Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kuolemassa -Sinkkumies

Vierailija
26.12.2017 |

Vasen korva on ollut 2 päivää välillä tunnoton. Tänään alkoi pistää kivuliaasti myös vasemmalle puolelle kylkeen ja hartioihin. Samanlaista tunnottomuutta ja kipua.

Oliko tämä oire siitä, että sydän on pettämässä, vai mistä?

Sinkkumies

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
2/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lisää sitä viinaa. Se alkoholihan sulla on tunnetusti toiminut lääkkeenä vaivaan kuin vaivaan. Vieläkö sulla on se tarkoituksenmukainen köysi jemmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kuvaa on mahdotona antaa kattavaa diagnoosia, mutta sanoisin että ei kuulosta akuutilta sydänoireelta.

Vierailija
4/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lisää sitä viinaa. Se alkoholihan sulla on tunnetusti toiminut lääkkeenä vaivaan kuin vaivaan. Vieläkö sulla on se tarkoituksenmukainen köysi jemmassa?

Mä juon viinaa n. yhden pullon vuodessa. Sikäli olet väärässä. Köysi löytyy edelleen.

Sinkkumies

Vierailija
5/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas reistailee munuaiset, eikä maksallakaan niin kauhean lujaa mene.

Vierailija
6/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti koittavat ottaa domesta sinuun yhteyttä telepaattisesti.Pysy siis kuulolla.

Vierailija
7/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman kuvaa on mahdotona antaa kattavaa diagnoosia, mutta sanoisin että ei kuulosta akuutilta sydänoireelta.

Mutta mihin se vasemman puolen tunnottomuus viittaa? Muistinko oikein?

Sinkkumies

Vierailija
8/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Let's hope so! Hyvää matkaa täältä ikuisuuteen!

Vierailija
9/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti koittavat ottaa domesta sinuun yhteyttä telepaattisesti.Pysy siis kuulolla.

Ovat ottaneet monesti. Kertoivat mm. Trumpin valinnasta 8 vuotta etukäteen. Hyvä niin!

Sinkkumies

Vierailija
10/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ja tervetuloa perästä.

Sinkkumies

Vierailija
11/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsuruja

Vierailija
12/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä nukkumaan. Jos huomenna minusta ei kuulu mitään, niin tiedätte syyn. Olen poistunut keskuudestanne.

Sinkkumies

Vierailija
13/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Järkevin asia, minkä voit nyt tehdä on googlata oireisiisi sopivia tauteja, voit yllättäen löytää esim. erittäin harvinaisen peittyvästi perinnöllisen oireyhtymän tai muuta mielenkiintoista. 

Minulla oli viimeksi sydänkohtaus epätyypillisin oirein plus maksakirroosi toissaviikolla, tärisin peiton alla ja harmittelin, etten ollut tehnyt raflaavaa testamenttia. Tytär sitten totesi että minulla on flunssa ja kuumetta, ja toi lääkettä. Mikä pettymys!

Syksyllä minulla oli myös vatsasyöpä joka puhkesi yllättäen aamuyöstä, mutta ikävä kyllä raastavat kyyneleeni siitä, etten näe lapsenlapsiani menivät hukkaan kun ilmavaivat helpottivat luonnollista tietä. 

Luulosairasten sankasta joukosta eroan vain siinä, etten erityisemmin syö lääkkeitä. Mikä ei buranalla lähde, on kuolemaksi :)

Vierailija
14/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha tohtori Google on mahtava kaveri: ))

Vierailija
15/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ja tervetuloa perästä.

Sinkkumies

Mä oon sua huomattavasti edellä kuoleman kellojen suhteen, mutta en ole noin ärsyttävä kuin sinä. :D

Vierailija
16/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Järkevin asia, minkä voit nyt tehdä on googlata oireisiisi sopivia tauteja, voit yllättäen löytää esim. erittäin harvinaisen peittyvästi perinnöllisen oireyhtymän tai muuta mielenkiintoista. 

Minulla oli viimeksi sydänkohtaus epätyypillisin oirein plus maksakirroosi toissaviikolla, tärisin peiton alla ja harmittelin, etten ollut tehnyt raflaavaa testamenttia. Tytär sitten totesi että minulla on flunssa ja kuumetta, ja toi lääkettä. Mikä pettymys!

Syksyllä minulla oli myös vatsasyöpä joka puhkesi yllättäen aamuyöstä, mutta ikävä kyllä raastavat kyyneleeni siitä, etten näe lapsenlapsiani menivät hukkaan kun ilmavaivat helpottivat luonnollista tietä. 

Luulosairasten sankasta joukosta eroan vain siinä, etten erityisemmin syö lääkkeitä. Mikä ei buranalla lähde, on kuolemaksi :)

Luulen, että minulla on Angiina tällä hetkellä. Kurkku on ollut oikealta puolelta kipeä koko joulun, suu kahdesta paikkaa rikkiverillä sisältä. Mutta en ole vaivannut asialla päätäni, kun angiina ja mitkä lie reptokokkeja mulla on ollut n. 50 kertaa. Ei tunnu enää missään.

Paitsi tietenkin noi muut oireet. Mutta tuommoisia oireita ei ole ollut koskaan ennen angiinassa. Sydämeen on kyllä sattunut kun olen ollut töissä ja kurkkuun. 

Sinkkumies

Vierailija
17/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat ottaneet monesti. Kertoivat mm. Trumpin valinnasta 8 vuotta etukäteen. Hyvä niin!

Sinkkumies

Toivottavasti ne samat tyypit vievät sekä sinut että Trumpin mennessään jonain lähiaikoina.

Vierailija
18/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että minulla on Angiina tällä hetkellä. Kurkku on ollut oikealta puolelta kipeä koko joulun, suu kahdesta paikkaa rikkiverillä sisältä. Mutta en ole vaivannut asialla päätäni, kun angiina ja mitkä lie reptokokkeja mulla on ollut n. 50 kertaa. Ei tunnu enää missään.

Paitsi tietenkin noi muut oireet. Mutta tuommoisia oireita ei ole ollut koskaan ennen angiinassa. Sydämeen on kyllä sattunut kun olen ollut töissä ja kurkkuun. 

Sinkkumies

No sairaanhoitaja auttaa, vaikka olet ärsyttävä.  Onko kurkussa valkoista peitettä? Onko kuumetta?

Vierailija
19/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mittasin töissä kuumetta 39,7 ja olin ottanut kaksi buranaa. Voip olla, että ne vähän laski kuumetta.

On katsos sairaita ja sitten niitä jotka ei ala valittamaan tyhjästä.

Sinkkumies

Vierailija
20/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Toivottavasti ne samat tyypit vievät sekä sinut että Trumpin mennessään jonain lähiaikoina.

Olen siis tehnyt vaikutuksen. Kiitos.

Sinkkumies