliasta. Napsahti, niin että en pystynyt nostamaan vasenta kättäni 2-3 viikkoon. Sitten se alkoi hiljaksiin vertymään niin, että nostin väkisin toisella kädellä sitä aina ylemmäksi, kun se 3 viikon jälkeen noussut hartialinjasta ylemmäksi. Joo meinasin syksyllä mennä lääkäriin. Ehkäpä alkuvuodesta sitten. 

Sinkkumies

Ookei... Ootko kuullut luonnonvalinnasta, siis siitä missä esmes tollot karsiutuu? Se taitaa koskea sua...

Vierailija
29/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaihtoehtoja? kirjoitti:

Sinkkumies

Ookei... Ootko kuullut luonnonvalinnasta, siis siitä missä esmes tollot karsiutuu? Se taitaa koskea sua...

Sulla taitaa olla huono olla. Onko huonompi kun mun? ;)

Mulla vaiva tosin on fyysinen. Sulla pään sisäinen. Kumpi on pahempi.

Sinkkumies

Vierailija
30/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt kyse siitä että elimistösi on alkanut hylkiä sinua. Harvinaista, mutta yllättävän yleistä niillä joilla on erityisen tympeä luonne. Tunnetaan meillä patologipiireissä nimellä "exitus asholensis".

Voisit oikeastaan soittaa kohtapuoliin Monosen auton ja asettua ulko-ovesi viereen. Ajan säästämiseksi voisit oikeastaan käydä avaamassa ulko-oven, että sut saadaan näpsäkämmin asianmukaisiin kylmätiloihin.

:DDDDDDD

Vierailija
31/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran mittasin töissä kuumetta 39,7 ja olin ottanut kaksi buranaa. Voip olla, että ne vähän laski kuumetta.

Sinkkumies

Joo, mulla on tuollainen työntekijä. Syksyllä tuli kovin kipeänä töihin, pienen patistelun jälkeen paljastui että oli kuumeen lisäksi vielä nukkunut huonosti kun pojallaan puhkesi sikotauti. Viereisessä pöydässä on nuorimies joka ei ole sairastanut sikotautia eikä rokotettu, ja toisella puolella raskaana oleva nainen. 

Harvoin hermostun ihmisille mutta tuolloin sanoin kyllä aika kovasti. Etenkin, kun meillä voi ihan hyvin tehdä töitä kotoa jos on sellainen puolikipeä tai vaikka maha sekaisin tai muuten vaan. 

Vierailija
32/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Joo, mulla on tuollainen työntekijä. Syksyllä tuli kovin kipeänä töihin, pienen patistelun jälkeen paljastui että oli kuumeen lisäksi vielä nukkunut huonosti kun pojallaan puhkesi sikotauti. Viereisessä pöydässä on nuorimies joka ei ole sairastanut sikotautia eikä rokotettu, ja toisella puolella raskaana oleva nainen. 

Harvoin hermostun ihmisille mutta tuolloin sanoin kyllä aika kovasti. Etenkin, kun meillä voi ihan hyvin tehdä töitä kotoa jos on sellainen puolikipeä tai vaikka maha sekaisin tai muuten vaan. 

Vai niin. Mulle taas pomo itki, ettei saa toista esimiestä vuoroon mitenkään tilalle. Sanoin, että teen sen yhden vuoron ja sitten lähden saikulle. Mittasin sitten kuumeen kun oli vähän huono olo ja se lähteli tosiaan 40 astetta tai voi se olla ollut ylikin, mutta otin sitä buranaa.

Joku porsasnuha kait ..

Sinkkumies